Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

205 1.8D - startování


Marty

Recommended Posts

Zdravim!

Dneska jsem měl problém nastartovat.Až na druhej pokus a teprve s prošlápnutim plynu.Porad?e co by to mohlo být.Baterka nebo žhavící svíčky?Baterka je stará asi 4 roky.Motor točil v pohodě,ale akorát to blafalo.Problémy byly už minulou zimu když bylo míň jak 0,tak to chtělo taky s plynem,ale tohle mě překvapilo.Díky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi nezbývá, než se přidat k početné skupině pežo?áků startujících bez plynu, v 99 % případů napoprvé, zbytek tzn. 1 % napodruhé, ale řeknu narovinu, že to budou takový ty ukvapený starty, kdy už se nemůžu dočkat až ten oranžovej zavinutej hádek na palubce zhasne :D.

Žhafky mam rok vyměněný a tipoval bych je taky na prvnim místě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U starého motoru jsem taky měl problémy, když bylo pod nulou, muselo se držet dýl. A při víc pod nulou se musel dát plyn. Žhavky byly dobrý, ale tlaky už byly nic extra.

Zkontrolovat žhavky lze docela jednoduše, a měl by to být asi první krok, když se objeví nenadálé problémy. Jinak ale spíš problémy při staru dělá nastavení čerpadla. To má sice zařízení pro studený start (takové to táhlo z bazmeku nad termostatem), ale z asi dvaceti motorů, co mi prošly pod rukama, to pořádně nefungovalo ani na jednom.

Řešení je několik: buď koupit nový bazmek (skoro na nic), nebo prostě jen zvednout volnoběh, a nebo odpojit bovden z toho bazmeku, a dát si to na ruční táhlo do kabiny. No, a nebo prostě jen startovat s plynem, no...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten bazmek je bimetalový, a měl by tahat za to lanko v bovdenu, co z něj vede, k páčce na čerpadle. Takže, zaprvé, to lanko musí být napnuté, jak na studeném, tak na teplém motoru. Ten pohyb je řádově jen pár mm, takže když bude prověšené, s ničím to hýbat nebude... No, a za druhé, zastudena by měla být ta páčka víc přitažená, a po ohřátí motoru trochu povolit - takže si tam třeba udělej čárku fixou, a uvidíš...

Jinak samotnou funkci té páčky můžeš vyzkoušet rukou - trochu tou páčkou pohni, a trochu se změní otáčky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo ten bazmek mi taky trochu v zime pomahal ale jen tak do -5 stupnu.

Jinak na lanko jsem prdel vzdycky jsem to pred startovanim podlozil gumou a nebo mi to nekdo podrzel:D

ted jsem v lete vymenil zhavku tak snad uz to bude dobry. Jinak to soupnu na serizeni cerpadla. Letos se uz v zime nehodlam stresovat a nebo ve vice jak -10 nejezdit :mad:

Jo a co naky zimni aditiva do nafty ma to nakej smysl? Neco mam ale nejak jsem nespozoroval rozdil kdyz to tam naleju a kdyz ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Emiš: jo, taky jsem u jednoho auta používal kolíček, na start. Člověk pak vůbec nevypadá jek blbec, když se v -20ti nejdřív hrabe do motoru, aby nastartoval...

Zimní aditiva jsem používal taky, a taky jsem si nevšiml žádného rozdílu. Fakt je, že to asi neuškodí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj jak blbecek to znam a myslim ze me podle mych zimnich startu znaj cely koleje kde v Plzni bydlim. :D

Zkousel jsem vsechno mozny, od tech hnusnejch vybusnejch spreju co se splichali do sani(chudacek motor ted uz bych mu to neudelal) , pres polejvani motoru litry horke vody(obvzlaste naprd i po uvareni 25 litru v rychlovarnych konvicich), startovani pomoci horicich novin a podobne pokusy podle lidovych rad...

Kolem jdouci jsem vzdy dobre pobavil, ale vetsinou vse naprd. Jediny co pomahalo bylo to roztahnout, ale to jsem se vzdycky klepal strachy o rozvodak. Ted bych se na to vsechno rovnou vyprdl a pokud se to bude srat zas tak hura do servisu na serizeni cerpadla.

:cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vcera se vyresil problem se startovanim me 605. Cely problem tkvel v tom, ze byla zpuchrela hadice co vedla k naftovemu filtru!:mad: A ja uz si myslel buhvico. Nechal jsem si zmerit tlaky, zkontrolovat zhaveni - vse OK. Az se zkuseny mechanik podival na hadicku, ktera zveku vypadala normalne a neprohlasil ji za zpuchrelou a nevymenil. Ted je to na startovani uplne jiny motor. A mam pocit, ze to o chloupek lip jede...

A jake z toho plyne pouceni? Nepodcenovat vyznam ropovodu!!!:D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, to jde. Uvidíš v zimě, co to udělá...

Já jsem na zimu taky zvědavej, mám vlastně oba motory od léta, sice maj změřený tlaky, ale v zimě jsem s nimi ještě nejel. Loni ségra se starým autem jednou na horách startovala z kopce - když to nechytlo, tak jsem jí do telefonu řekl, a? to z toho kopce pustí - a pak už jsem jen čekal, jestli pro ně nepojedu (rozvoďák 8 let starý s cca 90tis km na kontě...). Tak letos to snad bude vše OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...