mirec.dk.406 Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 mám veľký problém bol som 2 hod. doma potom som šiel znova do auta a už som neodišiel, strčil som kľúč do spínačky otočil do polohy M, všimol som si že mi ale nezasvietila kontrolka diagnostiky, naťukal som kód, vždy to potom zapípalo červená kontrolka zhasla a motor naskočil, teraz ostala svietiť aj červená aj zelená kontrolka, štartér točil ale auto nenaskočilo vôbec. skúšal som odpojiť aj baterku na 1/2 hod. a nič, kód som nemenil nič som s tým nerobil len to proste nejde, imoboliser ako keby bol stále zapnutý, hľadal som aj na fore ale tam nič nie je, mám klávesnicu otváraciu vľavo ako všetky staršie 406. veľmi vás prosím poraďte, nedávno som vyriešil krokový motorček s pomocou fóra a teraz toto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Asi zlomené droty ku klavesnici, tam, ako sa to hybe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave_k Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Původně zaslal: P607Olda Asi zlomené droty ku klavesnici, tam, ako sa to hybe Přesně. Měl jsem skoro stejnou poruchu. Rozeber ten šedej plast stáhni ze svazku kábliků tu punčošku a prohlídni drátky. Já měl zlomený 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirec.dk.406 Posted May 2, 2007 Author Share Posted May 2, 2007 skúsim dúfam, že to pomôže a chyba bude tam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirec.dk.406 Posted May 2, 2007 Author Share Posted May 2, 2007 kábliky zlomené nie sú, čo ďalej:myslim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bret Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Nemáš vyskočený nárazový spínač v motorovém prostoru? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hnusoba Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Popozeraj káble od imobilizéra ešte raz a poriadne. Ja som sa stretol ešte s tým, že do konektora počítača motora zatiekla voda a odhnili kontakty. Skús odpojiť batériu a potom konektor na počítači či tam nebude niečo pohnité. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirec.dk.406 Posted May 2, 2007 Author Share Posted May 2, 2007 vyskočený nárazový spínač nie je ten som skúšal hneď ako prvé čo ma napadlo, počítač v motore je tiež v poriadku, tam som už tiež pozeral, už ma ďalšie nič nenapadá, kde ešte môže niečo byť čo má spoločné s imobilizérom, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
otec Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Svítí při zapnutém zapalování oranžová kontrolka motoru ? Pokud by nesvítila při zapnutém klíčku tak někde chybí napájení počítače motoru. Vedle počítače motoru je dvojité relé, nemá zelené kontakty od měděnky? Pod akumulátorem vedou kabelové svazky, nejsou tam shnilé dráty ? Odšroubuj všechny velké otáčivé konektory co najdeš v motorovém prostoru jesli to tam není zelené a shnilé. Sundej i plastový kryt v levém blatníku jak to tam vypadá. Prostě někde neco shnilo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hnusoba Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Teraz mi napadlo, raz sme mali problém s naštartovaním a kontakt bol odhnitý tak, že to nebolo okom voľne viditeľné iba kolega náhodou keď potiahol celý káblový zväzok tak sa ten kábel utrhol hneď pri okrúhlom konektori pod batériou... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
otec Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Tak,tak hnusoba neco takového tam bude. Je to přece jen ročník 1995 a každou zimu několikrát podvozek dostane nový nátěr salzbad. Já ty něšťastné zásuvky vždy ještě pořádně naolejuji olejem ze spreje, pokud nejsou zničené hnilobou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirec.dk.406 Posted May 2, 2007 Author Share Posted May 2, 2007 kontrolka diagnostiky pri zapnutom kľúči nesvietila, skúsim hľadať tam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave_k Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Ty přelámaný dráty u imobilizéru taky hned nepoznáš. Bužírka drží, ale uvnitř je kabel přelomenej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirec.dk.406 Posted May 2, 2007 Author Share Posted May 2, 2007 tak a servisman kamoš to opravil hral sa s tým dva dni dával som mu všetky inštrukcie čo som zbieral s fóra a našiel chybu, v riadiacej jednotke bol ulomený kontakt, normálne odpadol, fuj to mi odľahlo, imobiliser ide už normálne, ďakujem za postrehy a nápady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave_k Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Tak hlavně když to zase funguje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
l.hrudka Posted May 3, 2007 Share Posted May 3, 2007 ja sem to urazil s cerpadla a je to v pohode nemusis nic tukat zadnej kod a je pokoj taky mi to porad blblo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.