Jaris Odesláno 6. květen 2007 Sdílet Odesláno 6. květen 2007 Ahoj všem. Chtěl bych vás poprosit o jednu radu. Kamarád mě nabízí BMW 725 TDS Je to rok 97 170 000 najeto, má to vše kromě navigace. Nemáte některého známého co by měl zkušenosti s tímto vozem? Momentálně mám 406tku 2.1 TD . Né že bych sní nebyl spokojen ale chtěl bych zkusit něco inčího. Nabízí mě ho za 160 000 ze známosti. Ale netuším do čeho jdu (náklady na provoz a jak se lišej ceny dílů od dílů na peugeota). Myslím tím klasika, silenbloky, homokinetické klouby a tak. O sedmičkové řadě nikde moc na netu nepíšou. Jediným jsem si jist, tam kam jsem se vešel se 406tkou při parkování bude asi problém se sedmičkou. Jo a 70procent jezdím ve městě. Díky za názory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 6. květen 2007 Sdílet Odesláno 6. květen 2007 no rekl bych, ze naklady na dily budou dost podstatne drazsi... vic neporadim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 6. květen 2007 Sdílet Odesláno 6. květen 2007 Původně zaslal: Jaris Ahoj všem. Chtěl bych vás poprosit o jednu radu. Kamarád mě nabízí BMW 725 TDS Je to rok 97 170 000 najeto, má to vše kromě navigace. Nemáte některého známého co by měl zkušenosti s tímto vozem? Momentálně mám 406tku 2.1 TD . Né že bych sní nebyl spokojen ale chtěl bych zkusit něco inčího. Nabízí mě ho za 160 000 ze známosti. Ale netuším do čeho jdu (náklady na provoz a jak se lišej ceny dílů od dílů na peugeota). Myslím tím klasika, silenbloky, homokinetické klouby a tak. O sedmičkové řadě nikde moc na netu nepíšou. Jediným jsem si jist, tam kam jsem se vešel se 406tkou při parkování bude asi problém se sedmičkou. Jo a 70procent jezdím ve městě. Díky za názory tak to bude pěknej mega skok,jak s nakladama tak i s komfortem a jizd. vlastnostmi.Dobře ty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 6. květen 2007 Sdílet Odesláno 6. květen 2007 Sedma je hezká, ale nejsem si moc jistej kvalitou motoru - vím, že 2,5 turbodiesely v pětkový řadě byly dost háklivé na zacházení a taková prasklá makovice u báva, to nebude oprava za pár peněz, to už Tě dokáže i obstojně podojit. Každopádně 2,5ka s touhle lodí bude mít dost práce, žádnej rychlík to určitě nebude a 3,0 by mu slušela mnohem víc (z tohoto důvodu bych byl docela při koupi opatrnej, pokud to předchozí majitel honil na plnej kotel, tak si připrav hodně naditou portmonku) Je to něco takovýho??? http://auto.bazos.cz/inzerat/602867/Prodam-BMW-725-tds.php [upravil dne 6/5/2007 Medvěd] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 6. květen 2007 Sdílet Odesláno 6. květen 2007 Zmámej měl 325tds a hlavně nadával na spotřebu, která se klidně vyšplhá na 12-13l/100, zvlášť ve městě. Jinak podle mě je to fakt malej motor na 1800kg. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 6. květen 2007 Sdílet Odesláno 6. květen 2007 no kluk od švagrove je do bmw maniak ,s kamošema narval 3,5 litr do 3.15 ,to rvalo asfalt jako blazen , akdyž se nekrotil tak 20litru na sto ale stalo to za to ,to zrychleni je nezapomenutelny zážitek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 6. květen 2007 Sdílet Odesláno 6. květen 2007 Kamoš si před nedávnem koupil 740i, automat, plná výbava. Jezdí to pěkně, spotřeba kolem 16. No, při svezení na sněhu to nerozdýchala převodovka, oprava za automat u BMW za 30. Celkově si ale polož otázku, jestli takové auto opravdu využiješ a zda máš zapotřebí do luftu oproti stávajícího auta vyhodit ročně třeba od pasu 20 -30 000 zbytečně (díly, palivo, servis, kola atd.) Pokud jo, tak máš výtěze testu, pokud ne, tak se známého zeptej proč to vlastně chce dát pryč.... Zrovna tendle model se mi líbí a považuju ho za nejlepší "poslední" model co měl svoji "duši". Vícero lidí pěje jenom chválu. Zase je pravda, že tomudle říkám splnit si sen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaris Odesláno 7. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. květen 2007 Toho, že 2.5 TDS nebude žádný závodník jsem si vědom. Taky jsem o těchto motorech slyšel že maj špatnou pověst. Přesně jak se tu zmiňovalo o praskání hlav. Ale spíš jsem to slyšel O Oplu Omega. Do nich se dávali motory z BMW, jenom byli softvérově přiškrceny na menší výkon. Jinak byli shodné. Příčinou bylo přehřívání vlivem nedostatku chlazení ale u sedmičky je zas hafo místa a pokud by se stím pořád nejezdilo na plnej plyn a řádně se sahříval, tak by prý nemělo nic hrozit. Já jsem klidnej jezdec, takže toho závodění se nebojím, sám svoji 2.1 TD točím max do 3000 otáček . A spotřeby bych se nebál ten kluk stím jezdí za 9 - 10 po městě. Kamarád má taky 325 TDS a spotřeba stejná. Jenom v té trojce je to jinej zátah. Musím si to vše pořádně rozmyslet abych nešlápl do hovna. Můj první sen byla 405tka, tu jsem si koupil, pak 406tka a teď mě trápí BMW . Jinak ten kluk má autobazar a servis, tak si myslím, že by mě nedával nějakou šumku ale v dnešní době se vyplácí místo důveřuj - prověřuj . Jinak zatím díky za názory. Každá rada drahá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 8. květen 2007 Sdílet Odesláno 8. květen 2007 Jen 170 tkm u desetileté leštěnky ? ( i HTP strýce Konráda najede ročně víc, a to má v sobě, prosím, poloviční benzín) Ale třeba se pletu, třeba je to opravdu auto s pravidelným servisem a předchozí majitel se k němu choval dobře. A z těch kilometrů si nic nedělej, sedmičková řada není primárně určena na dálnice, ale aby se s ní mohli kupovat rohlíky u hypermarketů. Prostě, na takové to domácí ježdění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chechet Odesláno 8. květen 2007 Sdílet Odesláno 8. květen 2007 tato sedmicka je nadherny parnik, ale 2.5tds nebude adekvatni motor. pred par mesici jsem jednu obdivoval v bazaru a nechapal jsem, ze se delala i s tak "slabym motorem". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest DD Odesláno 8. květen 2007 Sdílet Odesláno 8. květen 2007 To je to samy jako 518i, co se pouzivala do taxiku v Nemecku ... TDSa v bawu bych se nebal, ovsem je nutno znat historii auta. Hlava je hakla na zachazeni pri studenym motoru. Bejt tebou, zeptam se jeste ve foru na www.bmwklub.cz, tam ti podle me poradi vic . Jinak ohledne nakladu/uzitkovosti jako ostatni .. . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaris Odesláno 10. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. květen 2007 Tak nakonec jsem to odřekl. Po zjištění původu auta a stavu interiéru jsem neuvěřil , že to má najeto 170 000. Kůže u řidiče je hodně ošoupaná, jak od šmirglu. Prý by mě k tomu dal za 7000 hnědou pěknou kůži. Ale co jsem se bavil s mechanikama co tahají auta, tak mě bylo řečeno, že to auto nemá 170 000 ale aspon 250 000. Protože kůže se ošoupe jen teba na růžku ale tohle bylo ošoupané celé. Navíc Italové jsou prý prasata. Ale jinak dík za názory. zatím zůstanu u své čisté 406tce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.