ICEMAN Odesláno 7. květen 2007 Sdílet Odesláno 7. květen 2007 Zde je obrázek, jak vypadá sportovní kit přímého sání, resp. tzv. Airbox system od Green Filter: Toto je vymontovaný vzduchový rezonátor. Jen nevím, kam mám teď dát hadičku, která byla původně tady: Zatím ji mám izolačkou přidělanou k jiné hadici: Nevíte náhodou někdo, co je toto za "bazmek"???: [upravil dne 7.5.2007 ICEMAN] [upravil dne 8.5.2007 ICEMAN] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béďa Odesláno 7. květen 2007 Sdílet Odesláno 7. květen 2007 neni to nahodou kryt mlhovky??.. to prime sani vypada docela hezky, na kolik te to vyslo??.. U 1.4 to asi moc poznat neni co??.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 7. květen 2007 Sdílet Odesláno 7. květen 2007 Jaký je teda tvůj názor na "přímé sání" a bavlněné filtry obecně? Zjistils nějakou změnu v chování auta? Jak je u tohoto kitu řešen odvod vlhkosti/vody? Pokud pojedu v hustém dešti, tak mi zákonitě musí navlhnout bavlněný filtr, což mu nebude dělat nejlíp. Jednu dobu sem přemýšlel o něčem podobném vlastní výroby - kit sání od greenu je docela velká investice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ICEMAN Odesláno 8. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2007 Původně zaslal: Béďa neni to nahodou kryt mlhovky??.. to prime sani vypada docela hezky, na kolik te to vyslo??.. U 1.4 to asi moc poznat neni co??.. Už si to nepamatuji přesně, ale něco kolem 7.000,- A jestli je to poznat, nebo ne ... No, WRC jsem z toho neudělal, ale motor získal trošku hlubší zvuk a má víc síly. Když sešlápnu plyn i v nižších otáčkách, tak auto není přehlcené benzínem a nekucká se, ale poslušně zabere. A kryt mlhovky to není. Ta je až pod tím a navíc do mlhovky nevedou hadice... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ICEMAN Odesláno 8. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2007 Původně zaslal: tanagy Jaký je teda tvůj názor na "přímé sání" a bavlněné filtry obecně? Zjistils nějakou změnu v chování auta? Jak je u tohoto kitu řešen odvod vlhkosti/vody? Pokud pojedu v hustém dešti, tak mi zákonitě musí navlhnout bavlněný filtr, což mu nebude dělat nejlíp. Jednu dobu sem přemýšlel o něčem podobném vlastní výroby - kit sání od greenu je docela velká investice. Zatím nevím. Mám to tam teprve asi týden Ale podle toho, co jsem si před nákupem nastudoval, tak by to lepší být mělo. Pravda teda je, že ta vlhkost se nikde neřešila (a ani tady řešená není nijak). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 8. květen 2007 Sdílet Odesláno 8. květen 2007 No, v knížce "jak na to?" je popsaný celý sání - ale o rezonátoru se nerozepisujou Ten odvod vody od filtru by se vyresit asi dal. Pred filtr bys dal takové "véčko", které by rozráželo vodu a proudění vzduchu by nebránilo. Voda by se "rozprskla" do stran , kde by byly odtokový otvory (nebo ještě lépe ty boční strany by byly níž než je umístění filtru - voda by tam stekla) [upravil dne 8.5.07 tanagy] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 8. květen 2007 Sdílet Odesláno 8. květen 2007 Presne o tomto reseni jsem uvazoval prvne, ze si udelam laminatovy nasavac a takto ho umistim ale po blizsim prozkoumani auta se mi to nezda jako nejlepsi reseni. Zkusilu jste si nekdo jenom privrit kapotu a podivat se zboku jaka skvira tam zustane? natoz kdyz to clovek zavre uplne. Ja jsem zkousel do kapoty privrit drat (byl to nejakej mekkej koax) kterys mel prumer asi 5mm a sel uz spatne vytahnout. To znamena ze tam bude skvirka tak tech 5mm na vysku a to je si myslim malo na to ze je to jeste 2x zalomene. Proto jsem zatim zvolil variantu takovou jakou mam, kterou busdu stejne jeste predelavat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 8. květen 2007 Sdílet Odesláno 8. květen 2007 Escaper - no máš to pěkně udělaný, ale ještě tam pude horko od motoru a není tam náhon "čerstvýho" vzduchu. Kdyby tak šel protáhnout nějakej průduch přední maskou (jenže je tam chladič a ten by se musel posunout tak o 10 čísel doleva). Zase tahle