Pata Odesláno 13. květen 2007 Sdílet Odesláno 13. květen 2007 Jako tloustku ma mit spojkova lamela na TU3M motor (1.4i KDY)? nova/minimalni? Moje (Valeo) ma 6.8mm, tak zvazuju, jestli koupit novou.. udajne by mela mit tak 30tis km najeto. Dale jakeho vyrobce koupit treba cepy rizeni, ramena? u Akelly maji Delphi a Moog Dale jakou znacku loziska na spojku? SKF? Valeo? Jakou znacku vodni pumpy? Graf? Febi? To same s napinaci kladkou? :myslim:myslim Diky za reakce a zkusenosti, co se tyce kvality, mam v tom chaos :papa:papa tesneni uz mam - viz foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 13. květen 2007 Sdílet Odesláno 13. květen 2007 Já bych to viděl asi takhle, lamela ná na obložení hrážky, až jsou smetený, tak je na konci životnosti, pak se začnou tlačit na povrch už nýty. Můžeš koupit novou, nechat starou přenýtovat (rozhodující je stav pružim, ať se ti pak nerozletí, nebo nezabírá hodně skokově). Přijde mi že peugeoty jsou hááklivější na stav spojky výsledným konfortem ovládání. Asi bych už šel do nové lamely a máš vystaráno. Pokud jsou ložiska SKF, NSF tak pořídíš to lepší do auta. Vodní pumpy, já ne ně mám stejný názor, v rámci všech výrobců jsem nezaznamenal nějaký extra propadák. Rozvody opět SKF, INNA a jistě se najdou i další slušný. Těsnění můžeš dávat na dva způsoby. Buď já odmašťuju lihem plochy, těsnění a lukopren. Těsní bez kompromisu, při demontáži se to přichytne docela solidně. Druhý je jenom gumové těsnění potřít olejem a přišroubovat. Neteče a při opětovné demontáži luxusně sundáš i nandáš bez opetovných dlouhých příprav (pružící gumové těsnění). Třeba na víka ventilů radši dávám lukopren s odmaštěním, používám původní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 13. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. květen 2007 Ladis: Clovek, co dela v ksefte s tesnenim mi rekl, ze lukopren na motor je naprosta blbost (v tomhle pripade), to same mi potvrdil i muj dvorni mechanik... Olejem uz se nepotira ani tesneni hlavy... Mam koupenou sadu na CELY motor, vcetne tesneni pod termostat, pumpu, vsecky ruzne vypustaky, gufera k ventilum, vacce, takze nechapu, proc bych tam mel cpat silikon? [upravil dne 13/5/2007 Pata] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 14. květen 2007 Sdílet Odesláno 14. květen 2007 Nechci se s tebou přít, já jen sdělil můj názor či zkušenost jak to já provádím. Ještě dodatek, Lukopren, je spíše pro mně souhrný název pro tmely, od výrobců typu Loctite, PM není co dodat a je to absolutní záruka že neukápne ani kapka a nemusím např měkou vanu rvát šrouby a zbytečně zdeformovat dosedací plochu i když mám korkové těsnění. Každému soudruhu ale podle jeho potřeb a zásluh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.