Dakaros Odesláno 14. květen 2007 Sdílet Odesláno 14. květen 2007 Ahoj, tak po nějaké době klidu mě opět začal zlobit startér! Tedy spíš cívka/relátko na něm! Asi před 4mi měsíci se mi původní trochu roztek, pač na jedný svorce byl špatnej kontakt a špatně mi to dobíjelo. Sehnal jsem jinej ze startéru na HDi čko, namontoval a tak nějak fungovalo, občas se zasekávalo a nechtělo to startovat. Pak to na nějakou chvilku fungovalo a poslední dobou už se tomu zase nějak nechtělo! Tak jsem to rozebral, vyčistil a potom už to nefungovalo vůbec. Jakoby ta cívka měla malou sílu a nepřitáhla tu kotvu. Nakonec jsem to vyřešil tak (po celodením bádání) že jsem ucvak tu vracecí pružinku, cimž bylo mnohem jednoduší kotvu přitáhnout. Funguje to super, jenže jak se zahřeje motor, tak to jen tak zlehka cvaká, prostě nenastartuju! Jenom se modlim, aby mi to nezdechlo někde v křižovatce. Nevíte, jestli se s tím nedá něco dělat, nebo čím by to mohlo bejt??? Pomůže výměna cívky? Díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 28. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 28. květen 2007 Ahoj, tak už jsem si to opravil. Byl problém v tom, že ta jedna cívka (jsou tam dvě) uvnitř toho kovovýho zalisovanýho obalu měla upálenej vývod. Celý jsem to rozebral, odmotal jsem z ní jeden závit a znovu zalisoval (kladivem), zapájel a nastříkal na černo. Už to zase startuje jako divý a cívka vypadá jako nová! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harmal Odesláno 28. květen 2007 Sdílet Odesláno 28. květen 2007 To smekám a gratuluju:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 28. květen 2007 Sdílet Odesláno 28. květen 2007 Původně zaslal: Dakaros ... a znovu zalisoval (kladivem)... Toje správný přístup k věci.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 28. květen 2007 Sdílet Odesláno 28. květen 2007 Původně zaslal: C.J. Původně zaslal: Dakaros ... a znovu zalisoval (kladivem)... Toje správný přístup k věci.. souhlasim ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 29. květen 2007 Sdílet Odesláno 29. květen 2007 Tak to je jak to moje auto, kolega ho nazývá DoDo - Dodělám Doma Šikovných opravářů je pomálu, všichni by jenom čuměly na diagnostiku a montovaly nové díly .... [upravil dne 29.5.2007 Ladis] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emiš Odesláno 29. květen 2007 Sdílet Odesláno 29. květen 2007 Ono na 309tce opravovat kladivem muzes. Na 205 jsem taky opravil kde co, ale ted jezdim na diagnostiku protoze na novejsim voze umim max sundat kryt motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 29. květen 2007 Sdílet Odesláno 29. květen 2007 Já to vidím tak, že i nové pekáče mají svůj podíl "kovářské" práce, jenomže v rámci servisu se s tím nikdo nebude crcat, objedná se, vybalí z krabice, dá na auto a je vymalováno. Většina elektriky na motoru jsou ekologické záležitosti a optimalizace. Dá se bez nich jezdit, pak je to auto ne technické úrovni - 15 let, jen s jednou psychologickým rysem, magickým okem diagnostyky motoru která svítí pro každou kravinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 29. květen 2007 Sdílet Odesláno 29. květen 2007 Původně zaslal: Ladis Šikovných opravářů je pomálu, všichni by jenom čuměly na diagnostiku a montovaly nové díly .... Je tak kapitáne, moje řeč! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.