Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jít do 407 - vaše zkušenosti


Guest MMMMM

Recommended Posts

Tak blíži se mi čas vyměnit mou 406 za novější vůz, poohlížel jsem se i po konkurencích (malá honda civic 5D krása ale na naše silnice nic moc). Mám na majitele nebo na toho kdo s 407 má zkušenosti nějaké dotazy. Chtěl bych 2 roky staré auto.

1. Jaky motor minimálně do 407? Prý benzín 2,2 16V nějak netáhne hlavně stupeň 6. Raději prý HDI. Ale je 2,0HDI lepší. Jít raději do benzínu nebo do nafty?

2. Nevíte jaké verze mají celý černý interiér?

3. Kde nejlépe koupit tuto ojetinu?

4. Jak je to s elektronikou. Občas prý vynechá

Děkuji za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dnes 1.9TD (66kW) a na tu 406 je to tak akorát, 2,1 by byl ideální.

Řeším po čem se ohlížet, jestli

1,8 16V (92kW) - levnější pojistka

1,6 HDI (80kW) - to by bylo ideální levná pojistka a zajímalo by mě jestli to je lepší motor než 1,8

2.0 HDI (100kW) - dražší pojistka, dražší pořizovací cena

2.0 HDI (125kW) - dražší pojistka, dražší pořizovací cena

O jiných neuvažuji ani náhodou. Spíš je otázka jestli se dnes při cenách nafty vyplatí jít do dieselu nebo zůstat u 1,8 benzínu a tím je pořizovací cena také nižší.

Najezdím tak 10000km ročně

[upravil dne 7.5.07 MMMMM]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci zůstat u kooperativy a tam chci také vozidlo pojistit havarijně, mám bonusy a tak. Tam nevím jestli se pojišťuji dle kw asi ne.

Ale 2.0i to asi ne to ta spotřeba je o dost větší (myslím že udávaná výrobcem taková nebude (11l a 6,4l). Ta 1,6Hdi vypadá dobře ale jak si poradí s 407 ?????

[upravil dne 7.5.07 MMMMM]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díval jsem a je nejvyšší průměrná spotřeba je u 2.2i 16V a to 9l /100km u manuální převodovky. Pokud se mění pojišťovna, ta ti bonusy zůstávají a převádí se. A pokud najedeš "jen" 10000km za rok, tak si myslím, že se ti diesel nevyplatí.:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi máš pravdu ale 80kw není špatné, když nyní jezním z 66kW.Ale chce to osobní zkušenost někoho z touto verzí. Nebo zkušební jízdu už jsem si ji s tímto vozem objednal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: MMMMM

Asi máš pravdu ale 80kw není špatné, když nyní jezním z 66kW.Ale chce to osobní zkušenost někoho z touto verzí. Nebo zkušební jízdu už jsem si ji s tímto vozem objednal

Já jsem jel ve zkušební jízdě a chce to silní motor. Je to můj osobní názor a na pojistku bych nehleděl, když už se dá pojistit dle kW ! Ale nakonec budeš mít poslední slovo Ty, jelikož si jej kupuješ. A ještě jedna rada, nekupuj si základ ale už výbavu, protože se to pak tam špatně dává (je li dodatečná montáž možná a pak je to dražší). Přeji Ti dobrý výběr a v klidu a v pohodě najeté kilometry:papa :papa:papa:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před časem jsem vybíral motor pro P 307.Ve hře byl levnější 1,4 16V a 1,6 16V, cenově byl zajímavější ten slabší, ale nakonec se povedlo sehnat 1,6 HDI což si myslím, že je pro tento vůz optimální motor.Tak jako pro 307 je slabší verze jednačtyřka tak pro 407 je to jednašestka.Dnes vím, že pokud se kupuje auto není dobré udělat ústupek ve výkonu motoru.To auto si kupuji pro radost z jízdy a samozřejmě také výkonu.

Peníze máš ty a na tobě zůstane to konečné rozhodnutí.

