Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Chladič? A co s ním?


Pietro

Recommended Posts

Zdary všem. Tak se mi pod motorem vpředu vlevo dělá loužička, někde pod levou polovinou chladiče. Neví někdo kudy vedou všechny hadice od a k chladiči. A taky nevíte kde je vypouštěcí otvor u chladiče u 406 2,1 TD. Dá se vůbec nějak opravit chladič. Díkes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chladic se da opravit zaletovanim. Cena je podle rozsahu pskozeni tak kolem trech stovek. Jestli muzu poradit, kup novy. Neni nikde psano, ze po zaletovani to nepovoli nekde jinde a kdyz si vemes dalsi vypousteni demontaz a montaz:(

A nabo zkus sehnat starsi, ale to je opet bez zaruky. Musis si srovnat mozne varianty co se tyce financi a spolehlivost, aby te to pak nekde nenechalo.;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak píše Radek. Osobně sem ho nechával kdysi letovat na 309, ale vysral se během pár dnů na jiným místě, takže radši opravdu vyměnit. Navíc ty máš tuty chladič hliníkovej s plastovejma bočnicema a ty se letovat nedaj. Nejlépe druhovýroba a novej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc to s tim nesouvisí, ale co máte v chladiči za kapalinu? já mam auto z němec a je tam prý original taková ta pežo?ácká hnědá (vypadá to jak rezavý) olejová směs (******). Doporučovali mi to vyměnit za normální fridex, ale já nevim proč bych to měl měnit. Dá se ta origoš ****** někde koupit a za kolik? Nebo to má fakt význam měnit za fridex? Co vy na to?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím, ale podle mě ta \"origoš sraška\" nemá být rezavá, a už vůbec ne olejová.

A proč měnit chladicí kapalinu? Ne že by snad po letech nechladila, ale spotřebovávají se z ní inhibitory koroze - takže je poměrně vhodné, tam po cca třech letech dát novou.

\"Originál ****** Peugeot\" se koupí kde jinde, než v Peugeotu, ovšem nevím zač. Já dávám do všech aut jakýsi rozlévaný sudový Glykoshell, co kupuju u Kmocha...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, a ještě, pokud se ti to nechce hledat, kde to utíká, zajeď si do servisu, kterej má tlakovačku chladicího okruhu. Tam ti do toho pustí tlak, a hnedka uvidíš, kde to lítá... Nevím odkud jsi, ale v Praze se zkus zeptat u www.autovasenda.cz, myslím, že kluci říkali, že tu tlakovačku budou pořizovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Original \"sracka\" PEU je zelenozlute barvy a na \"omak\" ma jakoby mastnej charakter.... Je mozny, ze tdo tech starsich *05 pezotu se lilo neco jinyho, ale timhle taky nic nezkazis.. jo a stoji kolem 170kc/l ale da se docela dobre naredit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pietro: bez predchazejiciho know-how stredne, ano, neni, ano.

Sice neznam 406, ale na 605 s intercoolerem to jde. Neni to nic prijemneho, pokud nechces nic extra odmontovavat kolem, tak je to prace ve velmi stisnenem prostoru, ale jde to. Staci ti par klicu/gol nekolika velikosti - na srouby a na spony. Misto to chce dobre, aby se tam moc neprasilo, az budes mit chladic pryc a budou ti koukat ruzne hadice, abys tam mohl vylejt kapalinu na zem, abys mohl prizvednout auto heverem, aby tam bylo dost svetla a abys to tam mohl nechat treba den stat rozdelany, kdyz to za den nestihnes. A pocitej s tim, ze si podrapes ruce.

[Editován dne 30/8/03 Dydzej]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...