varianta přímýho sání od greenu se používá všude, kde je to myšleno vážně (závodní vozy, atd...) Otázka je, jestli je to i na celoroční ježdění. Tak potom kudma nasávat vzduch? Kapotou mezi světlama moc vzduchu neprojde, v masce je málo místa (je tam chladič), tak už zbývá jen spodem, nebo kapotou motoru. Já to mám spodem, ale už párkrát sem to málem urval - a stejnak je to moc malý trychtýřek. Nemám tu funkčnost nějak ověřenou, asi tam dám napevno teploměr s displayem v kabině - budu vědět, jak dobře je to tepelně odstíněno a kolik čerstvýho vzduchu se tam dostane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ICEMAN Odesláno 8. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2007 dopsal jsem do těch obrázků nějaké popisy, co kam vede, tak se na to kdyžtak mrkněte, jestli vás nenapadne, na co ten zpropadenej díl je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ICEMAN Odesláno 8. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2007 Původně zaslal: tanagy No, v knížce "jak na to?" je popsaný celý sání - ale o rezonátoru se nerozepisujou. Ten odvod vody od filtru by se vyresit asi dal. Pred filtr bys dal takové "véčko", které by rozráželo vodu a proudění vzduchu by nebránilo. Voda by se "rozprskla" do stran , kde by byly odtokový otvory (nebo ještě lépe ty boční strany by byly níž než je umístění filtru - voda by tam stekla) Vzhledem k tomu, co psal Escaper, tak tam moc prostoru není a navíc je to 2x zalomené, takže si myslím, že odvodnění řešit nebudu. Až v nějakém lijáku pojedu, tak se určitě pro jistotu mrknu, jak to tam vypadá,ale myslím si, že to bude v pohodě. A nějaké senzory tam taky dávat nebudu. Úplně mi stačí, že s nohou na plynu cítím změnu v chování motoru k lepšímu. [upravil dne 8.5.2007 ICEMAN] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 8. květen 2007 Sdílet Odesláno 8. květen 2007 ja mam ted jeste zespodu danou flexi trubku od praveho podbehu jsk bxlo puvodni sani, jak budu mit chvilku tak to hodim do sve fotogalerie (jeste jsem to ani neanaforil) premyslel sem ze bych posunul baterku dopredu k chladici a dal filtr mezi baterku a nadobku na brzdovou kapalinu. Pak udelal nasavac na kapoti ale zase si rikam ze s 1,4 motorem toho clovek moc nenadela. Ale me tento motor staci. asi spis udelam box na filtr v miste jak je ted a tu flexitrubku dam do toho boxu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 8. květen 2007 Sdílet Odesláno 8. květen 2007 ICEMAN - no, kdyžs tam dokreslil sipky, tak je to zase o něco jasnější. Je to odvod jakejchsi olejových kravin (výparů?,já už si nevzpomínám jak to přesně bylo, ale kdysi sem se na to ptal mechanika ... bohužel hlava děravá má to už vytratila - ale bylo to něco s olejem - klidně na to můžeš píchnout hadičku a vyvést to kamkoli pod auto - EKOLOG v akci :D Escaper - takže to vidíš na bavlněnou vložku do původního aiboxu? :D:D Neblázni, když už ses s tim tak drbal - vymysli nějaký náporový sání studenýho vzduchu. Pokud to nebude mít náhon studenýho vzduchu, tak to bude naprd. Chce to měřit teplotu vzduchu u filtru -> Další věc, co chci realizovat je měření třech různých teplot - v kabině, venku a u vzduchovýho filtru - chtěl bych na to použít původní teploměr, ale chtěl bych tam přidat ještě další dvě čidla a třípolohovým přepínbačem přepínat mezi jednotliuvýma čidlama (teplota se bude zobrazovat v kapličce. Nemáte někdo plonkovní peugeoťácký čidla teploty? Nebo něco , čím by to šlo nahradit (počítám, že to bude součástka měnící odpor v závislosti na teplotě, že? Ale jaký hodnoty? Jaký průběh/závislost?) [upravil dne 8.5.07 tanagy] [upravil dne 8.5.07 tanagy] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 8. květen 2007 Sdílet Odesláno 8. květen 2007 Tangy: neboj nechci davat bavlnenou vlozku do origo filtru, ale ten filtr co mam ted jenom dokonale odstinit od tepla motoru a nasavat vzduch zespodu origo air box tam nedam i kdyz tam byl filtr KN (tak jsem to koupil) ale s tim jak to mam ted to tahne o moc lip.. Ta varianta s nasavacem nakapote le lakava ale