Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

dodatečná montáž teploměru v zrcátku - jsou zkušenosti?


zafon

Recommended Posts

No, proč to chceš dodělávat?

Fungovalo to a přestalo? Bylo to v autě už instalovaný? Máš v kapličce display, který zobrazuje teplotu?

komisar: Čím že se dá to původní peugeoťácký čidlo nahradit? Termistorem o hodnotě 2k2? Chtěl bych na středové kapličce zobrazovat více teplot - více čidel, mezi kterýma bude přepínáno (teplota v kabině, u motoru - vzduchovýho filtru)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: zafon

jinak pěkný ENZA :-) uvažuji o koupi těch stejných, našel jsem je za super cenu pod 2 litry/kus za nové

Už nevim kde sem to na netu kupoval, ale stály něco pod dva litry. Sou to EnzoH 6,5 x 15" ET15. Až si je budeš objednávat (možná budou stačit ET25), tak si zažádej o typovej list - papír o tom, že je to schválený na P206 (je potřeba při zapsání do velkého TP - pokud to teda někdo bude řešit). Mám je dva roky a není problém (žádná deformace). O.Z. racing v bílé by však bylo o něčem jiným - přecejenom kola dělaj auto.

Jinak se to řešilo na :

a shodli se na nahrazení čidla negativním termistorem NPC 2k2 a nějaký předřadný odpor (nejlíp potenciometr a doladit si to pro vlastní potřebu). Jinak ten termistor má prý toleranci 20% :D:D:D (což je docela dost). jo, označení termistoru bylo K164NK002.2. Ideální by bylo sehnat termistor 2k5 - ale to se prý nevyrábí. Pak je ještě použitelná charakteristika originálního čidla :

Cels kOhm

-30 13,45

0 6,49

15 3,48

20 3,17

25 2,5

30 2,15

40 1,50

Zdaru hodně

[upravil dne 16.5.07 tanagy]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: komisar

měl jsem nějakou dobu termistor s dvěma odporama,pak jsem sehnal čidlo orginál a mohu říci že jsem se asi rozcházel+- 2 st tak to je OK.Mám je schovaný pro případ že by čidlo kleklo:papa

no hele jak vytvořit to čidlo, to už bych možná chápal, ale horší bude jak to propojit s diplejem.

Jinak mě se ty kola povedlo sehnat za 1940 ,-/kus/nový tak jdu do nich

předtím jsem našel hodně podobný o stovku levnější/kus, ale bylo to od čínské firmy a po měsíci to ztáhly z prodeje :-))) asi věděli proč ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 roky později...
Guest Džůny

Obnovím téma, abych nemusel zakládat nové. 406 Old, r.v. 97, 1.8 16V.

Dodělávám vnější teploměr do zrcátka (orig. Peugeot), mám el. ovládaná a vyhřívaná (tj. celkem pět drátů), displej i přípravu. Ve zkratce; odšrouboval jsem zrcátko, rozpojil konektor, sundal sklíčko, sundal lakovaný plastový kryt, rozstřihl izolaci, ve které vede oněch pět drátů, prostrčil dva drátky čidla skrz kloub zrcátka a gumu až ke konektoru a všechno znovu zaizoloval. Teď přišly problémy, měl bych dva drátky zapojit do pozic 7A a 7B... tj. úplně vpravo nahoru a úplně vpravo dolů (viz. obrázek - je to dobře popsané?).

1) Vodiče nemají žádné koncovky a v samičím konektoru zrcátka lítají navolno.

2) Nevím, který drát dolů a který nahoru, nejsou popsané... a tipuju, že to není jedno.

3) Zkusil jsem přiložit vodiče k samcům v konektoru ve dveřích, a nic. Na displeji pořád jen blikají tři čárky a nic neukazuje.

Takže, jak dál? Mohlo se mi povést čidlo zničit špatným zapojením, příp. vadí mu, že je displej z angličana? Nebo prostě jen nesedí kontakty a musím přijít na způsob, jak uchytit vodiče pořádně v konektoru?

Jo a taky bych chtěl někoho poprosit aby mi připomněl, jak mají být zapojené kábly na vyhřívání zrcátka. :-D Zapomněl jsem se podívat když jsem je odpojoval. Nahoře modrý a dole červený, nebo naopak?

konektor_zrcatka.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

draty od cidla patri na pozice 7A a 7B, v protikuse ve dverich musi byt na tech pozicich osazeny 2 oranzove draty. Problem, proc to nefunguje bude v chybejicim propojeni mezi konektorem ve sloupku dveri a konektorem, co je pod popelnikem u radici paky (ten je stejneho typu jako ten ve dverich, pozice tech dratu ted z hlavy nevim, ale cisla dratu jsou 620 a 621) mezi nimi vedou dva oranzove dratky podle prahu, pod sedacku spolujezdce a pak po stredovem tunelu do toho konektoru pod popelnikem, tahle priprave vetsinou nebyva natazena

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...