stalmik Odesláno 6. květen 2007 Sdílet Odesláno 6. květen 2007 Čaute všichni, Jak sem si myslel, že jsem vyřešil volnoběh tak jsem se splet.. 1) chci zkusit odpojit lambda sondu protože auto nedrží volnoběh a navíc ani netahne.. Nerozsvítí se mi kontrolka diagnostiky?? 2) Kde najdu jaký mam přesně typ motoru?? 3) Může mít zapalovací rampa vliv na kolísání otáček při volnoběhu?? Ale je fakt že to nejede tak jak by mělo netahne.. [upravil dne 6.5.07 stalmik] [upravil dne 7.5.07 stalmik] [upravil dne 7.5.07 stalmik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 6. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. květen 2007 ok tak číslo by sme věděli teď ten zbytek.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patriotpp Odesláno 6. květen 2007 Sdílet Odesláno 6. květen 2007 Ten ist problem som mal aj ja. Auto po zahriati neslo dobre ( netahlo ) a otacky na volnobeh kolisali. Vymena zapalovacej rampy to vyriesila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 6. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. květen 2007 Původně zaslal: patriotpp Ten ist problem som mal aj ja. Auto po zahriati neslo dobre ( netahlo ) a otacky na volnobeh kolisali. Vymena zapalovacej rampy to vyriesila. Dobrý dejme tomu, že to bude ona. A co volnoběh ten si měl v pohodě?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patriotpp Odesláno 6. květen 2007 Sdílet Odesláno 6. květen 2007 Volnobeh po zahriati tiez kolisal od 500 az do 1100. Proste po pridani plynu auto zacalo cukat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 6. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. květen 2007 no mě kolísá volnoběh i za studena... jednou to chcípne po nastartování potom zase ne prostě nevim a nechce se mi něco měnit zbytečně... Ideální by bylo kdyby si někdo udělal půl dne čas a zkusili by sme tu rampu vyměnit a vidělo by se.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 6. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. květen 2007 Poradí někdo jak je to s tou lambda sondou po odpojení? poznam jestli je v háji když jí odpojim?? Pokud ano jak se to projeví? A jak je to s kontrolkou diagnostiky?? Rozsvítí se?? Pokud ano když připojim lambdu zpět zhasne?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 6. květen 2007 Sdílet Odesláno 6. květen 2007 podle me kdyz odpojis lambdu, tak se kontrolka urcite rozsviti, ridici jednotka prejde do rezimu urcitych ulozenych hodnot z pameti, takze se zvedne spotreba a asi se to projevi i na projevu motoru, po pripojeni zpatky by mela kontrolka zhasnout a zavada lambda sondy zustane jen zapsana v pameti RJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 6. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. květen 2007 Původně zaslal: Ferry podle me kdyz odpojis lambdu, tak se kontrolka urcite rozsviti, ridici jednotka prejde do rezimu urcitych ulozenych hodnot z pameti, takze se zvedne spotreba a asi se to projevi i na projevu motoru, po pripojeni zpatky by mela kontrolka zhasnout a zavada lambda sondy zustane jen zapsana v pameti RJ HoJ Ferry. No mě de o to jestli když jí odpojim poznam že je v háji nebo ne.. Měl jsem problém s kolísáním otáček jak při startu tak při jizdě za studena i tepla.. Problém je v tom že auto teď markantně ztratilo výkon a vůbec nejde do otáček maká líp až od tří tisíc ale stejně lenoch... Přívod paliva je ok. A benzín je tam Shell.. [upravil dne 6.5.07 stalmik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 6. květen 2007 Sdílet Odesláno 6. květen 2007 Když odpojíš Lambdu, tak to nepoznáš, protože ve spolupráci s Lambdou kecá do složení směsi víc věcí. Tim odpojením se ŘJ přepne na režim, jak psal Ferry, ale nemusí to s ní vůbec souviset. Já jezdil (byl to VW GII 1.3MPi) s odpojenou Lambdou 1,5 roku, motor jel úplně perfektně, nádherná spotřeba. Nakonec jsem zjistil (po výměně Lambdy za novou), že vadný bylo teplotní čidlo pro ŘJ a s připojenou Lambdou se motor dusil palivem a spotřeba byla dvojnásobná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 6. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. květen 2007 no já vycházim z toho že tady pár lidí říkalo že po vyměnění zapalovací rampy to bylo ok pak že krokový motorek. Ale lambda mě napadla až teď. Když jsme jí měli doma v háji na Octavii tak to taky netahlo a po výměně jako ďábel.. Btw.: čidlo teploty pro ŘJ je nový.. [upravil dne 6.5.07 stalmik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirec.dk.406 Odesláno 6. květen 2007 Sdílet Odesláno 6. květen 2007 ja som to riešil vo fóre od Landmana bol to nakoniec krokový motorček ktorý som musel vymeniť za nový , studený motor kapal ako aj teplý, nedržal voľnobeh, môže to byť ešte aj teplotné čidlo na motore čo ide do riadiacej jednotky(zelené) ja som vymenil obidve veci a teraz už ide v pohode, zapaľovaciu rampu som mal OK motor ťahal bez problémov necukal, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 7. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. květen 2007 Původně zaslal: mirec.dk.406 ja som to riešil vo fóre od Landmana bol to nakoniec krokový motorček ktorý som musel vymeniť za nový , studený motor kapal ako aj teplý, nedržal voľnobeh, môže to byť ešte aj teplotné čidlo na motore čo ide do riadiacej jednotky(zelené) ja som vymenil obidve veci a teraz už ide v pohode, zapaľovaciu rampu som mal OK motor ťahal bez problémov necukal, No já sem si dneska půjčil krokový motorek z vrakárny B13/00 ten tam mam taky. Jezdil jsem zatím dvě hodinky a vypadá to nadějně. Tak jsem zvědav. Jen se mi zdá že teď naopak když pustím plyn zůstanou na 2-3vteřiny držet otáčky cca v rozmezí od 1200-1500 než padnou na 850-900... Je to normální?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 7. květen 2007 Sdílet Odesláno 7. květen 2007 Někdy postačí jen vyčistit krokový motůrek od oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 7. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. květen 2007 no to jo ale zase na druhou stranu teď jsem ho měnil za jiný a očistil jsem ho hadříkem až na kov.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirec.dk.406 Odesláno 7. květen 2007 Sdílet Odesláno 7. květen 2007 to že spadnú otáčky pomenšie ako pred tým to je normál, z toho si nič nerob ono sa to ešte ustáli, skús ešte vyčistiť škrtiacu klapku ten otvor pred tým a okolo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 7. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. květen 2007 Původně zaslal: mirec.dk.406 to že spadnú otáčky pomenšie ako pred tým to je normál, z toho si nič nerob ono sa to ešte ustáli, skús ešte vyčistiť škrtiacu klapku ten otvor pred tým a okolo No tak otáčky už jsou relativně v pohodě. nevím zda to na to mělo vliv, ale 30minut jsem jezdil s odpojenou lambdou. Potvrdilo se mi že se výkon motoru nezvýšil tak jsem jí zapojil zpět. Akorát ty otáčky už makají. Nevím jak studený starty, ale hlavní je že nepadají ani nezůstávají viset. Ještě mam dotaz. Jak je konec plynovýho lanka přichycenej k tomu kovu takovou sponkou.. Na jakým rářezu by ta sponka měla být? Popřípadě jak nejlépe to nastavit?? jo a málem bych zapoměl.. Co ještě může mít vliv na lenost motoru ze standartních závad? Kilometrů je najeto 150000km... [upravil dne 7.5.07 stalmik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 7. květen 2007 Sdílet Odesláno 7. květen 2007 ja mam tu sponku na 14tym zoubku pocitano od konce o ktery se opira bovden, jinak si to nasteluj tak, abys mel pri pedalu az u podlahy uplne otevrenou klapku, tedy, kdyz ti nekdo bude drzet pedal na zemi, tak abys uz rukou vic tu klapku neotevrel [upravil dne 7/5/07 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 7. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. květen 2007 Původně zaslal: Ferry ja mam tu sponku na 14tym zoubku pocitano od konce o ktery se opira bovden, jinak si to nasteluj tak, abys mel pri pedalu az u podlahy uplne otevrenou klapku, tedy, kdyz ti nekdo bude drzet pedal na zemi, tak abys uz rukou vic tu klapku neotevrel [upravil dne 7/5/07 Ferry] Právě jsem to udělal dle návodu od OK406. Mam seštelováno.. Zbývá poslední věc.. Sehnat zapalovací rampu na zapůjčení alespoň na půl dne až den.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 7. květen 2007 Sdílet Odesláno 7. květen 2007 No hele tu lambu muzes poznat ze je spatna na EMISICH me to tam projel vsechno, je tam naka hodnota od do , ktera je v limitu kdyz budes mimo vetsinou lambda de prez hodnotu tak je v haji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.