Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Jarda

Vysoké otáčky

Recommended Posts

Guest Jarda   
Guest Jarda

Doufám,že mě nikdo neukamenuje,Při nastartování 1,4 jsou vysoké otáčky po ohřátí se sníží,ale když se třeba s ohřátým mototem chce zaparkovat,tak při jakémkoliv přidání plynu otáčky nejdou tak rychle dolu,dá se říct vypadá to tak jak kdyby byl "zaplý sytič",který není.tak poraďte.Dík Jarda:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

no mě to taky dělalo a vyčistil sem škrtící klapku a zlepšilo se to. teda jestli máš stříkačku:myslim

jo a ještě se podívej jestli po tom zahřátí klapku nepodpírá to výsuvný z toho motorku na sytič. Promiň že to píšu takhle blbě ale nevim jak to popsat. je to ta věcička která tlačí na klapku a zvyšujou se tak mechanicky otáčky:myslim

[upravil dne 17.5.2007 vinorak]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No u 205 je běžný, že po zahřátí motoru při sundání nohy z plynu otáčky klesaj normálně, u 1200ot/min se jako by zastaví, chvililinku počká a pak pomalu padá dál až na normální volnoběh zahřátýho motoru (asi 600ot/min). Ptal jsem se kdysi proč to dělá u odborníka a bylo mi řečeno, že je to z důvodu menších emisí (ochrana přírody).

Pokud ta prodleva (spomalení klesání otáček) je tam tak do 2sekund, tak bych to neřešil, ale pokud je dlouhá, tak bych začal bádat čím to:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×