kajk Odesláno 10. květen 2007 Sdílet Odesláno 10. květen 2007 Ahoj, chtěl bych se zeptat, k čemu je ten druhý menší chladič pod maskou, který je vedle toho velkého chladiče se saharama? (Ptám se, protože je naspodu mokrý od nějakého černého svinstva - předpokládám, že tam prosakuje kapalina a svinstvo je nachytaný prach) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawllos Odesláno 10. květen 2007 Sdílet Odesláno 10. květen 2007 To bude nejspis chladic na klimu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajk Odesláno 10. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. květen 2007 A má chladicí kapalinu společnou s motorem, nebo má svoji vlastní? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 10. květen 2007 Sdílet Odesláno 10. květen 2007 vlastni, byva takova neonove zelena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawllos Odesláno 10. květen 2007 Sdílet Odesláno 10. květen 2007 Jak to presne funguje nevim, ale ma to vlastni okruh kompresor --> neco --> klima-chladic a ma to svoji vlastni napln, je to dost natlakovane, na kolik nevim a jsou na to spesl klimaservisy. [upravil dne 10.5.2007 Pawllos] [upravil dne 10.5.2007 Pawllos] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajk Odesláno 10. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. květen 2007 Tak to jste mě uklidnili, myslel jsem, že někde zadřu motor a ona mi nanejvíš přestane fungovat klima:roker Děkuji vám za odpovědi! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawllos Odesláno 10. květen 2007 Sdílet Odesláno 10. květen 2007 Původně zaslal: .mycTD vlastni, byva takova neonove zelena Takova neonova je proto, ze kdyz na to servisak posviti UV, nebo jakym, svetlem, tak to krasne zari a je videt odkud to z okruhu unika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinco321bi Odesláno 10. květen 2007 Sdílet Odesláno 10. květen 2007 ja si osobne myslim ze to neni chladic na klimu ale to je intercooler aj mne tam presakuje olej ktory vytlaca turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maximum Odesláno 10. květen 2007 Sdílet Odesláno 10. květen 2007 Presne ako hovori vinco321bi, je to intercooler a nie chladic klimy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinco321bi Odesláno 10. květen 2007 Sdílet Odesláno 10. květen 2007 ja by som bol rad keby my niekto poradi ako vyberiem ten intercooler lebo on je prichyteny cez gumy.ci to mam tahat na silu alebo to treba vybrat aj z chladicom vody? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinco321bi Odesláno 10. květen 2007 Sdílet Odesláno 10. květen 2007 ja by som bol rad keby my niekto poradi ako vyberiem ten intercooler lebo on je prichyteny cez gumy.ci to mam tahat na silu alebo to treba vybrat aj z chladicom vody? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 10. květen 2007 Sdílet Odesláno 10. květen 2007 chladic tam ostane, ale je to pakarna,hodne toho musi ven abys to dostal, lepili jsme to dvojslozkovym epoxy a drzi to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 12. květen 2007 Sdílet Odesláno 12. květen 2007 Pokud z intercooleru (mezichladič stlačeného vzduchu) neteče olej moc, tak bych to neřešil (zkus to otřít a sleduj zda se objeví čistý olej a za jak dlouho). Nový stojí kolem 5000,- a nevím zda opravy netěsného jsou úspěšné (nemusí tam být díra, ale může to prolínat kolem těsnění jak je to secvaklé – můj případ). Demontáž je taková, že se sundá přední maska mezi světly, odšroubuje se železná příčka mezi světly a tím se k tomu z vrchu dostaneš. Je tam myslím přišroubován ještě jedním šroubem k držáku chladiče (výměnu mi dělali v servisu a za hodinu tam byl nový). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buml Odesláno 12. květen 2007 Sdílet Odesláno 12. květen 2007 taky ho mam dole oblitej, ale protoze mi za 20t km zmizelo jen asi 3mm na rysce tak ho neresim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 12. květen 2007 Sdílet Odesláno 12. květen 2007 oprava je jen na cas, dokud se nestraci olej,tahne to a nezereto tak to neni akutni , u 2.2hdi je max tlak 0,11MPa, u peugeotu je ic poddimenzovany takze kazdej tuning hdi se zvysenim tlaku je na h..... , nevi nekdo jak u 2.2 hdi funguje to prepinani tlaku, kdy to jde od turba pres ic a kdy naprimo, jestli to neni jen pro rychlejsi ohrati motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajk Odesláno 14. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2007 Takže chladič turba... no to už je trošku horší, ale když říkáte, že mokré to nevadí, tak to zatím řešit nebudu. Jinak občas (když jedu do kopce se studeným motorem) se mi na asi 20s rozsvítí kontrolka "málo chladící kapaliny", takže jsem si myslel, že to utíká tím intercoolerem. Takže to asi bude někde jinde.... budu pátrat. Děkuji všem za rady! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mejla Odesláno 14. květen 2007 Sdílet Odesláno 14. květen 2007 Chladič turba jsem koupil na vrakáči za 1500kč.Jak novej z auta,který mělo nalítáno cca. 50000km.Ale ta výměna,člověk,aby si vykroutil ruce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Původně zaslal: Mejla Chladič turba jsem koupil na vrakáči za 1500kč.Jak novej z auta,který mělo nalítáno cca. 50000km.Ale ta výměna,člověk,aby si vykroutil ruce. Z vrakáče nemáte nikdy jistotu, že vám to nebude prolínat taky (počet kilometrů těsnost nezaručí). Jinak 1500,- je dobrá cena (mně nabízeli kolem 2000,-). Nakonec jsem koupil nový Valeo s dvouletou zárukou za 3000,- (byla to dost náhodná koupě). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mejla Odesláno 16. květen 2007 Sdílet Odesláno 16. květen 2007 To je pravda,že z vrakáče není jistota. Prohlédl jsem ho před koupí pozorně a nenašel jsem na něm ani kapku prosakujícího oleje,tak jsem ho vzal.On se ten prosakující chladič od toho oleje docela blbě meje,takže to nevypadá, že by ho jen důkladně očistili.Ale byla to taky náhodná koupě,přijel jsem v pravou chvíli na správný místo.Nový Valeo za 3000kč,to je velmi dobrá cena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.