steyer Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Ahoj lidi, potřebuju poradit. Na 206 se dělal proplach chladicího systemu+nový termostat+nový chladič+nový čidlo na kapalinu ,ale při rychlosti nad 90km/hod se začíná pozvolna zvedat ručička teploměru na palubce ke 100°C. Před 100 raději vždy zpomalím a ručička jde dolu. V koloně se to nehřeje a když, tak to větrák uchladí na 90. Nevím co ještě hledat a vyměnit. Ani Došek na Mělníku mi neporadil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 ventilátor spína až pri 97°C, v uživatelskej príručke píšu že teplota oleja môže byť bežne až 110°C potom,ked sa dostane do červeného začne blikať kontrolka STOP.Ja mám 2 teplomery jeden ukazuje po zahriatí 80°C - voda ,ten druhy olej od 85 - 100°C:papa Dokonca tam píšu ak je teplomer v poli A teda v bielom teplota je správna,ak je v poli B teda červenom kontrolka STOP začne blikať, bezpodmienečne zastavte - service 100°C je bežná prevádzková teplota oleja voda by mala byť na 80°C,máš dva alebo jeden teplomer??? [upravil dne 15/5/07 MrVain] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dafe Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 a máš to dobře odvzdušněný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Nalial si čistu vodu,alebo nemrznucú zmes?? každá má inú účinnosť chladenia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin899 Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Původně zaslal: MrVain ventilátor spína až pri 97°C, v uživatelskej príručke píšu že teplota oleja môže byť bežne až 110°C potom,ked sa dostane do červeného začne blikať kontrolka STOP.Ja mám 2 teplomery jeden ukazuje po zahriatí 80°C - voda ,ten druhy olej od 85 - 100°C:papa Dokonca tam píšu ak je teplomer v poli A teda v bielom teplota je správna,ak je v poli B teda červenom kontrolka STOP začne blikať, bezpodmienečne zastavte - service 100°C je bežná prevádzková teplota oleja voda by mala byť na 80°C,máš dva alebo jeden teplomer??? [upravil dne 15/5/07 MrVain] Heršoft jak 2 teploměry? Kde by měl být jako ten druhý? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 jeden na vodu pod rychlomerom,druhy uplne vpravo na oil(206 XS Sport) http://www.chrudim2000.cz/tuning/jina_auta/milos_sk/milos_peugeot05b.jpg [upravil dne 15/5/07 MrVain] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
steyer Odesláno 16. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. květen 2007 Tak když jsem dělal proplach, tak tam byla jen destilka a na tu to nevařilo. Až když jsem tam dal antifreez, tak to dělá toto. No a když mi stoupá ručička až ke 100°C (max. 98°C dál nearceleruju), tak já teda nechci a to ani omylem, aby se dostala do červeného pole a už vůbec ne aby mi začala svítit kontrolka- to už si koleduju o min. těsnění pod palicí... Odvzdušnění- já myslel, že když to má expanzní nádobu, tak se to odvzdušní samo při zapnutým topení. Ale teplota jinak nekolísá, do vody nejde olej ani se nikam neztrácí. Nejdou do expanzky ani žádný bubliny. Teploměry- ano jsou tam dva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leška Odesláno 16. květen 2007 Sdílet Odesláno 16. květen 2007 Původně zaslal: steyer Tak když jsem dělal proplach, tak tam byla jen destilka a na tu to nevařilo. Až když jsem tam dal antifreez, tak to dělá toto. No a když mi stoupá ručička až ke 100°C (max. 98°C dál nearceleruju), tak já teda nechci a to ani omylem, aby se dostala do červeného pole a už vůbec ne aby mi začala svítit kontrolka- to už si koleduju o min. těsnění pod palicí... Odvzdušnění- já myslel, že když to má expanzní nádobu, tak se to odvzdušní samo při zapnutým topení. Ale teplota jinak nekolísá, do vody nejde olej ani se nikam neztrácí. Nejdou do expanzky ani žádný bubliny. Teploměry- ano jsou tam dva. Určitě to ovzdušni!Všechen vzduch ti do expanzky nevyjde,protože na hadicích jsou různé záhyby,které nevedou kolmo do expanzky!Proto určitě ovzdušnit!Ovzdušnovák by měl být,alespon já ho mám na nejnižšším místě jak vedou hadice k termostatu.Já měl vypuštěnou vodu kvůli výměně vodní pumpy a také jsem musel ovzdušnovat a že tam toho vzduchu bylo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
steyer Odesláno 16. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. květen 2007 OK, zkusí to a dám vědět. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 16. květen 2007 Sdílet Odesláno 16. květen 2007 Možná že to bude blbá připomínka, ale máš tu nemrzku zředěnou destilkou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 17. květen 2007 Sdílet Odesláno 17. květen 2007 Na niektorých chladiacich zmesách píšu,že nie je potrebné riediť destilovanou vodou,pretože obsahuje prímesy proti usadzovaniu vodného kameňa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.