Guest Chyronex Posted May 3, 2007 Share Posted May 3, 2007 Zdravim, jake napeti by melo jit na zapalovaci civku, P405 Mi16 po zapnuti klicku? Normalne 12V? Pokud jde min v cem by mohl byt problem? Dik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVain Posted May 5, 2007 Share Posted May 5, 2007 Napetie by malo byť 3 voči zemi cca 11 - 14V pri zapnutom kluči, ak je menšie skus zmerať odpor indučky primar 1 - 3 a 2 - 3 by mal byť 0,8ohm a sekundár 1 - 4 a 2 - 3 by mal byť 7100 - 14000 ohm:papa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stalmik Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Zdravím já bych se chtěl optat kde najdu na svým Pežáku zapalovací cívku..?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVain Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Zapalovacia cievka je hore na motore priamo nad hlavou valcov:papa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stalmik Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 aha tak sem si to myslel dobře že je součástí zapalovací rampy.. No a dá se nějak zkontrolovat v domácích podmínkách?? A může mít vliv na výkon auta?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVain Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Dá sa zmerať vstupné napatie 3 - zem by malo byt 11 - 14V na konektore ktorý vedie do zap. rampy,odpor 1 - 3 a 2 - 3 by mal byť 0,4 -0,6 Ohm (presny merací prístroj) a vystupy cievok voči sebe 9500 - 14000Ohm podla pred. obrazku. Ak maš megmet ktory merá izolačný stav da sa zistiť či ne je niekde prerazená izolacia. Na výkon auta čiastočne ano, ale isto na pravidelnosť jeho chodu pri volnobehu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVain Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Ak by si mal možnosť osciloskopu dali by sa zmerať priebehy zap. inpulzov na diagnostickej zasuvke pre 1 - 4 na konektore č.1 a pre 2 - 3 valec na konektore č.20 voči zemi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stalmik Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 hmm tak to osciloskop nemam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stalmik Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Dotaz jak to lze změřit osciloskopem?? Jeden mam k dispozici.. Jde to doma?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVain Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Samozrejme doma sa to dá zmerať. Na diagnostickej zásuvke zapojiš pin 1 na sondu, na kostru pripojíš druhu časť sondy motor naštartovaný ak nemáš osciloskop s automatickým vyhladavaním priebehu nastavíš rozsah 5V a čas priebehu 2ms a priebeh by mal vyzerať ako na obrazku predtým.To je pre 1 a 4 valec.To iste ale na diag.zasuvke pin č.20 tj pre 2 - 3 válec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Původně zaslal: MrVain Samozrejme doma sa to dá zmerať. Na diagnostickej zásuvke zapojiš pin 1 na sondu, na kostru pripojíš druhu časť sondy motor naštartovaný ak nemáš osciloskop s automatickým vyhladavaním priebehu nastavíš rozsah 5V a čas priebehu 2ms a priebeh by mal vyzerať ako na obrazku predtým.To je pre 1 a 4 valec.To iste ale na diag.zasuvke pin č.20 tj pre 2 - 3 válec jenom dotazek, zapojeni diagnosticke zasuvky pro starsi model 406 bez OBD protokolu mam, ty cisla 1 a 20 jak pises, odpovidaji ale oznaceni kontaktu primo na konektoru ridici jednotky ( konkretne BOSCH MP5.1.1, pokud by mel nekdo Magneti Marelli MM8P ,tak u te jsou to 1 a 19 ) , na diagnostickou zasuvku podle schematu nevypada, ze by byl signal zapalovani vyvedenej, nebo je ? Podle schematu daign. zasuvky na kontakty 1C a 2C jsou vyvedeny draty 140 a 141 od ridici jednotky ( kontakty 13 a 16 ) a je to oznaceno jako Injection ignition a na 3C pak drat 142/480 ( kontakt ridici jednotka 22 ) oznacen jako Injection test warning light. Jake signaly jsou na tech dratech 140 a 141 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVain Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Na tejto zasuvke by sa mohlo zistiť o aku poruchu ide podla počtu zableskou LED,prípadne vymazanie poruch Poslal som ti viac foto na email Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 dik moc za mail, tuhle metodu vyblikani uz jsem tu nekde popsanou videl, ale tady je to pekne presne popsany, super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVain Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Ak by si niečo zhanal napiš na email pofotim ti to a pošlem je tam skoro všetko priebehy,odpory čidiel..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Původně zaslal: MrVain Ak by si niečo zhanal napiš na email pofotim ti to a pošlem je tam skoro všetko priebehy,odpory čidiel..... a jak se to jmenuje ten program ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVain Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 autodata 2004 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 diky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stalmik Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Chlapy jak to teda mam změřit já?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVain Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Dá sa zmerať vstupné napatie 3 - zem by malo byt 11 - 14V na konektore ktorý vedie do zap. rampy,odpor 1 - 3 a 2 - 3 by mal byť 0,4 -0,6 Ohm (presny merací prístroj) a vystupy cievok voči sebe 9500 - 14000Ohm viď druhehy obrazok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted May 15, 2007 Share Posted May 15, 2007 tak jsem dneska meril a nameril jsem na primaru mezi 3-1 a 3-2 odpor 0.1 Ohm a na vystupech z civek 15.74Kohm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.