tek nejak se mi nechce rezat do kapoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepito Odesláno 8. květen 2007 Sdílet Odesláno 8. květen 2007 Sleduju to tady a zatím se mi nejvíc líbí Tanagyho provedení Escaper:dofám,že se Tě to nedotknulo Rád bych to ale viděl na vlastní oči Tanagy,přijedeš do Olmiku? [upravil dne 8.5.07 Pepito] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 8. květen 2007 Sdílet Odesláno 8. květen 2007 Nedotkulo neboj:papa ja jsem takove provedeni nechtel delat protoze sem se bal ze to nekde urazim. Hodne jezdim po olomouci a parkuju na takova mista kde se obcas sam divim ze se vlezu:o tak jsem nechtel riskovat se spodnim nasavanim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 8. květen 2007 Sdílet Odesláno 8. květen 2007 Escaper : no, to už se tady řešilo - nasávání na kapotě - a každej to nedoporučoval. Problémy se zatíkáním, vodou na filtru, atd. Ono, když to máš nasávaný zespodu, tak to taky není žádná výhra - ale voda ti nahoru nepůjde (blbý je, že to je dost choulostívý na urvání - pokud tam máš dole nějaký trychtýř). Pepito : díky za kladný bod. Nic chytřejšího mě před rokem nenapadlo. Ale je to pořád "dočasná" varianta a úpřímě řečeno - moc na chlubení/ukazování to není - nějaký plastový potrubí, omotaný páskou - no fušeřina šílená. Chtělo by to udělat "pořádně" a dole udělat větší (nebo spíš širší) trychtýř Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepito Odesláno 8. květen 2007 Sdílet Odesláno 8. květen 2007 Původně zaslal: Escaper Nedotkulo neboj:papa ja jsem takove provedeni nechtel delat protoze sem se bal ze to nekde urazim. Hodne jezdim po olomouci a parkuju na takova mista kde se obcas sam divim ze se vlezu:o tak jsem nechtel riskovat se spodnim nasavanim Jsem si docela důkladně prohlížel Tanagyho fotky a myslím,že by se to dalo nějak schovat,aby se to neurazilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 8. květen 2007 Sdílet Odesláno 8. květen 2007 Ja jsem premyslel udelat to co ma ICEMAN nahore, dolu. Proste ploche siroke nasavani schovane za tim gumovym lemem. Tak aby byl dostatecny prutok vzduchu a pritom to nezavazelo nicemu nebo nebylo jednoduse urazitelne. Porad na tom pracuju a doufam ze to jednou dovedu do stadia kdy si budu moct rict "tak a tak to necham" zatim to tak urcite neni, ale uz je aspon nasavanej studenej vzduch. Kdyz jsem tam nemel tu spodni flexi trubku tak byl filtr po zastaveni horkej a bylo to poznat i na jizde. proste to nebylo ono. I ted ale poznam kdy se motor zahreje tak ze pusti do chladice teplou vodu, neni to sice moc znatelne ale po trose cviku to jde poznat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ICEMAN Odesláno 8. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2007 to Escaper: S tím řezání do kapoty bych si to rozmyslel a to tak, že pořádně. Kdysi (cca 1,5roku zpátky) jsem prolézal net anarazil jsem na nějakou stránku, kde bylo hodnocení jedné tuningové 206. Měla taky nasávání na kapotě a ten kdo to hodnotil mě mluvil z duše. Už si nepamatuji přesné znění, ale pokusím se o hrubý výtah toho, co si pamatuji: Vypadá to efektně, funguje to taky dobře ale má to jednu chybu - kapota je konstruktéry PUg řešena tak, aby se při případném nárazu zlomila a pokud se vyztuží právě tím nasáváním vzduchu, tak se pouze urve z úchytů a osádka vozu bude o hlavu kratší... No, představa to hezká není - já o tom nasávání taky dřív uvažoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepito Odesláno 8. květen 2007 Sdílet Odesláno 8. květen 2007 Pepito : díky za kladný bod. Nic chytřejšího mě před rokem nenapadlo. Ale je to pořád "dočasná" varianta a úpřímě řečeno - moc na chlubení/ukazování to není - nějaký plastový potrubí, omotaný páskou - no fušeřina šílená. Chtělo by to udělat "pořádně" a dole udělat větší (nebo spíš širší) trychtýř Díval jsem se taky na všelijaké web.stránky a sbírám inspiraci na co nejestetičtější,nejúčinnější a nejlevnější řešení Chtěl bych si taky upravit sání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.