prazak Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Zatím nebylo oc příležitostí, jak vyzkoušet senzor na sěrače u našeho 307sw (r.v. 2004), ale jednou, když trochu krápalo, se nedělo nic. Chci se proto zeptat, jestli s tím má někdo zkušenost: 1) Jak moc musí pršet, aby seply stěrače? 2) Je to závislé na nějaké aktivaci - vyz/zap (jako automatická světla držením levého čudlíku)? 3) Je to závislé na tom, jestli auto jede, nebo stačí aby běžel motor? - můžu to vyzkoušet normálně kropicí hadicí na zahradě? [upravil dne 8.5.2007 prazak] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferin007 Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Už to tady bylo řešeno opakovaně. 1. Stačí jedna kapka-už to ťapká (když se trefí na senzor ). Ne, stačí fakt velice drobný a řídký deštíček. 2. Stěrače se samozřejmě musí aktivovat. Drbneš do pravé páčky pod volantem směrem dolů. (Tím myslím pustit při dešti, ale jako funkce je to "aktivovaný" z fabriky). 3. Stačí nastartovat. PS: Lidi, občas, než sem hodíte nějakej dotaz ve stylu "jak se pouští rádio", je dobrý si nejdřív přečíst návod . To se netýká jen tebe. A pak se třeba mrknout, estli tu už to téma nebylo řešený. [upravil dne 8.5.07 Ferin007] [upravil dne 8.5.07 Ferin007] [upravil dne 8.5.07 Ferin007] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jardas Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Původně zaslal: Ferin007 Už to tady bylo řešeno opakovaně. 1. Stačí jedna kapka-už to ťapká (když se trefí na senzor ). Ne, stačí fakt velice drobný a řídký deštíček. 2. Stěrače se samozřejmě musí aktivovat. Drbneš do pravé páčky pod volantem směrem dolů. (Tím myslím pustit při dešti, ale jako funkce je to "aktivovaný" z fabriky). 3. Stačí nastartovat. PS: Lidi, občas, než sem hodíte nějakej dotaz ve stylu "jak se pouští rádio", je dobrý si nejdřív přečíst návod . To se netýká jen tebe. A pak se třeba mrknout, estli tu už to téma nebylo řešený. [upravil dne 8.5.07 Ferin007] [upravil dne 8.5.07 Ferin007] [upravil dne 8.5.07 Ferin007] a já bych skoro řekl, že to drbnutí do páčky musí být směrem nahoru a pak se ti zapne automatické stírání. Drbnutí dolu je jen jedno setření. Teda alespoň u mého BREAKu. a funguje to i při vypnutém motoru, stačí zapnout zapalování do polohy před startem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bohumil Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Už se tu něco podobného řešilo : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferin007 Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Drbnutí mám dolů. Drbání nahoru je starší verze s menším počtem režimů. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
domav Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Já taky musím drbnout nahoru.....a pak to máká, tato funkce je moc vychytaná... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jardas Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Původně zaslal: Ferin007 Drbnutí mám dolů. Drbání nahoru je starší verze s menším počtem režimů. tak to jo, a jaké další režimy tam máš? Odpověď jsem našel ve výše zmiňovaném příspěvku Ta starší verze mi připadá lepší, ale je to jen můj názor [upravil dne 11/5/07 jardas] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferin007 Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 To jako v čem? Že mají míň režimů?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jardas Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Původně zaslal: Ferin007 To jako v čem? Že mají míň režimů?? to ne, ale stiskem dolů mi to jen setře a zapnutí auto mám nahoru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferin007 Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Jo, to je dobrý. Ale zas to má menší možnosti, když nechcu používat režim auto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jardas Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Původně zaslal: Ferin007 Jo, to je dobrý. Ale zas to má menší možnosti, když nechcu používat režim auto. to máš pravdu, ale moje zkušenost s intervalovým stíráním z 206, kterou jsem měl před 307 a neměla auto stěrače, není nic moc. To automatický je určitě lepší A navíc s tím nic neuděláme a kdybych měl variantu jako máš ty, tak bych s tím nic neudělal a byl bych tomu taky rád A jakým způsobem režim AUTO vypínáš? Opětovným stisknutím dolů? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferin007 Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Ne, to pak jednou setřu. Drbnutím nahoru. Jinak máš recht, nic s tím nenaděláme. Každý má svý pro a proti. A ten neautomatickej režim se taky občas hodí. A právě tehdy oceníš to větší množství režimů. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 prazak " pokud máš možnost, tak si vezmi hadici a pust na čelní sklo vodu. Předtím si ale zapni stěrače - páčku do polohy pro automatické polohy. A uvidíš sám, jak automatické stěrače fungují. Záleží na množství a intenzitě kapek na senzor, který je na čelním sklu (jak je zpětné zrcátko). Místo hadice stačí konev (s růžicí-kropítkem) s vodou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prazak Posted May 17, 2007 Author Share Posted May 17, 2007 OK406: díky - zkusil jsem a funguje to. Jen se mi na skle dělá při stírání takový film, jak se ta voda rozmazává a tak stěrače stírají jak zblázněné hrozně moc. Nevím, čím to je. Asi potřeba vyměnit gumičky... nebo snad odmastit sklo..? Máte s tím někdo zkušenosti - co tzv. tekuté stěrače? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 prazak: Tak to bude chtít nové stěrače (gumičky) a přední sklo umýt teplou vodou s Jarem (nebo jiným přípravkem na nádobí) a tím to odmastíš. To je dobře, že ti automatické stěrače fungují. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferin007 Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 Tekuté stěrače nejsou údajně kompatibilní s dešťovým senzorem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petr307 Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 drbnu dolu a stiram auto, ale ne pri lehkem destiku "sem tam kapka", protoze me pak drasa jak to vrze po suchem skle... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferin007 Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 To mně ze začátku dělalo taky, ale teď mi přinde, že už to fachčí super, tak jak má. Samozřejmě, úplně "ideální" to není nikdy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
celda1970 Posted March 4, 2016 Share Posted March 4, 2016 (edited) Já osobně autostěrače moc nemusím....prostě mi nevyhovují......jsem ze služebního vw zvyklej ťuknout dolů na jedno setření.......tak jsem autostěrače dignostikou deaktivoval automatické cyklování i dešťový senzor... Teď když cvaknu dolů tak jednou setře a nahoru běží normálně cyklovač... Koukal jsem ale že lze i diagnostikou nastavit automatické stěrače cvaknutím nahoru....cvaknutím zpět do polohy nula se zase deaktivují.....a cvaknutím z polohy nula dolů dojde jen k jednomu setření..... To vše u 307sw facelift...2007 Edited March 4, 2016 by celda1970 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stafflik Posted March 4, 2016 Share Posted March 4, 2016 Sice vytahuješ téma z roku 2007, nicméně si nakopl jeden z mých problémů a přitom mě nenapadlo to řešit tak jednoduše. Prostě tu pitomou a naprosto nefunkční automatiku zakázat a hotovo.. (Mám měněno přední sklo, aby bylo jasno) Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.