@re Odesláno 21. květen 2007 Sdílet Odesláno 21. květen 2007 Zdravím, 1) chtěl bych se zeptat, jestli někdo z Vás neví číslo červeně označených těsnení. Viz. obrázek. Kolem toho motor chčije olej. Motor také ztratil výkon (turbo točí - neháže olej = je OK), výfuk včetně katu je nový (měl jsem podezření, že ztráta výkonu je díky děravého výfuku ale ne). 2) dá se tento typ motoru nějak "štelovat" protože se mi zdá, že je krapet hlučnější... Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišak Odesláno 21. květen 2007 Sdílet Odesláno 21. květen 2007 Není to nahodou těsnění ventilu? Když zajdeš do obchodu a řekneš že chceš těsnění pod ventilové výko na P406 1.9TD tak ti ho musí dat ne? FB 12438 Těsnění, kryt hlavy válce FEBI-autokelly [upravil dne 21/5/07 Mišak] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 21. květen 2007 Sdílet Odesláno 21. květen 2007 A to zadní je přívod vzduchu k turbu? Tam je snad jen nasazená hadice, mrkni na ni a vyměň tu sponu a bude to O.K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
@re Odesláno 21. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. květen 2007 Původně zaslal: Mišak Není to nahodou těsnění ventilu? Když zajdeš do obchodu a řekneš že chceš těsnění pod ventilové výko na P406 1.9TD tak ti ho musí dat ne? FB 12438 Těsnění, kryt hlavy válce FEBI-autokelly [upravil dne 21/5/07 Mišak] jo, asi je to ono... díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.