Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

206 přehřívá se


steyer

Recommended Posts

Ahoj lidi, potřebuju poradit. Na 206 se dělal proplach chladicího systemu+nový termostat+nový chladič+nový čidlo na kapalinu ,ale při rychlosti nad 90km/hod se začíná pozvolna zvedat ručička teploměru na palubce ke 100°C. Před 100 raději vždy zpomalím a ručička jde dolu. V koloně se to nehřeje a když, tak to větrák uchladí na 90. Nevím co ještě hledat a vyměnit. Ani Došek na Mělníku mi neporadil. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ventilátor spína až pri 97°C, v uživatelskej príručke píšu že teplota oleja môže byť bežne až 110°C potom,ked sa dostane do červeného začne blikať kontrolka STOP.Ja mám 2 teplomery jeden ukazuje po zahriatí 80°C - voda ,ten druhy olej od 85 - 100°C:papa

Dokonca tam píšu ak je teplomer v poli A teda v bielom teplota je správna,ak je v poli B teda červenom kontrolka STOP začne blikať, bezpodmienečne zastavte - service

100°C je bežná prevádzková teplota oleja

voda by mala byť na 80°C,máš dva alebo jeden teplomer???

[upravil dne 15/5/07 MrVain]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: MrVain

ventilátor spína až pri 97°C, v uživatelskej príručke píšu že teplota oleja môže byť bežne až 110°C potom,ked sa dostane do červeného začne blikať kontrolka STOP.Ja mám 2 teplomery jeden ukazuje po zahriatí 80°C - voda ,ten druhy olej od 85 - 100°C:papa

Dokonca tam píšu ak je teplomer v poli A teda v bielom teplota je správna,ak je v poli B teda červenom kontrolka STOP začne blikať, bezpodmienečne zastavte - service

100°C je bežná prevádzková teplota oleja

voda by mala byť na 80°C,máš dva alebo jeden teplomer???

[upravil dne 15/5/07 MrVain]

Heršoft jak 2 teploměry? Kde by měl být jako ten druhý?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak když jsem dělal proplach, tak tam byla jen destilka a na tu to nevařilo. Až když jsem tam dal antifreez, tak to dělá toto. No a když mi stoupá ručička až ke 100°C (max. 98°C dál nearceleruju), tak já teda nechci a to ani omylem, aby se dostala do červeného pole a už vůbec ne aby mi začala svítit kontrolka- to už si koleduju o min. těsnění pod palicí...

Odvzdušnění- já myslel, že když to má expanzní nádobu, tak se to odvzdušní samo při zapnutým topení. Ale teplota jinak nekolísá, do vody nejde olej ani se nikam neztrácí. Nejdou do expanzky ani žádný bubliny.

Teploměry- ano jsou tam dva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: steyer

Tak když jsem dělal proplach, tak tam byla jen destilka a na tu to nevařilo. Až když jsem tam dal antifreez, tak to dělá toto. No a když mi stoupá ručička až ke 100°C (max. 98°C dál nearceleruju), tak já teda nechci a to ani omylem, aby se dostala do červeného pole a už vůbec ne aby mi začala svítit kontrolka- to už si koleduju o min. těsnění pod palicí...

Odvzdušnění- já myslel, že když to má expanzní nádobu, tak se to odvzdušní samo při zapnutým topení. Ale teplota jinak nekolísá, do vody nejde olej ani se nikam neztrácí. Nejdou do expanzky ani žádný bubliny.

Teploměry- ano jsou tam dva.

Určitě to ovzdušni!Všechen vzduch ti do expanzky nevyjde,protože na hadicích jsou různé záhyby,které nevedou kolmo do expanzky!Proto určitě ovzdušnit!Ovzdušnovák by měl být,alespon já ho mám na nejnižšším místě jak vedou hadice k termostatu.Já měl vypuštěnou vodu kvůli výměně vodní pumpy a také jsem musel ovzdušnovat

a že tam toho vzduchu bylo!:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...