prazak Odesláno 9. květen 2007 Sdílet Odesláno 9. květen 2007 Koupili jsme swéčko, které bylo udělané jako N1 (myslím) - prostě byla tam mříž oddělující zavazadlový prostor. To mi přišlo ale dost nepraktické, páč se pak nedala použít 3. řada sedadel. Nechali jsme to tedy vydnat, ale ouha! - po vymontování zůstaly otvory (pod první plastovou záslepkou), do kterých mají pasovat trny sedaček zaslepené takovou kovovou plackou, která za Boha nejde vyndat. Zkoušel jsem to nahoru, dolu, šroubovákem, klštěmi a nic. Nemáte někdo zkušenost s tím, jak ty záslepky dostanu pryč? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarich Odesláno 9. květen 2007 Sdílet Odesláno 9. květen 2007 Pokud mluvis o zaslepkach na dne kufru pro 3.radu, vim o plastovych a ty jdou zcela lehce vyjmout pomoci sroubovaku ven. Pod touto zaslepkou je jiz dira na uchyceni sedacek, zadna dalsi kovova zaslepka tam neni. Pokud ovsem soudruzi nedotahli myslenku mrize potazmo N1 az do konce a timto ukonem chteli definitivne znemoznit jinemu zpusobu uzivani prostoru nez jako nakladovy .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prazak Odesláno 10. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. květen 2007 Nejde o plastové záslepky v koberečku. Ty jdou lehce vyjmout. Pod nimi by měly být otvory, ale ty jsou zaslepeny takovými kovovými plackami... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest OMArtik Odesláno 10. květen 2007 Sdílet Odesláno 10. květen 2007 Původně zaslal: prazak Nejde o plastové záslepky v koberečku. Ty jdou lehce vyjmout. Pod nimi by měly být otvory, ale ty jsou zaslepeny takovými kovovými plackami... To by mělo být ono, ta přestavba na N1 je právě o tom, že z toho uděláš jenom pětimístné vozidlo. Koukni se do techničáku, standardně tam máš počet míst 5-7 a pokud se nemýlím, tak i to N1 tam bude zanesený. Tj. bez té mříže neprojdeš technickou (a teoreticky ani dopravní kontrolou, když se policajti budou nudit) a teoreticky by nějaký rejpal na STK mohl i zjišťovat, jestli opravdu ty sedačky do toho kufru nejdou. Přestavovat SW na N1 je zvěrstvo. Ty kovový placky tam jsou od výrobce (přestavce). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prazak Odesláno 10. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. květen 2007 Ano je to zvěrsvo, proto jsem to nechal zase přestavět na normální osobák. To znamená včetně přepisu techničkáku, STK - všechno papírově. Vím, že bez mříže nejde jezdit, když je v techničkáku N1, proto jsem tam nechal zapsat zase zpět klasické M1 (myslím). Problém je ale v tom, jak dostat ty kovové záslepky, které tam dal ten, který to přestavěl, PRYČ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest OMArtik Odesláno 10. květen 2007 Sdílet Odesláno 10. květen 2007 Tak to je jiná. Zkusil bych to asi tam, kde tu přestavbu dělali (pokud víš), nebo kde přestavby SWček na N1 dělají. Držím palce, že to zmrzačené autíčko dáš hezky do pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prazak Odesláno 10. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. květen 2007 Díky, budu se snažit, ale říkám si, že to nemůže být tak složitý - takový malý placičky... Kde dělali přestavbu netuším, koupil jsem to už s ní. Přede mnou to měla nějaká firma, tak to asi nechali udělat orig. od Peugeota. Nemáte někdo nějakého známého, který dělá přestavby a mohl by mi poradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prazak Odesláno 10. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. květen 2007 Zde přidávám fotku těch potvor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domav Odesláno 10. květen 2007 Sdílet Odesláno 10. květen 2007 To prazak No je vidět že jsi z Phy...Ti nic neuměj, sundej tapicírunk z kufru a uvidíš co za tím vězí, že to nejde ven.... [upravil dne 10-5-07 domav] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prazak Odesláno 10. