Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

405 sri


Staňa

Recommended Posts

Vlastním 405 sri r.v.1988 mám problém s kolísajícími otáčkami.Při nastartování chladného motoru otáčky vyskočí na 3000 potom klesnou na 1000 když motor chcípnu a znovu nastartuji otáčky znovu na 3000 potom pokud nepřidám plyn ta to chcípne.Při volnoběhu se otáčky pořád houpou.Jinak čtyřistapětka OK.:potlesk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Mefisto86

Typnul bych to na váhu vzduchu nebo volnoběžnej ventil:super

Prosím o vysvětlení proč se to stává jen při studeném motoru a ne pořádběhem další jízdy??Po zahřátí otáčky nekolísají.Mám podobný problém u obyč 405 GL 1,6

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A já myslel, že to kolísání otáček u starých SRiček je normální.. :D:cool::P

Když jsem to koupil, tak držely volnoběžné otáčky tak na 1800ot/min. Protože je někdo zvedl jen šroubkem na doraz škrtící klapy, volnoběh nespínal vůbec, elektronika si tedy myslela, že je pořád přidaný plyn (nefungoval ani sytič a se zimným motorem se nešlo pořádně rozjet..) Po čase začaly otáčky úplně šílet, po nastartovaní to vždy vyběhlo na 3tis, spadlo na 1tis, vyskočilo na 3tis, a zase spadlo na 1tis (to vše během dvou sekund) a pořád dokola - tohle dělá, když se ti do sání dostavá někudy vzduch, nebo pokud máš nefunkční váhu vzduchu (já měl vychozenou škrtící klapu, i když byla zavřená, tak kolem byly 1mm mezery :D Navíc jsem měl úplně zoxidovanou váhu vzduchu, ani se nehla.. Stačilo vyčistit a namazat..) Po několikátém rozdělání motoru jsem tyhle mušky vychytal a motor po nastartování drží 1500ot/min, po minutě klesne na necelý 1tis a drží je v pohodě, nestane se, že by chcípl.. Takže v první řadě zkontroluj, jestli máš dobře seřízený spínač na škrtící klapě - po přidání plynu musí slyšitelně cvaknout, když tak ho zezadu povol a pootoč.. Zadruhé dotáhni a zkontroluj všechny hadice co vedou do sání, jestli si to někde nepřisává, třeba problematická u mě byla ta, co vede do parohu sání, tenká co vede do sání od regulátoru tlaku paliva a poslední od nálevky oleje na odvětrání a vlastně ještě ta tenká, co vede od nálevky oleje do škrtící klapy.. Takže u mě všechny :D časem ztrouchniví a vyloženě se rozsypávájí v ruce.. A nejvíce mě zlobila hadička, která jde z klpay sání do podtlakového regulátoru předstihu, tu jsem měnil snad 4x !!! Teď tam mám silikonovou a konečně je klid, ostatní vždy praskly a přisávaly vzduch..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Předpokládám že svíčky máš dobré a nemáš Brisk :D Na ty to nejen kolísalo, ale i cukalo do 2tis ot/min.. Na Bosh jede úplně jinak... Pak ještě zbývá proměřit kabely a fajfky ke svíčkám, a pokud ani tam není nic neobvyklého, tak spíše konstatovat, že to kolísání je normální.. :roker Jinak se můžeš pustit do finančních sebevražd jako výměna či čistění vstřiků, diagnostika, výměna teplotních čidel.. :roll Mi stačí že to jede a že nežere i trávu kolem cesty..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...