Velickin Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Vím, že toto téma proběhlo, ale máte někdo provedené přečipování na motoru 1,6 HDI 80kW FAP? Zatím jsem nikoho takového nenašel... Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marshall Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Nevrtej se do toho, protože časem může přijít zklamání.Ten motor nemá chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Velickin Odesláno 15. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Já vim, tenhle názor to nakonec stejně vyhraje. Taky vidim, že to nikdo nedělá. Jen mě prostě zajímá jestli je to TAK poznat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mares Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Kdysi mne tato záležitost také zajímala, ale i v životě platí něco za něco.U motoru 1,6 HDI 80 kW krouťák 240 Nm co by jsi chtěl více.Tento motor dokáže i krátkodobé navýšení kroutícího momentu na 260 Nm.To nemá chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Velickin Odesláno 15. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 15. květen 2007 To Mares vsak si ten zvuk motoru při overboostu (to je to navýšení krouťáku jak říkáš) patřičně užívám! Ozve se tak kolem 2000 ot. (..teda pokud je to ono). Já s tím samozřejmě nic dělat nebudu, držím zásadu: dokud to šlape nevrtám se do toho. Čím více "údržby tohoto typu" tím víc se to se... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mares Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Krátkodobé zvýšení maxima momentu o 20 Nm je výhodné při potřebě okamžité akcelerace. Tento motor najdeme díky jeho kvalitám i v řadě dalších evropských vozech.Užívej si zátahu motoru včetně doprovodného zvukového podbarvení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarich Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Nevim, ale tak jako na autech VW, Skoda .... rozsireny neni, nevis co to udela a ani bych ho nechtel. Jednoduse receno, vyuziva reźervy, kterou kazdy jednotlivy motor disponuje. Nejedna se o "lepsi" prenastaveni softu! Nebral bych. btw: vcera po 2 letech s citronem xsara byl znamy na chiptuningu, motor 1,6 Hdi. O hodinu pozdeji pro nej jel stryc, nechalo ho to na dalnici. Budu referovat resume Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Původně zaslal: jarich Nevim, ale tak jako na autech VW, Skoda .... rozsireny neni, nevis co to udela a ani bych ho nechtel. Jednoduse receno, vyuziva reźervy, kterou kazdy jednotlivy motor disponuje. Nejedna se o "lepsi" prenastaveni softu! Nebral bych. btw: vcera po 2 letech s citronem xsara byl znamy na chiptuningu, motor 1,6 Hdi. O hodinu pozdeji pro nej jel stryc, nechalo ho to na dalnici. Budu referovat resume NA Fabii TDi/101PS v zaklade som mal od 0km upravenu ECU na +32PS a +70Nm,ked som hu predaval tak mala najzdene 286.000km bez jedineho zasahu do motora/nic neodislo.Octavia TDi 130PS seria od 0km +32PS a +70Nm a detto.Teraz cakam na Seat Leon FR seria 170PS a po privezeni s showroomu ide na 204PS a 420Nm a pevne verim ze tiez vydrzi min co Skodovky. PS-Zamerne neuvadzam,kto robil upravu ECU,ale ked niekto da za upravu ECU na HDI 3.000CZk,tak to tak aj vyzera a setri na nespravnom mieste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarich Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Znam spousty lidi vlastnici auto z koncernu VW a od zadneho jsem podobny problem neslysel. Jedineho z C-P a hned toto. Auto se netoci, neblikne, nic. Jen budiky vyleti nahoru, padnou a zase mrtvo. Kazdpopadne neumim posoudit odbornost zasahu. Upravu provadel napojen primo na aute napojen jak v servisu na diagnostice. Ma pridavny alarm s imobiliserem, tudiz doufa v problem tam. Hlaska: tech 40kilaku to ale jelo jako krava jsme se od srdce zasmali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Kámoš si chipnul Audi A6 2,5 TDI ze 130 PS na 220 PS, 3 měsíce po "chipu" mu před týdnem odešlo turbo - a to sevyplatí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Původně zaslal: Medvěd Kámoš si chipnul Audi A6 2,5 TDI ze 130 PS na 220 PS, 3 měsíce po "chipu" mu