LU2 Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Zdravim, nemate nekdo zkusenost s provozem diesloveho motoru (1,9 -47kW) na kerosin (JET-A1). Zajimalo by me jestli to motor zkousne, popripade s cim a v jakem pomeru ho namichat. Dik za nazory. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chotemicak Posted May 3, 2007 Share Posted May 3, 2007 Kerosin nevím ale soused honí svou 205ku na použitej friťák napůl s naftou a zatim je to motoru jedno ale jsem zvědavej co tomu po čase řekne čerpadlo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ladis Posted May 4, 2007 Share Posted May 4, 2007 Nemám s tím zkušenosti, jen jsem zaznamenal jedny stránky borce co jezdil na poměr kerosínu a benzínu. Měl tam docela velký podíl kerosínu. Musel však použít vstřikování vody do sání aby snížil detonační spalování, stejně jako závoďáci. 205 s BOSCHem čerpadlem je ideální na provoz na friťák. [upravil dne 4.5.2007 Ladis] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted May 4, 2007 Share Posted May 4, 2007 no jasne , nalej si tam klidne vyjetej motorovej olej, v pomeru 1:1 s naftou. Proc takovou hovadinu resis ? Nemas penize abys koupil normalni palivo na popojizdeni ? Tak potom chod pesky nebo jezdi na kole, popr. jezdi hromadnou dopravou, delam to taky tak a dela to tak spousta dalsich lidi a nevymejslej kraviny, ktery neprospejou ani autu ani zivotnimu prostredi, nehlede na to ze podle zakona smis motorove vozidlo provozovat jen na paliva pro nej schvalena [upravil dne 4/5/07 Ferry] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snowboy Posted May 4, 2007 Share Posted May 4, 2007 k jezdeni kerosin, JET-A1, PL-6 nebo F-34, nazvy jsou ruzne: starsi dieselovy motor tento petrak v pohode skousne, znam dost lidi, kteri na nej jezdili nebo i jezdi. Slozeni je temer shodne s naftou. Nicmene prece jen nejake prisady tam chybi, nejake jsou tam navic mimo jine letecky petrak podstatne min maze,tudiz se to moc nelibi palivovemu systemu auta, hlavne vstrikovacimu cerpadlu. Zejmena tem novejsim. Zustava po nem docela dost karbonu, skoda ze jsem si to nevyfotil , nejsem si jisty, co na to rikaji treba FAP filtry atd. Zaver opreny a nejake ty zkusenosti : Do klasickych dieselu bez elektroniky a jinych vymozenosti v pohode, obcas nalit i plnotucnou naftu ale nove motory bych tim zcela jiste nekrmil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.