Steiner Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Ahoj. Mám P306 Break 2,0 HDI, r.v. 2000, tach. 110 tis. km poctivých. Poslední dobou pozoruji, že při brzdění se vrací vibrace zpět do brzdového pedálu. Vibrace, resp. kmitání, jsou tím vyšší, čím rychleji jedu. Přestože jsem brzdy nikdy neuvařil a jezdím velmi slušně s lehkou nohou na brzdách, mám podezření na zvlněné brzdové kotouče... Zdá se mi, že se to dokonce časem pořád mírně zhoršuje a bylo by to i logické. Sundal jsem kola - kotouče jsou vizuálně i hmatem OK bez vln a rýh, přesto to asi nejsem schopen takto poznat... ? Myslím ale, že kotouče jsou pravděpodobně původní. Desky jsou původní, jsou slušný, nesjíždí se a já osobně jsem na nich najel 25 tis. km. Jak se projevují zvlněné kotouče? Má někdo podobné zkušenosti? Slyšel jsem též něco o "vyžhavených" kotoučích, kdy nestejnoměrná adheze kotouče po obvodu k destičkám se projevuje právě takovým cukáním a vibracema Uvítám vaše názory. Díky. Ještě dotaz. Jak mám stlačit prasátko u zadních kotoučových brzd, abych mohl vložit nové brzdové destičky? U předních to vždy děláme truhlářskou svorkou. Tady není místo a není se kam a o co opřít... Díky taky za odpověď. Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lavak_Bob Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 JJ co sa tyka zadnych kotucovych tak potvrdujem ze je tam zavytovy piest...treba snim potocit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 musis tlacit a tocit zaroven. Pokud nemas pripravek, tak je to docela boj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Steiner Odesláno 15. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Na zvlněné kotouče zatím nic moc odezva... Třeba se ještě nekdo připojí a poradí.... Takže. U zadního prasátka mám tlačit a točit zároveň. Na kterou stranu točit? To teda koukám, že u zadních brzd je nějakej závit na prasátku:roll Mám se ještě hodně co učit... Díky všem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Můžu potvrdit, to budou zvlněné kotouče. Podobnou věc jsem měl na mazdě 626. Při silnějším brždění začal vibrovat pedál, později začalo vibrovat i auto a po ještě delší době se začalo od zadních brzd ozývat takové klepání při brždění, které měnilo intenzitu s rychlostí vozu. Nechal jsem vyměnit zadní desky a zadní kotouče a bylo po problému. Nevím ale jestli v tvém případě bude potřeba měnit i desky. Já už jsem je měl hodně opotřebované takže jsem to vzal naráz. Každopádně pokud se toho chceš zbavit tak nové kotouče určitě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Pokud budeš dávat nové kotouče, tak dej i nové destičky, jelikož ty původní jsou "vytvarované" podle starých kotoučů a tak by ti to mohlo dělat neplechu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirec.dk.406 Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 zvlnené kotúče sú preto lebo mohol byť použitý slabší materiál a ten po čase stratí svoju pevnosť na krátku dobu pri zahriatí a zmení svoju tvárnosť, proste sa pri určitej záťaži poddá a zmakne a tým pádom sa zvlní, voľným okom to nespoznáš musel by si to hodiť na odchylkomer a tam to veľmi dobre vidno (prax je taká že začne trepať pedálom brzdy), zadné neporadím neviem, automaticky aj nové doštičky ako píše OK 406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.