Přeji ti ten nejlepší kup.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojky, ja mam P407 2,2 benzin a vubec si nestezuju. Spotreba je trosku vyssi kdyz na to slapu, ale to je preci od toho abych to moc nesetril. A kdyz jezdim v klidu tak spotreba je docela v normalu na to ze uz to je silnejsi auto. Ale kdyz nekoho predjizdim tak to vyrazi jak raketa. A 6 tahne pekne a to uz od 90 az po maximalku. Pri predjizdeni neni potreba vubec prerazovat. 163 koni uz je znat. A jestli najezdis 10 000 km rocne tak neni co resit. Nafta se vyplati jedine kdyz najezdis vic jak 30 000 km rocne. Pokud teda tu naftu kupujes normalne:))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě k tomu pojištění: dost záleží, jak jsi moc dlouho neboural. Já jsem byl taky u Kooperativy (P 406, 1,8) s plným bonusem (to je kolem těch 80 měsíců bez bourání) a pojistka mě stála 4 300 Kč - děs. Naštval jsem se, přepojistil jsem se u Triglavu a pojistka 1980 Kč - bomba. Pak už je ti jedno, jestli je to 1,8 nebo 2,0. U těch kW to taky není moc vítězství, na moji 81kW to vycházelo hůř, protože oni myslím nehledí na bonusy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Mám 407 SW 2.0 HDI, jízdní vlastnosti vynikající, pohodlné vozítko, prostě kočár. Ve 40 000km začala bouchat přední náprava, v servisu určili vůle kul. čepů těhlic (oba) a sdělili cenu za jeden cca 1780 Kč. Ptal jsem se proč mi říkají cenu, když je auto ještě v záruce. Odpověď: čepy a táhla jsou spotřební materiál a záruka se na ně nevztahuje stejně jako např. na brzdové destičky, pneumatiky a spojku. Vznesl jsem dotaz na peugeot CR a zde je odpověď:

"Podmínky smluvní záruky na osobní vozy značky Peugeot jsou popsány v Sešitě údržby Vašeho vozu. Litujeme, ale musíme Vám sdělit, že dle těchto smluvních podmínek záruka poskytovaná výrobcem nepokrývá výměnu dílu podléhající běžnému opotřebení, které se může měnit v závislosti na způsobu používání vozidla, počtu najetých kilometrů vozidlem, zeměpisné a klimatické oblasti, a jejichž výměna není důsledkem závady. K rozhodnutí zda se jedná o běžné opotřebení nebo vadu, na níž se vztahuje smluvní záruka je zapotřebí prohlídka vozu v autorizovaném servisu sítě Peugeot, jejichž technici jsou vyškoleni k posouzení těchto případů."

V sešitě údržby jsou uvedeny opotřebitelné díly "brzdy, pneumatiky,spojka apod." (pod apod. se totiž schová cokoliv). Nezávisle ve dvou autorizovaných servisech mi potvrdili, že mají pokyn uznávat vadu kul. čepů jen do 30000 km, takže výrobce si je asi vědom slabiny na podvozku.

Za stejných podmínek a po stejných silnicích jsem najezdil 240000 km s Octavii TDI, má pořád původní díly i tlumiče v naprostém pořádku a odhaduji, že dalších 240000 km ještě vydrží.

Proto, kdo chcete 407 na každodenní ježdění po českých silnicích, vemte v potaz, že dost často budete měnit "běžně opotřebované čepy" a možná další díly zhruba každých 40-50 tis. km, což mi připadá trochu divné u vozidla vyšší střední třídy. Pokud ho chcete na občasné pohodlné výlety a leštění a předvádění se, je to úplně ideální vůz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Mam 407 SW 2.0HDi 2005 jak napsal Mí tak vozitko je v pohode. Je kupovano ani ne dvoulete. Najeto neco kolem 58000 km. V servisni knizce neni nic meneno krom oleje. Auto je v poradku a slape paradne. Vykon proti 406 1,6TDi je opravdu moc znat. Ale jak koukam na reakce tak se koukam kus od kusu lisi. Nekdo musi po 20tis menit kdovi co vsechno a nekdo ujede 100tis bez problemu. Takze abych pravdu rekl nevim co si o tom myslet. Ale rozhodne sem rad ze mam asi zrovna stesti. Preju hodne stesti s novym vozem a hlavne pri jeho vyberu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...