kukikuk Odesláno 16. květen 2007 Sdílet Odesláno 16. květen 2007 Cauky poradte me prosim nekdo kdo ma zkusenost nebo vi co je nejlepsi pro muj moturek 2.0 HDi budu ho chipovat tak zvazte i to.....nasel sem na netu zlevnenej Castrol GTX 5L za 1199 ten by nemusel byt spatny a i cena je dobra ne?http://www.olejservis.cz/ Dik za rady....jeste se optam Vectora az tu bude, ale budu rad, kdyz napisete nejake nazory ;o) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leška Odesláno 16. květen 2007 Sdílet Odesláno 16. květen 2007 Původně zaslal: kukikuk Cauky poradte me prosim nekdo kdo ma zkusenost nebo vi co je nejlepsi pro muj moturek 2.0 HDi budu ho chipovat tak zvazte i to.....nasel sem na netu zlevnenej Castrol GTX 5L za 1199 ten by nemusel byt spatny a i cena je dobra ne?http://www.olejservis.cz/ Dik za rady....jeste se optam Vectora az tu bude, ale budu rad, kdyz napisete nejake nazory ;o) Mám taky čipnuto,doposud jsem také používal castrol 5w40,ale tady na foru to pár lidí dost pohanilo.Ten olejservis znám a vzal jsem si od nich v podstatě za stejnou cenu total 5w40,ten doporučuje výrobce.Já osobně si myslím,že je to jedno,protože tyto oleje musí splnovat určitá kritéria,která určitě mají oba dva.Jinak tato kvalita na tvé auto bude dostačující. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 16. květen 2007 Sdílet Odesláno 16. květen 2007 Chip týrá součásti, který žádnej olej nezachrání, tudíž asi nejlepší je zůstat u stejnýho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 16. květen 2007 Sdílet Odesláno 16. květen 2007 Castrol FORMULA RS 10W-60 Racing cca 400Kč za 1 liter Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 16. květen 2007 Sdílet Odesláno 16. květen 2007 Nečipuj. Nemá to smysl. Myslíš , že Ti kdo motor konstruovali byli špatně placeni aby mu nedaly o 20-30 PS víc. Pak přijde nejaký Ferda a vymyslí to .... Každý motor má svou slabinu, kterou tímto zničíš dřív. 2,0 HDi stačí 10W-40, je to i v tabulkách výrobce. Doporučuji 5W-40. Pro motory s FAPem je olej Total 5W-30 INEO CS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kukikuk Odesláno 16. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. květen 2007 for Milhaus65-No jo ale taky nezapomen ze ty motory sou delany v porovnani vykon,spotreba a vydrz.....a tohodle trojuhelniku se nikdy nezbavis:D ty motory sou staveny i na vetsi vykon, ale pak maji i vetsi spotrebu.Uz sem si o chipu precetl dost a bavil sem se i s lidma kteri do toho delaj a neco o tom vedej, tak ze se toho moc nebojim.Samozrejme se to nesmi prehnat a ten motor musi byt ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kukikuk Odesláno 16. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. květen 2007 for Leska-Ty mas tu 206 chiplou na cca 126 koni?Zajimalo by me jak to ted jezdi, jake jsou zmeny a tyky o kolik sla nahoru spotreba dikk za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 16. květen 2007 Sdílet Odesláno 16. květen 2007 Původně zaslal: kukikuk for Milhaus65-No jo ale taky nezapomen ze ty motory sou delany v porovnani vykon,spotreba a vydrz.....a tohodle trojuhelniku se nikdy nezbavis:D ty motory sou staveny i na vetsi vykon, ale pak maji i vetsi spotrebu.Uz sem si o chipu precetl dost a bavil sem se i s lidma kteri do toho delaj a neco o tom vedej, tak ze se toho moc nebojim.Samozrejme se to nesmi prehnat a ten motor musi byt ok. Dobře, tak když to máš nastudovaný tak schválně pověz který součásti sou víc namáhány, a neříkej že žádný, to je nesmysl. Žádnej trojúhelník výkonu neexistuje, existují maximálně emisní normy. A každej zná "lidi co do toho dělaj" http://www.mmracing.sk/images/content/afera.pdf pak je otázka do čeho to přirození opravdu strkají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopkok Odesláno 16. květen 2007 Sdílet Odesláno 16. květen 2007 ved asi si nedam chipovat auto cloveku ktoreho ani nepoznam ale najskor si overim nejakych spokojnych zakaznikov alebo popripade opytam znamych. Ked nikoho