Přejít na obsah
Ivoš

Dotaz na posilovač řízení

Recommended Posts

Ahoj.

Mám 406 1.8 16V cca 14 dní a zatím šmejdím co a jak.

Dnes při couvání jsem dal plný rejd, posilovač začal kňučet a začali se snižovat otáčky motoru. Zkoušel jsem otočit plnej rejd na druhou stranu a dělá to totéž.

Je to normální nebo je někde chyba?:myslim

Jinak při jízdě se řízení chová normálně.

Má 406 nějaký filtr oleje v řízení?

Dík za odpověď. Ivoš

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz sme u toho posilovace tak musim dodat.....tata ma 406 1.9 TD z roku 97 a jde mu servo mnohem lehcejc jak me u HDi r.v. 01 pritom sem kontroloval olej v servu a je ho tam dost.Nevite kde by mohl byt zadrhel, nebo jestli tomu opravdu tak je ze ty novejsi modely mají tvrdsi rizeni?Jo a jeste se me zda ze kdyz rano vlezu do auta a je studene tak to jde dokonce lehcejc, nez kdyz se pak motor zahreje, pak se me zda ze je to tvrdsi o trochu:myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nazdárek, jo ja mam podobný problém. Když přijedu s autem dom a je pěkně zahřátej motor, tak jde volant pekelně těžko. Řekl bych, že je špatnej olej v servu a jak se zahřeje ten olej, tak trochu víc zřídne a tím má samzřejmně nižší tlaky čerpadlo serva. že?

Proto bych se chtěl zeptat, jaký olej tam koupit.. Díky

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz uz sme u posilovace , tam pls poradte ,kdyz zatocim a prestanu tak trochu zprudka zatocim a prestanu tak me de ze predu od motoru slyset nejaky odfuk , rano me to nedela nebo malo , ale pokud je motor zahratej tak je to slyset ,nevite co to muze byt? popripade jestli je to normalni?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jak je to prosim s tema olejama. Na tom odkazu, co je uveden výše je psano, že tam patří červený olej typu..xxx, ale ja tam mám černý olej. To by asi nebylo dobre je michat. Sice ten starej vymenim, ale neco tam asi zustane.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: kukikuk

...

Nevite kde by mohl byt zadrhel, nebo jestli tomu opravdu tak je ze ty novejsi modely mají tvrdsi rizeni?

...

Taky je to řízení málo opotřebované, čepy, táhla ještě tolik nemají a proto to jde ztuha... Za pár let, to půjde lehce, někdy třeba až moc...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: djgeorge

tam patří červený olej typu..xxx, ale ja tam mám černý olej. To by asi nebylo dobre je michat.

Je černej protože byl kdysy červenej ale už je úplně na konci životnosti.

Že tam při výměně něco toho starýho zůstane by nemělo ničemu vadit, to stejně nejde vypustit do mrtě.

Že klesnou otáčky v úplným rejdu je normální ale nemá se to tam držet, i když to tak hodně lidí dělá. Je to rychlá cesta jak poslat posilovač do sběru.

U staré feliny bez posilovače to je jedno ale u auta s posilovačem se má dojet na konec a pustit kousek zpátky.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Aha, takže výměna je nutná. To bude asi teda i příčina, že posilovač ztratí trochu účinost, když se ten starej olej zahřeje.

Jěště k té výmněně: Stačí, když odpojím přívodní hadici k čerpadlu a vypustím to do flašky, popř. ještě nechat chvíli běžet motor, aby ty zbytky čerpadlo vytlačilo přepadem do nádržky a pak mi to steče do flašky.

To s tím plným rejdem máš pravdu. Hodně lidí to tak dělá, že volant stočí doplna a škrtí to nadoraz. V čerpadlu a hadicích musej pak vznikat ohromný tlaky a nedivim se, že píská řemen. :super

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No nerekl bych ze je to malo opotrebene...mam nalitano 173000 to uz je nejakej ten kilometr a ze by to byl zrovna mladik to se ric taky neda r.v. 01.Tak ze netusim proc me to pri studenem motoru de lehcejc nez kdyz je zahratej.Jak rikam tata ma 1.9 TD z 97 a jde mu to lehcejc.:myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

pri studenom motore po naštartovani su otačky mierne zvýšene a tým pádom že servo je pohanané od motora ide lahšie, ked sa motor zohreje otačky klesnu na volnobeh,čerpadlo sa točí pomalšie,menší tlak takže riadenie ide ťažšie???

Neplatí u Fabii kde je elektricky pohon čerpadla

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak uz sem v koncich , nechapu , furt se me ozivaji pri zahratem motoru nakej piskavej zvuk od motoru , zvuk reaguje na pohyb volnatem , kdyz je motor studeny tak to nedela , dela to jen pri zahratym motoru, prost ekdyz pohybuju volantem tak to piska trochu vic, a kdyz prestanu tak to jakoby odfoukne , s motoru nic netece, ze serva zatim taky, pod autem zadna kaluz nic, tak nevim jestli uz nemuze bejt volej v servu v haji , muze to bejt tim ty zvuky? diky :grr:myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×