Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Chiptuning


Velickin

Recommended Posts

Kdysi mne tato záležitost také zajímala, ale i v životě platí něco za něco.U motoru 1,6 HDI 80 kW krouťák 240 Nm co by jsi chtěl více.Tento motor dokáže i krátkodobé navýšení kroutícího momentu na 260 Nm.To nemá chybu.:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Mares

vsak si ten zvuk motoru při overboostu (to je to navýšení krouťáku jak říkáš) patřičně užívám! Ozve se tak kolem 2000 ot. (..teda pokud je to ono). Já s tím samozřejmě nic dělat nebudu, držím zásadu: dokud to šlape nevrtám se do toho. Čím více "údržby tohoto typu" tím víc se to se...:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krátkodobé zvýšení maxima momentu o 20 Nm je výhodné při potřebě okamžité akcelerace. Tento motor najdeme díky jeho kvalitám i v řadě dalších evropských vozech.Užívej si zátahu motoru včetně doprovodného zvukového podbarvení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim, ale tak jako na autech VW, Skoda .... rozsireny neni, nevis co to udela a ani bych ho nechtel. Jednoduse receno, vyuziva reźervy, kterou kazdy jednotlivy motor disponuje. Nejedna se o "lepsi" prenastaveni softu! Nebral bych.

btw: vcera po 2 letech s citronem xsara byl znamy na chiptuningu, motor 1,6 Hdi. O hodinu pozdeji pro nej jel stryc, nechalo ho to na dalnici. Budu referovat resume :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: jarich

Nevim, ale tak jako na autech VW, Skoda .... rozsireny neni, nevis co to udela a ani bych ho nechtel. Jednoduse receno, vyuziva reźervy, kterou kazdy jednotlivy motor disponuje. Nejedna se o "lepsi" prenastaveni softu! Nebral bych.

btw: vcera po 2 letech s citronem xsara byl znamy na chiptuningu, motor 1,6 Hdi. O hodinu pozdeji pro nej jel stryc, nechalo ho to na dalnici. Budu referovat resume :)

NA Fabii TDi/101PS v zaklade som mal od 0km upravenu ECU na +32PS a +70Nm,ked som hu predaval tak mala najzdene 286.000km bez jedineho zasahu do motora/nic neodislo.Octavia TDi 130PS seria od 0km +32PS a +70Nm a detto.Teraz cakam na Seat Leon FR seria 170PS a po privezeni s showroomu ide na 204PS a 420Nm a pevne verim ze tiez vydrzi min co Skodovky.

PS-Zamerne neuvadzam,kto robil upravu ECU,ale ked niekto da za upravu ECU na HDI 3.000CZk,tak to tak aj vyzera a setri na nespravnom mieste

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znam spousty lidi vlastnici auto z koncernu VW a od zadneho jsem podobny problem neslysel. Jedineho z C-P a hned toto. Auto se netoci, neblikne, nic. Jen budiky vyleti nahoru, padnou a zase mrtvo. Kazdpopadne neumim posoudit odbornost zasahu. Upravu provadel napojen primo na aute napojen jak v servisu na diagnostice. Ma pridavny alarm s imobiliserem, tudiz doufa v problem tam. Hlaska: tech 40kilaku to ale jelo jako krava jsme se od srdce zasmali :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Medvěd

Kámoš si chipnul Audi A6 2,5 TDI ze 130 PS na 220 PS, 3 měsíce po "chipu" mu před týdnem odešlo turbo - a to sevyplatí

Ze 130 na 220PS to jsi se asi trosku upsal ne? co vím tak 2.5 v A6 ma 110kw a 132kw ( 150 a 180koní).. ale možná se pletu :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Medvěd

Neupsal, těch 220 fakt bylo finálních - ale jestli ze 150 nebo 130, to bych kecal

No jestli to byla 2.5 TDI tak ty prvni měli 150 a pak 180PS a z 150 se dalo dotat kolem 180-190PS. 220PS to je už opravdu extrem a musel tušit že je to hoodně na úkor životnosti.... to jedině že by měl tu nejsilnější 2.5 TDI. ale to by to turbo neodešlo.. :bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O tomhle se toho tady napsalo už mraky. Vlevo nahoře je "Hledání" : http://www.peugeot-club.com/forum/misc.php?action=search :D

Systém se chová vždy podle neslabšího článku. Bohužel někdy to bývá i to co se nachází mezi sedačkou, pedálama a volantem.:potlesk To by taky bylo dobrý "Chipnout".

Tak zvesela do "Chiptuningu", nejlépe někde v garáži. :papa

Ať si každý udělá se svým povozem co uzná za vhodné, ale systém by měl působit vyváženě.:mrk:mrk:mrk:D:D:D:papa

[upravil dne 16/5/07 Bohumil]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohumile klidni hormon, však jsem taky hledal, ale všechny příspěvky jsou alá jedna paní povídala, maximálně "známý známýho" si nechal čipovat ... Ale žádná vlastní zkušenost, a TA mě právě zajímala... Já do toho (chipování) nejdu, ale chtěl jsem znát někoho, kdo udělal vlastní zkušenost. Na podobný dotaz ve firmě Diesel-technik jsem dostal odpověd:

Vážený pane,

vzhledem k tomu, že upravujeme vozy pro autosalon Peugeot, tak zkušenosti

s vaším vozem máme.

Jedná se o zlepšení vozu zejména v nízkých otáčkách.

Navýšení výkonu je znatelné !!!!!

Počet vozů 1.6 HDi - cca. 20

Pro více informací, nebo objednání volejte prosím T : 602 359 931 p. Bulis

S pozdravem, Diesel - Technik

Takže nic, co bych nečekal. Nikdo o sobě nebude tvrdit že to neumí... Jen tak mě to prostě zajímalo. Viděl jsem na fóru i stupidnější dotazy.... třeba jak vynulovat počítač...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je otázka : vyplatí se kvůli dvaceti kobylám do toho rvát další prachy?:o:o:o To už je lepší si koupit rovnou silnější verzi :myslim a zase se začne přemýšlet jak z toho dostat víc a jste v kruhu ze kterého není úniku. Proto jsem psal nahoře, že někdy by bylo dobrý "Chipnout" to co zabírá místo na sedadle před volantem.:D:D:D:D:D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...