nepoznam radsej by som len tak nechipoval. Napr. celkom dobre ohlasy som pocul na Vectora:P btw: tiez rozmyslam nad chipom, kukikuk kam to ides chipovat? edit: spotreba skor klesne a k tym vyrobcom...oni musia plnit emisne normy preto ten vykon skrtia:papa [upravil dne 16.5.2007 hopkok] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leška Odesláno 16. květen 2007 Sdílet Odesláno 16. květen 2007 Původně zaslal: kukikuk for Leska-Ty mas tu 206 chiplou na cca 126 koni?Zajimalo by me jak to ted jezdi, jake jsou zmeny a tyky o kolik sla nahoru spotreba dikk za info Těch 126ps je oficiálně potvrzeno na brzdě.Mám protokol.Na ten výkon si rychle zvykneš a potom už se ti to nezdá tak silné.Já toho nezneužívám ikdyž to svádí,ale mám to spíše jako výkonovou rezervu třeba při předjíždění atd.Co se týče spotřeby řekl bych,že je to stejné.Konkrétně pro představu ted na plnou nádrž do blikání hl.oka 950km.A to jezdím spíše kr. vzdálenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopkok Odesláno 16. květen 2007 Sdílet Odesláno 16. květen 2007 Původně zaslal: Leška Původně zaslal: kukikuk for Leska-Ty mas tu 206 chiplou na cca 126 koni?Zajimalo by me jak to ted jezdi, jake jsou zmeny a tyky o kolik sla nahoru spotreba dikk za info Těch 126ps je oficiálně potvrzeno na brzdě.Mám protokol.Na ten výkon si rychle zvykneš a potom už se ti to nezdá tak silné.Já toho nezneužívám ikdyž to svádí,ale mám to spíše jako výkonovou rezervu třeba při předjíždění atd.Co se týče spotřeby řekl bych,že je to stejné.Konkrétně pro představu ted na plnou nádrž do blikání hl.oka 950km.A to jezdím spíše kr. vzdálenosti. Leska kto ti to chipoval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leška Odesláno 16. květen 2007 Sdílet Odesláno 16. květen 2007 Původně zaslal: hopkok Původně zaslal: Leška Původně zaslal: kukikuk for Leska-Ty mas tu 206 chiplou na cca 126 koni?Zajimalo by me jak to ted jezdi, jake jsou zmeny a tyky o kolik sla nahoru spotreba dikk za info Těch 126ps je oficiálně potvrzeno na brzdě.Mám protokol.Na ten výkon si rychle zvykneš a potom už se ti to nezdá tak silné.Já toho nezneužívám ikdyž to svádí,ale mám to spíše jako výkonovou rezervu třeba při předjíždění atd.Co se týče spotřeby řekl bych,že je to stejné.Konkrétně pro představu ted na plnou nádrž do blikání hl.oka 950km.A to jezdím spíše kr. vzdálenosti. Leska kto ti to chipoval? Jeden týpek z brna.Bylo to na doporučení,že je dobrý.Stálo mne to 3500kč.ABC tuning chtěl 15000kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopkok Odesláno 16. květen 2007 Sdílet Odesláno 16. květen 2007 a si spokojny? Mam to kusok do Brna:myslim Chipuje aj 406? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BIBOP Odesláno 17. květen 2007 Sdílet Odesláno 17. květen 2007 Protože jsou automobily vyráběny sériově, musí se počítat s provozem za všech podmínek. Výrobcům by se proto nevyplatilo nastavovat hodnoty odlišně pro různé trhy např. vzhledem ke klimatickým podmínkám. Další rezervy spočívají v předpokladu, že ne každý majitel vozidla se o něj stará ideálním způsobem, tankuje pouze kvalitní palivo a provádí přesně výměny oleje. Proto má nastavení řídící jednotky značné rezervy, které je možné využít. Většina chiptuningových firem vám bude tvrdit, že po úpravě řídící jednotky automaticky dochází ke snížení spotřeby. Toto tvrzení je však silně zavádějící a je proto dobré uvést ho na pravou míru. Předně, spotřebu vozidla nejvíce ovlivňuje způsob jízdy. Stejnou stokilometrovou trasu je možné se stejným automobilem ujet za 5 stejně jako za 8 litrů paliva. Záleží pouze na stylu jízdy. Pokud byste dodrželi stejný styl jízdy, stejnou rychlost i zrychlení, dochází díky zvýšenému kroutícímu momentu teoreticky ke snížení spotřeby. Ovšem v praxi málokdo dokáže ubrat ze svých zvyklostí. Realita pak je většinou taková, že spotřeba zůstává stejná, ovšem automobil reaguje pružněji, což je většinou hlavní důvod, proč si chiptuning pořizujete. Stejně tak platí i to, že pokud se