Miku Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Tak přišel čas vyměnit vzduchový filtr a dal jsem tam na zkoušku tento (snad se bude turbínce zamlouvat ). Jestli se osvědčí,tak udělám i nějaké dodatečné teplotní odstínění od motoru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
buml Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 a price? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajven Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Původně zaslal: buml a price? tiž by som to chcel vedieť. Dnes som behal po Púchove a zháňal ceny na filtre: palivový cca >400SK vzduchový cca>400Sk kabínový to isté. Ten kabínový som pozeral ostatnú sobotu a vyzerá, že nebol menený ešte vôbec. Inak za kusy papierov dosť vysoké ceny rátal som tak cca 200Sk za každý filter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
f3Rd@ Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Pekny filtr, cenu tipuju tak kolem 500Kc, ze? Vidim, ze jsi to vyresil stejne jako ja, dal jsi ho do puvodniho airboxu bez vrchniho deklu, dobry napad ho posunout vic dopredu, ja to sani asi budu predelavat cele, tak nakonec bude vypadat trochu jinak... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yantschi Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Originally posted by ajven kabínový to isté. Ten kabínový som pozeral ostatnú sobotu a vyzerá, že nebol menený ešte vôbec. Inak za kusy papierov dosť vysoké ceny rátal som tak cca 200Sk za každý filter. A menis aj ten molitan na dekli? Moj bol uplne rozpadnuty, teraz jazdim bez neho, ale dam si tam obycajny molitan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miku Posted May 9, 2007 Author Share Posted May 9, 2007 to f3Rd@ : přesně ses trefil , je to ten větší na dvoulitry se středovou dírou. Ještě najezdím nějaké km a pak se rozhodnu , jestli ho nechám (asi ano ). Pocitově si myslím , že je to lepší . Pak udělám malé odstínění , jelikož stejně ještě z turba jde vzduch přes IC. to Yantschi : kabinový jsem vyřešil takto viz obr : je použito speciální rouno na měniče Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Na to kabinovém filtru máš jen to rouno??? A nebo jsi tam ještě něco přidával? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miku Posted May 9, 2007 Author Share Posted May 9, 2007 použíl jsem starý rámeček, na který jsem nerez elektrodami udělal mřížku a na tu mřížku přichytil rouno (zatím supr) a ten molitan na krytu mám ještě dobrý. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Tak ten molitan už tam dávno nemám, jelikož se mi rozpadl. Tak ty tam máš mřížku?? Vypadá to, že je pouze napnuté. Já chci vyndat ten filtrační papír a místo něho tam dát to rouno. Ale někde byl i návod a tam ještě dával černý uhlíkatí filtr (např. fritové hrnce, digestoř apod.). Takže ten tam nemáš? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miku Posted May 9, 2007 Author Share Posted May 9, 2007 Ta mřížka je tam nutná ! Jelikož rouno (nebo jiný materiál) by mohl nasát ventilátor a bylo by to v p....i ! Když vytáhneš ten papír opatrně z toho původního rámečku ( nebo uděláš z plechu nový ) , tak klidně použij třeba 1,5 ( 2,5) mm měděný drát a vypleť to jak raketu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Dík a zkusím něco udělat. Takže ten uhlíkoví filtr jsi tam nedával? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miku Posted May 9, 2007 Author Share Posted May 9, 2007 Jako první (po koupi auta) jsem tam měl uhlíkový,strašně rychle se zašpinil a tak jsem tam poté koupil obyčejný. I ten mi však vydržel rok a už mě to nebavilo ho neustále čistit ! Takhle jenom vytáhnu rouno a dám další ( a za ušetřený peníz si koupil "sportovní" vzduchový ). To víš , když ti jezdí kolem nákladní auta z hlínou z Nošovic , tak si rád,že kabinový ti nepustí ten prach a o to jde především :D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Dík za rady. :papa:super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stalmik Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Tenhle filtr mě čeká taky.. TO OK406: Koukam že se v tom taky furt hrabeš co?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Stalmik: já se v tom nehrabu, jen dělám běžnou údržbu a k tomu využívám poznatků z fóra P-C. ;)A jak jsi dopadl s rampou??;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stalmik Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Původně zaslal: OK406 Stalmik: já se v tom nehrabu, jen dělám běžnou údržbu a k tomu využívám poznatků z fóra P-C. ;)A jak jsi dopadl s rampou??;) Jasný já taky udržuju.. Pořád No s rampou.. V úterý jedu na kompletní diagnostiku s nejnovějším softwarem. Vyjedou mi všechny průběhy v grafech a vše mi změří i ručně tak jsem zvědavej jestli objeví nějakou chybu ale konečně někdo kdo mi to zkontroluje komlet všechno na nových mašinách.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bagr Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 To Miku: A já viděl, že odtamtud vozili pivo... RADEGAST. čim ,že se ti ten pylový filtr zanes?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miku Posted May 10, 2007 Author Share Posted May 10, 2007 to bagr: konečně někdo , kdo rozumí pivu :super Zkuste se projet po cestě , kde před vámi jezdí na pole vyvážet ornici (jezdit jenom po městě nebo dálnici,tak filtry moc neřeším) Jinak poznatky ze "sportovního" filtru - kolem 3000 ot. má motor výrazně "dravější" zvuk a líp reaguje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirec.dk.406 Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 ten molitan pri vzduchom filtri (čo ide do kabíny) slúži ako tlmenie hluku prichádzajúceho vzduchu, a nemusí a môže tam byť, tiež som ho mal strašný, odtrhol som ho a nalepil chemoprénom nový, molitan sa nedotýka toho filtra je asi 1-2 cm nad ním. [upravil dne 10.5.2007 mirec.dk.406] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Tak jsem sehnal rouno, tak odstraním u pylového filtru papír (filtrační) a do rámečku z králičího pletiva udělám mřížku a na to dám to rouno. A taky ten molitan tam nalepím. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.