Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Lambda sonda - odpojení, krokáč - výměna, držící se otáčky, lenost motoru


stalmik

Recommended Posts

Čaute všichni,

Jak sem si myslel, že jsem vyřešil volnoběh tak jsem se splet..

1) chci zkusit odpojit lambda sondu protože auto nedrží volnoběh a navíc ani netahne..

Nerozsvítí se mi kontrolka diagnostiky??

2) Kde najdu jaký mam přesně typ motoru??

3) Může mít zapalovací rampa vliv na kolísání otáček při volnoběhu?? Ale je fakt že to nejede tak jak by mělo netahne..

[upravil dne 6.5.07 stalmik]

[upravil dne 7.5.07 stalmik]

[upravil dne 7.5.07 stalmik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podle me kdyz odpojis lambdu, tak se kontrolka urcite rozsviti, ridici jednotka prejde do rezimu urcitych ulozenych hodnot z pameti, takze se zvedne spotreba a asi se to projevi i na projevu motoru, po pripojeni zpatky by mela kontrolka zhasnout a zavada lambda sondy zustane jen zapsana v pameti RJ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ferry

podle me kdyz odpojis lambdu, tak se kontrolka urcite rozsviti, ridici jednotka prejde do rezimu urcitych ulozenych hodnot z pameti, takze se zvedne spotreba a asi se to projevi i na projevu motoru, po pripojeni zpatky by mela kontrolka zhasnout a zavada lambda sondy zustane jen zapsana v pameti RJ

HoJ Ferry. No mě de o to jestli když jí odpojim poznam že je v háji nebo ne..

Měl jsem problém s kolísáním otáček jak při startu tak při jizdě za studena i tepla.. Problém je v tom že auto teď markantně ztratilo výkon a vůbec nejde do otáček maká líp až od tří tisíc ale stejně lenoch...:nevim

Přívod paliva je ok. A benzín je tam Shell..

[upravil dne 6.5.07 stalmik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když odpojíš Lambdu, tak to nepoznáš, protože ve spolupráci s Lambdou kecá do složení směsi víc věcí. Tim odpojením se ŘJ přepne na režim, jak psal Ferry, ale nemusí to s ní vůbec souviset.

Já jezdil (byl to VW GII 1.3MPi) s odpojenou Lambdou 1,5 roku, motor jel úplně perfektně, nádherná spotřeba. Nakonec jsem zjistil (po výměně Lambdy za novou), že vadný bylo teplotní čidlo pro ŘJ a s připojenou Lambdou se motor dusil palivem a spotřeba byla dvojnásobná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já vycházim z toho že tady pár lidí říkalo že po vyměnění zapalovací rampy to bylo ok pak že krokový motorek. Ale lambda mě napadla až teď. Když jsme jí měli doma v háji na Octavii tak to taky netahlo a po výměně jako ďábel..

Btw.: čidlo teploty pro ŘJ je nový..

[upravil dne 6.5.07 stalmik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som to riešil vo fóre od Landmana bol to nakoniec krokový motorček ktorý som musel vymeniť za nový , studený motor kapal ako aj teplý, nedržal voľnobeh, môže to byť ešte aj teplotné čidlo na motore čo ide do riadiacej jednotky(zelené) ja som vymenil obidve veci a teraz už ide v pohode, zapaľovaciu rampu som mal OK motor ťahal bez problémov necukal,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: mirec.dk.406

ja som to riešil vo fóre od Landmana bol to nakoniec krokový motorček ktorý som musel vymeniť za nový , studený motor kapal ako aj teplý, nedržal voľnobeh, môže to byť ešte aj teplotné čidlo na motore čo ide do riadiacej jednotky(zelené) ja som vymenil obidve veci a teraz už ide v pohode, zapaľovaciu rampu som mal OK motor ťahal bez problémov necukal,

No já sem si dneska půjčil krokový motorek z vrakárny B13/00 ten tam mam taky. Jezdil jsem zatím dvě hodinky a vypadá to nadějně. Tak jsem zvědav. Jen se mi zdá že teď naopak když pustím plyn zůstanou na 2-3vteřiny držet otáčky cca v rozmezí od 1200-1500 než padnou na 850-900... Je to normální??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: mirec.dk.406

to že spadnú otáčky pomenšie ako pred tým to je normál, z toho si nič nerob ono sa to ešte ustáli, skús ešte vyčistiť škrtiacu klapku ten otvor pred tým a okolo

No tak otáčky už jsou relativně v pohodě. nevím zda to na to mělo vliv, ale 30minut jsem jezdil s odpojenou lambdou. Potvrdilo se mi že se výkon motoru nezvýšil tak jsem jí zapojil zpět. Akorát ty otáčky už makají. Nevím jak studený starty, ale hlavní je že nepadají ani nezůstávají viset.

Ještě mam dotaz. Jak je konec plynovýho lanka přichycenej k tomu kovu takovou sponkou.. Na jakým rářezu by ta sponka měla být? Popřípadě jak nejlépe to nastavit??

jo a málem bych zapoměl.. Co ještě může mít vliv na lenost motoru ze standartních závad? Kilometrů je najeto 150000km...

[upravil dne 7.5.07 stalmik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam tu sponku na 14tym zoubku pocitano od konce o ktery se opira bovden, jinak si to nasteluj tak, abys mel pri pedalu az u podlahy uplne otevrenou klapku, tedy, kdyz ti nekdo bude drzet pedal na zemi, tak abys uz rukou vic tu klapku neotevrel

[upravil dne 7/5/07 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ferry

ja mam tu sponku na 14tym zoubku pocitano od konce o ktery se opira bovden, jinak si to nasteluj tak, abys mel pri pedalu az u podlahy uplne otevrenou klapku, tedy, kdyz ti nekdo bude drzet pedal na zemi, tak abys uz rukou vic tu klapku neotevrel

[upravil dne 7/5/07 Ferry]

Právě jsem to udělal dle návodu od OK406. Mam seštelováno.. Zbývá poslední věc.. Sehnat zapalovací rampu na zapůjčení alespoň na půl dne až den..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...