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. květen 2007 Původně zaslal: domav To prazak No je vidět že jsi z Phy...Ti nic neuměj, sundej tapicírunk z kufru a uvidíš co za tím vězí, že to nejde ven.... [upravil dne 10-5-07 domav] Ke xenofobii no comment... Kobereček jsem samozřejmě sundal - je vidět velké kulové, protože ty díry jsou v takové liště, která je na pevno - asi tak 1 cm nad plechem podlahy. Jde tam strčit prst, ale vidět není nic. Chceš fotku? [upravil dne 10.5.2007 prazak] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nemec.cb Odesláno 10. květen 2007 Sdílet Odesláno 10. květen 2007 Asi bych skusil použít vrtačku.Nebo se koukni ze spoda jestli to není přišroubované. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domav Odesláno 10. květen 2007 Sdílet Odesláno 10. květen 2007 Původně zaslal: prazak Původně zaslal: domav To prazak No je vidět že jsi z Phy...Ti nic neuměj, sundej tapicírunk z kufru a uvidíš co za tím vězí, že to nejde ven.... [upravil dne 10-5-07 domav] Ke xenofobii no comment... Kobereček jsem samozřejmě sundal - je vidět velké kulové, protože ty díry jsou v takové liště, která je na pevno - asi tak 1 cm nad plechem podlahy. Jde tam strčit prst, ale vidět není nic. Chceš fotku? [upravil dne 10.5.2007 prazak] Jsem Tě jenom zkoušel...a jde vidět, že jsi se chyt.. Teď ale vážně, určitě to tam někdo namontoval, takže to musí jít i ven. Jak radil nemec cb tak bych se podíval zespodu auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drtikoll Odesláno 10. květen 2007 Sdílet Odesláno 10. květen 2007 Ahoj "Prazáku"! Můžeš mi prosím tě poradit, jak jsi nechal přepsat kategorii? Já mám také N1 a pokoušel jsem se o změnu na M1, ale odradilo mě to papírování ( potvrzení od peugeotu mám ) na dopraváku, STK a hlavně ta cena za "přestavbu". Ještě si vymýšlí nějaké plány či výkresy. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prazak Odesláno 11. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. květen 2007 Původně zaslal: Drtikoll Ahoj "Prazáku"! Můžeš mi prosím tě poradit, jak jsi nechal přepsat kategorii? Já mám také N1 a pokoušel jsem se o změnu na M1, ale odradilo mě to papírování ( potvrzení od peugeotu mám ) na dopraváku, STK a hlavně ta cena za "přestavbu". Ještě si vymýšlí nějaké plány či výkresy. Díky Já jsem to měl s papírováním jednodušší - v bazaru jsem jim řekl, že to koupím, když to přepíší na M1. Akorát jsem to pak musel přivézt jednou na technickou. Dělají to v STK na Jarově - nějaký pan Černý. Můžeš tam zkusit zavolat. Určitě žádné plánky nechtějí a přestavba stála 1.600 - mechanická práce i papírování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prazak Odesláno 11. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. květen 2007 :super Tak záslepky jsou pryč!!! Hurá!!! Ze spodu auta se nemá smysl dívat - mrkněte se pod ten kobereček a uvidíte proč Ta lišta, ve které jsou díry je totiž kousek nad plechovou podlahou, skrz ketrou něco uvidí tak možná superman. Ale k věci. Došla mi trpělivost, tak jsem vzal dlátko a kladívko a podebral jsem trochu drasticky jeden ten klobouček, pak jsem tam stračil další dlátko a zapéroval. Najednou to udělalo "PINK" a záslepka celá zdeformovaná vyletěla k nebi ... spíš ke stropu. Ta čuňata na přestavbě je tam normálně ztloukla jako nýty - žádné závity nic - opravdu hrůza. Jsem rád, že jsem se toho zbavil. Teď můžu plně využívat tu super variabilitu. Mám ale ještě dotaz, na který jsem udělal zvl. téma. Jde o to, že ve 3. řadě mám pás jenom shora na stropě a chybí tam ty postranní za zadními okénky. Máte to taky tak? Odpovědi kdyžtak směrujte SEM. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.