před týdnem odešlo turbo - a to sevyplatí Ze 130 na 220PS to jsi se asi trosku upsal ne? co vím tak 2.5 v A6 ma 110kw a 132kw ( 150 a 180koní).. ale možná se pletu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Neupsal, těch 220 fakt bylo finálních - ale jestli ze 150 nebo 130, to bych kecal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Původně zaslal: Medvěd Neupsal, těch 220 fakt bylo finálních - ale jestli ze 150 nebo 130, to bych kecal No jestli to byla 2.5 TDI tak ty prvni měli 150 a pak 180PS a z 150 se dalo dotat kolem 180-190PS. 220PS to je už opravdu extrem a musel tušit že je to hoodně na úkor životnosti.... to jedině že by měl tu nejsilnější 2.5 TDI. ale to by to turbo neodešlo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohumil Odesláno 16. květen 2007 Sdílet Odesláno 16. květen 2007 O tomhle se toho tady napsalo už mraky. Vlevo nahoře je "Hledání" : http://www.peugeot-club.com/forum/misc.php?action=search Systém se chová vždy podle neslabšího článku. Bohužel někdy to bývá i to co se nachází mezi sedačkou, pedálama a volantem. To by taky bylo dobrý "Chipnout". Tak zvesela do "Chiptuningu", nejlépe někde v garáži. Ať si každý udělá se svým povozem co uzná za vhodné, ale systém by měl působit vyváženě.:mrk:mrk:D:D:D:papa [upravil dne 16/5/07 Bohumil] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Velickin Odesláno 16. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. květen 2007 Bohumile klidni hormon, však jsem taky hledal, ale všechny příspěvky jsou alá jedna paní povídala, maximálně "známý známýho" si nechal čipovat ... Ale žádná vlastní zkušenost, a TA mě právě zajímala... Já do toho (chipování) nejdu, ale chtěl jsem znát někoho, kdo udělal vlastní zkušenost. Na podobný dotaz ve firmě Diesel-technik jsem dostal odpověd: Vážený pane, vzhledem k tomu, že upravujeme vozy pro autosalon Peugeot, tak zkušenosti s vaším vozem máme. Jedná se o zlepšení vozu zejména v nízkých otáčkách. Navýšení výkonu je znatelné !!!!! Počet vozů 1.6 HDi - cca. 20 Pro více informací, nebo objednání volejte prosím T : 602 359 931 p. Bulis S pozdravem, Diesel - Technik Takže nic, co bych nečekal. Nikdo o sobě nebude tvrdit že to neumí... Jen tak mě to prostě zajímalo. Viděl jsem na fóru i stupidnější dotazy.... třeba jak vynulovat počítač... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohumil Odesláno 16. květen 2007 Sdílet Odesláno 16. květen 2007 2 Velickin : Moje hormony jsou v naprostém klidu. Jak psali nahoře Mares, Marshal, Komisar, do tohodle motoru bych nevrtal. Je to vypiplaný a suprový stroj. 80kW od 1,6 už je stejně dost.:super:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Velickin Odesláno 16. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. květen 2007 Dyť já s tebou souhlasím!!!;);) Jsem nesmírně spokojenej a nehodlám si to ničím zkazit. Můj pežotek už si "užil" dost, tak ho hejčkám a všude chválím:super [upravil dne 16.5.07 Velickin] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mares Odesláno 16. květen 2007 Sdílet Odesláno 16. květen 2007 Hoši, hoši přece se nebudete prát kvůli takové prkotině! Mých devadesát koníků není mnoho, ale síla motoru je znát a to je jen 215 Nm a což potom stodeset koníků burcovaných turbem s proměnnou geometrií lopatek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Minooo Odesláno 17. květen 2007 Sdílet Odesláno 17. květen 2007 sa ti vraví ked máš ten 110ps motorek ale mi čo máme len"90" by sme prijali tých 110 a naj riešenie vidím v tom dojsť tam nech ti to premerajú a povedia, či hej alebo nie a akú to má životnosť a veci podobné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohumil Odesláno 18. květen 2007 Sdílet Odesláno 18. květen 2007 Je otázka : vyplatí se kvůli dvaceti kobylám do toho rvát další prachy?:o:o To už je lepší si koupit rovnou silnější verzi a zase se začne přemýšlet jak z toho dostat víc a jste v kruhu ze kterého není úniku. Proto jsem psal nahoře, že někdy by bylo dobrý "Chipnout" to co zabírá místo na sedadle před volantem.:D:D:D:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.