Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Výkon 1,9 TD???


Medvěd

Recommended Posts

Původně zaslal: Neon

Papírově to tak uvádějí ... stejně, jako slabší verze HDIčka ...

Keď som pozeral príručku tak tam bolo 66kW.

To by znamenalo, že je to vo výkone predchodca 2,0hdi 66kW no a 2.1td bol nahradený 2,0hdi 80kW verziou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ajven

Původně zaslal: Neon

Papírově to tak uvádějí ... stejně, jako slabší verze HDIčka ...

Keď som pozeral príručku tak tam bolo 66kW.

To by znamenalo, že je to vo výkone predchodca 2,0hdi 66kW no a 2.1td bol nahradený 2,0hdi 80kW verziou.

spis bych rekl, ze 2.1TD byl nahrazen 2.2HDi

Dost se uvadi, ze jsou tri varianty TD, 1.9TD 66kW, 1.9TD 68kW a 2.1TD 80kW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Tornado

Jeste jsem v nekolika recenzich cetl, at se lidi pri koupi 406 diesel vyhnou verzi bez turba. I v ceniku AutoKelly maji v nabidce dily na 406 1.9D 55kw, 75Hp.

Tak o tom jsem v životě neslyšel ... neni to nějaký překlep, nebo renonc?? Vždyť těch 55kw musí mít s 406tkou pěkný problémy to rozhýbat a opravdu jsem nikdy neslyšel, že by dělali 406s holou atmosferou dieslem ... :myslim

Setkal se s ní někdo???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Medvěd

No vzhledem k tomu, že se dělaly 406ky s benzínovou 1,6kou, tak je všechno možný

NO, taky pravda, ale stejně to má přeci jenom nějaký výkon (ikdyž je to taky podobná bída - něco podobně logickýho, jako 1,4 do 405tky), ale u dieslu, aby to jenlop, tak se mu musí celkem šlápnout a to 55kw atmosferáku na skoro jeden a půl tunový monstrum nestačí a ten motor by při nešetrnym zacházení šel celkem rychle do kopru ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Neon

Původně zaslal: Medvěd

No vzhledem k tomu, že se dělaly 406ky s benzínovou 1,6kou, tak je všechno možný

NO, taky pravda, ale stejně to má přeci jenom nějaký výkon (ikdyž je to taky podobná bída - něco podobně logickýho, jako 1,4 do 405tky), ale u dieslu, aby to jenlop, tak se mu musí celkem šlápnout a to 55kw atmosferáku na skoro jeden a půl tunový monstrum nestačí a ten motor by při nešetrnym zacházení šel celkem rychle do kopru ...

máš recht Cecilko:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja jsem taky tu 55kw verzi nikde nevidel. Ale mrkni se na AutoKelly, tam ji v nabidce maji. A kdyz se podivas na tipcars.cz na recenze ojetin, tak tam ten diesel 55kw u 406 motor taky zminuji. Takze asi se opravdu delal.

HISTORIE

1995: Počátek sériové výroby sedanu. Zážehové motory 1,8 16V a 2,0.

1996: Nový zážehový motor 1,6 a turbodiesel 1,9 (55 nebo 66 kW) stejně jako jeho větší varianta 2,1. Na podzim přeplňovaný zážehový agregát 2,0 litru.

1997: Představení kombi verze Break, nový zážehový motor 3,0 V6. Představení verze 406 Coupé.

1998: Turbodiesel s přímým vstřikováním 2,0 HDI (80 kW) nahrazuje starší 2,1 dT. Boční airbagy ve standardní výbavě.

1999: Facelift modelu. Slabší varianta motoru 2,0 HDI (66 kW) nahrazuje starší 1,9 TD.

2000: Nové motory 1,8i (85 kW), 2,0i (99 kW), 2,2i a turbodiesel 2,2 HDI 16V.

2001: 2,2 HDI i pro kupé.

2004: Představen nástupce – model 407.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...