rodov Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Zdravím, mám jeden dotaz,po odpojení baterky a následném zapojení,motor nechce jet.Na volnoběžné otáčky jde pravidelně,pokud chci jet,tak skáče a zhasíná,skoro se s tím nedá jet.Až když se motor zahřeje,je to v pohodě.Po vychladnutí, je to obdobný,jen o s menší intenzitou.Je chyba v nějakém čidle?Mám P 205 GR 1,1litru 44kW.Svíčky,kabely,víčko rozdělovače,palivový filtr je vyměněný,potenciometr je v pohodě.Dík za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 no nevim co třeba čidlo na teplotu vody pro ECU. teda jestli to je jednobodovej střik jako mám já Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Asi necjce dostávat čočku, když je studenej:D Ale vážně, tím odpojením baterky se nic poškodit nemohlo. Zkusil bych vyblikat řídící jednotku, jestli z ní něco vyleze za chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 15. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Jo jen mě překvapuje,že to je vždycky po odpojení baterie.Já jsem si taky myslel,jestli si nanatahuje nějaká data(vlastně reset).To je asi blbost,že jo.Kde je to čidlo teploty,já budík na teplotu nemám,ale čidlo teploty jsem našel na termostatu,jak je od bloku.To bude asi ono.Vyblikat to nechápu,jak se to dělá?Tohodle Peugeota jsem koupil za pár peněz a docela mi přirostl k srdci,každý by se ho už zbavil,mně se nechce,je to fakt dobrý autíčko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Původně zaslal: rodov Zdravím, mám jeden dotaz,po odpojení baterky a následném zapojení,motor nechce jet.Na volnoběžné otáčky jde pravidelně,pokud chci jet,tak skáče a zhasíná,skoro se s tím nedá jet.Až když se motor zahřeje,je to v pohodě.Po vychladnutí, je to obdobný,jen o s menší intenzitou.Je chyba v nějakém čidle?Mám P 205 GR 1,1litru 44kW.Svíčky,kabely,víčko rozdělovače,palivový filtr je vyměněný,potenciometr je v pohodě.Dík za odpovědi. Mám stejný motor (z roku 91) a odpojení baterky nemá na chod nejmenší vliv. Jen mě napadá, jak píšu vedle, co hadičky od benzínu? Mě nechytal teplý, Tobě třeba nejede studený. Zkus s nimi různě zakvedlat jestli někde nekápnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 16. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. květen 2007 Hadičky od benzinu zkontroluju,zatím jsem jen dával nové svorky,pokud je teplo,je občas cítit benzin.Zkoušel jsem s mini různě hýbat při nastartovaném motoru a nic,nikde ani kapička.V zimě a nebo pokud je chladno tak nic.Ještě kouknu na ty vzduchový hadice.Až to povyměním ozvu se. Dík a čus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 16. květen 2007 Sdílet Odesláno 16. květen 2007 no vyblikání de jestli máš na přístrojovce kontrolku na diagnostiky. u přístrojovky s třema budíkama je nalevo nad palivoměrem. je červená a je tam symbol jako katalizátoru. normálně se rozsvítí při startu a pak zhasne. dej hledání a určitě najdeš. jo a u mě to jde vyblikávat klíčkem a mám stejnej motor takže by to mělo jít taky klíčkem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 16. květen 2007 Sdílet Odesláno 16. květen 2007 Původně zaslal: rodov ........Vyblikat to nechápu,jak se to dělá?.......... Mrkni sem, tady se to řešilo asi nejvíc: To s tím klíčkem je v půlce druhé stránky, je to s ním asi nejlehčí, nic na to nepotřebuješ a jde to rychle. Ale pokud je paměť ECU vymazaná díky odpojení baterie, tak ti vyblikání pomůže až po projetí auta, až si zase chyby načte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 17. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. květen 2007 Zdarec všechny, tak jsem hledal ten diagnostický konektor,u expanzky není,na kabelu od plus pólu baterie je jeden přidělaný.Z něho,ale vedou tři dráty,(zelený,modrý a bílý)tak ten to asi taky nebude.Objevil jsem ještě jeden,v černé krabičce za levým světlem ve směru řidiče.Když jsem to rozdělal,je tam zelený konektror nezapojený a ještě jeden kabel a červenou pojistkou.Myslíte,že ten nezapojený by to mohl být ten na diagnostiku?Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 17. květen 2007 Sdílet Odesláno 17. květen 2007 zkus to přez ten klíček to je nejrychlejší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 17. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. květen 2007 Jak to asi dlouho trvá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 17. květen 2007 Sdílet Odesláno 17. květen 2007 tak max 2 minuty záleží kolik máš uloženech chyb v ECU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 17. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. květen 2007 Tak už jsem to vyblikal,zkusil jsem to přes ten konektor a byl to on.Vyblikalo mi to,ale nějak moc chybných kódů.Je to 41,53,13 a 31.Nemám knížku,kde bych to rozluštil.Napište mi co to je.Dikes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 17. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. květen 2007 Dík za rozluštění kódů,ale nejsem z toho chytrej.vrátím se k tomu dotazu na začátku.Co vyměnit,aby mi to necukalo a nezhasínalo.Jeden z chybných kódů byl špatný poměr vzduch a paliva.Dá se s tím něco udělat,snímač otáček ten to může taky dělat a snímač teploty vzduch taky.Takže minimálně tyhle dvě věci vyměnit?Snímač otáček a snímač teploty vzduchu.Nechám si poradit.: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 17. květen 2007 Sdílet Odesláno 17. květen 2007 no asi by to chtělo vyměnit nebo třeba to čidla proměřit. Mě to třeba taky asi před půl rokem hlásilo chybu 41 ale všechno je ok tak to neřešim.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 18. květen 2007 Sdílet Odesláno 18. květen 2007 53 - by mohl bejt odcházející (nebo už KO) regulátor na alternátoru 41 - mohlo by bejt v háji čidlo na polohu motoru na rozdělovači, z toho by vyplývala ta chyba 31 13 - proměřit a uvidí se Pak bych vymazal paměť ecu, auto projel a uvidíš co tam zase naskočí za chyby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 19. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 19. květen 2007 Jo,dík za další rady,ten regulátor a čidlo teploty proměřím,to není problém.Ale nevím přesně,kde je to čidlo na rozdělovači?Ráno na to kouknu.Jinak jsem měl rozdělaný čidlo na setrváku,zdálo se mi jako trošku povytažený.Musel jsem ho tam pořádně docvaknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 20. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. květen 2007 Čauky,zdravím všechny. Tak už doopravdy nevím co mám dělat.Dnes jsem všechno prošel,rozpojil a vyčistil.Pak jsem si vyblikal poruchy.Z těch co jsem tam měl zůstal jen kód 41.Horší je,že auto nedrží otáčky a při jízdě vynechává.I když jsem na lanku plynu o jeden dílek přidal,aby byly vyšší otáčky nic se nestalo,auto chcípe dál.Prostě nedrží volnoběh.Před jízdou jsem vyresetoval pamět a po jízdě jsem vyblikal zase jen jeden kód a to tu 41.Co mám vyměnit.Dík za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 21. květen 2007 Sdílet Odesláno 21. květen 2007 tak to by mě teda taky zajímalo co dělá tu chybu 41. měl sem na to vlastní tema ale nic sem se nedozvěděl. auto zatim nezlobí ale co není může být někdo to přece musí vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 21. květen 2007 Sdílet Odesláno 21. květen 2007 Mě už napadá jenom tohle: http://obchod.autokelly.cz/?SRC=100&RowID=178924327 ....je to modul zapalování, už jsem slyšel že ho pár lidí mělo KO a měnili ho za novej.........ale je to jenom výstřel naslepo, ale ta 41 by tomu možná seděla. [upravil dne 21/5/07 Vopičí] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.