Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

odvzdušnění nádrže


jardas

Recommended Posts

Ahoj všichni,

neví náhodou někdo, kde je (a jestli vůbec je) odvzdušnění nádrže? Při otevření uzávěru nádrže mi to teď při vyšších teplotách vždycky odfoukne. Je to 307 BREAK 1.6 benzin.

Dík za rady.

P.S.: zkoušel jsem dotaz i v naší 307 sekci, ale tam se nikdo nechytil, tak to zkouším ještě tady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem stejný problém u své 206. Došlo to dokonce tak daleko, že jsem jednoho dne otevřel víčko nádrže a tam byl takový tlak, že jsem byl celý slitý benzínem. Zase prozměnu když bylo chladno, tak jsem tam měl podtlak, že když jsem otevřel mádrž, ozvalo se mohutné zahučení jak to nasálo vzduch. Ale to Tě asi nezajímá. Takže, odvezl jsem to ke garážníkovi, tan sundal zadní sedadla, hodil auto na zvedák a za 30 minut bylo hotovo. Zalonemá hadice odvětrávání nádrže. Ono totiž už dlouho nesmí být odvětrávání do prostoru (dírka ve víčku, atd...), tak je tam hadice, která vede přes celé auto dopředu a končí v nádobce s aktivním uhlím. Tam se páry srážejí zpět na kapalný benzín a ten je při startu nacucnut do motoru. Jestli kecám, tak mě prosím někdo opravte.

Takže, budeš muset projít celé vedení od nádrže až po nádobku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
Původně zaslal: imaster

Měl jsem stejný problém u své 206. Došlo to dokonce tak daleko, že jsem jednoho dne otevřel víčko nádrže a tam byl takový tlak, že jsem byl celý slitý benzínem. Zase prozměnu když bylo chladno, tak jsem tam měl podtlak, že když jsem otevřel mádrž, ozvalo se mohutné zahučení jak to nasálo vzduch. Ale to Tě asi nezajímá. Takže, odvezl jsem to ke garážníkovi, tan sundal zadní sedadla, hodil auto na zvedák a za 30 minut bylo hotovo. Zalonemá hadice odvětrávání nádrže. Ono totiž už dlouho nesmí být odvětrávání do prostoru (dírka ve víčku, atd...), tak je tam hadice, která vede přes celé auto dopředu a končí v nádobce s aktivním uhlím. Tam se páry srážejí zpět na kapalný benzín a ten je při startu nacucnut do motoru. Jestli kecám, tak mě prosím někdo opravte.

Takže, budeš muset projít celé vedení od nádrže až po nádobku.

Nádobka zpracovává pouze výpary které jsou absorbovány aktivním uhlím. Výstup s této válcové nádoby neexistuje, vyjma hadice vedoucí do sání (jen pro nasání zbylých výparů benzínu se vzduchem). Celému tomuto se říká v zahraničních materiálech Carbon canyster. Ten také přisává vzduch, který hadičkou přes celé auto vede do nádrže a vyrovná tlak v nádrži. Celé todle je jen z ekologická záležitost. Carbon canyster jde z auta vyhodit bez ztráty funkčnosti palivové soustavy. Jen se vratná ( výparová) hadice opatří molitanovou krytkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: jardas

včera jsem lezl pod auto (ale jen zadní půlka, protože rampa byla malá) a nic jsem tam neobjevil. Ty jsi to měl skřípnuté kde?

To Ti přesně nepovím, nechtěl jsem v čistém lézt k němu pod auto. Ale pokud si matně pamatuji, bylo to někde buď jak je průchod do motorové části a nebo něco, kde je na podvozku přidělaná ta hadička. Vážně si to moc nepamatuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...