rozhodnete využít vyššího výkonu vozidla, spotřeba vzroste prostě proto, že budete více šlapat na plyn. :roker:roker:roker: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leška Odesláno 17. květen 2007 Sdílet Odesláno 17. květen 2007 Původně zaslal: hopkok a si spokojny? Mam to kusok do Brna:myslim Chipuje aj 406? Spokojený jsem,je to tak jak jsem si představoval.Tu tvoji 406 by určitě také udělal,dělá hodně značek. [upravil dne 17/5/07 Leška] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leška Odesláno 18. květen 2007 Sdílet Odesláno 18. květen 2007 Původně zaslal: BIBOP Protože jsou automobily vyráběny sériově, musí se počítat s provozem za všech podmínek. Výrobcům by se proto nevyplatilo nastavovat hodnoty odlišně pro různé trhy např. vzhledem ke klimatickým podmínkám. Další rezervy spočívají v předpokladu, že ne každý majitel vozidla se o něj stará ideálním způsobem, tankuje pouze kvalitní palivo a provádí přesně výměny oleje. Proto má nastavení řídící jednotky značné rezervy, které je možné využít. Většina chiptuningových firem vám bude tvrdit, že po úpravě řídící jednotky automaticky dochází ke snížení spotřeby. Toto tvrzení je však silně zavádějící a je proto dobré uvést ho na pravou míru. Předně, spotřebu vozidla nejvíce ovlivňuje způsob jízdy. Stejnou stokilometrovou trasu je možné se stejným automobilem ujet za 5 stejně jako za 8 litrů paliva. Záleží pouze na stylu jízdy. Pokud byste dodrželi stejný styl jízdy, stejnou rychlost i zrychlení, dochází díky zvýšenému kroutícímu momentu teoreticky ke snížení spotřeby. Ovšem v praxi málokdo dokáže ubrat ze svých zvyklostí. Realita pak je většinou taková, že spotřeba zůstává stejná, ovšem automobil reaguje pružněji, což je většinou hlavní důvod, proč si chiptuning pořizujete. Stejně tak platí i to, že pokud se rozhodnete využít vyššího výkonu vozidla, spotřeba vzroste prostě proto, že budete více šlapat na plyn. :roker:roker:roker: Tento názor sdílím také lépe bych to nenapsal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 18. květen 2007 Sdílet Odesláno 18. květen 2007 Peugeot má pro různé klimatické podmínky jiné díly. Motorové, podvozkové , interierové. Dělí se na země z chladným podnebým, normálním a teplým. Dále dělí zatížení mechanických dílu Normalní a ztížené. Výkon motoru, jeho životnost je taková spousta výpočtů a kompromisů, že mě připadá směšné, když potom někdo přijde , zvedne plnící tlak turba a delku nebo tlak vstřiku aby tam toho nacpal víc. Co další parametry, které ovlivňují výkon motoru, otáčky = střední pístová rychlost, časování rozvodů, tepelná učinnost. Nechápu proč se neustále zaměňuje výraz životnost za výkonovou rezervu. Ale to je na delší psání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 18. květen 2007 Sdílet Odesláno 18. květen 2007 Původně zaslal: Milhaus65 Peugeot má pro různé klimatické podmínky jiné díly. Motorové, podvozkové , interierové. Dělí se na země z chladným podnebým, normálním a teplým. Dále dělí zatížení mechanických dílu Normalní a ztížené. Výkon motoru, jeho životnost je taková spousta výpočtů a kompromisů, že mě připadá směšné, když potom někdo přijde , zvedne plnící tlak turba a delku nebo tlak vstřiku aby tam toho nacpal víc. Co další parametry, které ovlivňují výkon motoru, otáčky = střední pístová rychlost, časování rozvodů, tepelná učinnost. Nechápu proč se neustále zaměňuje výraz životnost za výkonovou rezervu. Ale to je na delší psání. Jo, jo - souhlasím s Tebou, Ti konstruktéři fakt při vývoji motoru jenom chlastaj a šukaj s asistentkama, takže to po nich Lojza Tuner z garáže musí pořádně dodělat (on na to totiž má tu správnou mašinu, co ve fabrice f konstrukci prostě nemaj´, vo.e) Já od auta chci, aby mi sloužilo pokud možno co nejdýl a samozřejmě s co nejnižšíma nákladama, tzn. že mě do motoru žádný chipsy nesměj´- nejsem totiž tak bohatej´, abych každejch 100 tkm měnil auto, to bych ho totiž měnil každej rok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.