Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Teplota


mirek03

Recommended Posts

Ahojky,

na sve 406 jsem ted zjistil ze teplota mi ukazuje stale +-70stupnu a vic to nejde.:o /tchan tvrdi ze je to divny a pry roste pak i spotreba-je to mozny?/V lete kdyz jsem pojizdel v kolonach to stoupalo k 100 atd a ted jen 70.Chci se zeptat jaka je optimalni teplota?Je to v normalu nebo termostat v haji or čidlo???:myslimVim ze se to uz tady resilo ale kloudnou odpoved sem nenasel.

Vsem diky.:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: mirek03

Ahojky,

na sve 406 jsem ted zjistil ze teplota mi ukazuje stale +-70stupnu a vic to nejde.:o /tchan tvrdi ze je to divny a pry roste pak i spotreba-je to mozny?/V lete kdyz jsem pojizdel v kolonach to stoupalo k 100 atd a ted jen 70.Chci se zeptat jaka je optimalni teplota?Je to v normalu nebo termostat v haji or čidlo???:myslimVim ze se to uz tady resilo ale kloudnou odpoved sem nenasel.

Vsem diky.:super

Mě to dělalo to samý, tady na foru tenhle problem řešilo více členů, většinou to byl termostat. Mě po výměně termostatu teplota drží na 80 st. Jinak se dělají dva typy termoatatů, každý má jinou teplotu, záleží na typu motoru.

Tady něco je -

[upravil dne 1/5/07 Radek Hurvajz]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: mirek03

Ahojky,

na sve 406 jsem ted zjistil ze teplota mi ukazuje stale +-70stupnu a vic to nejde.:o /tchan tvrdi ze je to divny a pry roste pak i spotreba-je to mozny?/V lete kdyz jsem pojizdel v kolonach to stoupalo k 100 atd a ted jen 70.Chci se zeptat jaka je optimalni teplota?Je to v normalu nebo termostat v haji or čidlo???:myslimVim ze se to uz tady resilo ale kloudnou odpoved sem nenasel.

Vsem diky.:super

Taky se pohybuju kolem 70 stupnu, jen jednou jsem tam mel skoro 100, ale to jsem v horku nedobrovolně parkoval na jižní spojce:-) ,ale problem v tom nevidím,voda se neztraci ,motor nepřehřiva a topí to hned jak blázen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řešili jsme to na naší 406, stále ukazuje 70.

Technik (kterému důvěřuji), změřil teplotu infra-pistolovým měřákem, naměřil asi 90 a řekl, že to je chyba v indikátoru (palubním přístroji). Že nový přístroj je dost drahý a doporučil jezdit tak (to je ta 406 co má najeto 550 000 km).

Takže především doporučuji změřit skutečnou teplotu motoru nezávislým měřákem - teploměrem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: mirek03

diky za odpovedi. Je mozne ze pokud by byl termostat nebo neco jineho ze by stoupla dost rapidne spotreba?

Někdo tu popisoval že zkoušeli někde měřit spotřebu v závislosti na teplotě a rozdíl mezi 70° a 90° dělal v průměru asi 1 litr na 100km, nevim už přesně, takže znát to je, ale asi ne nějak brutálně;)

[upravil dne 1/5/07 Radek Hurvajz]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem měl pořád 70 C , tak jsem dal jiný termostat a teď mám 83 C. Mám digi klimu,která pořád běži a tím pádem ventilátor na sahaře.V případě , že vyruším klimu,jde teplota asi + /- 90 C a poté ji srazí ventilátory (mám dva).

Co se týče spotřeby , je v průměru stejná na teplotu 70 i 80 (dle budíku)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: mirek03

Ahojky,

na sve 406 jsem ted zjistil ze teplota mi ukazuje stale +-70stupnu a vic to nejde.:o /tchan tvrdi ze je to divny a pry roste pak i spotreba-je to mozny?/V lete kdyz jsem pojizdel v kolonach to stoupalo k 100 atd a ted jen 70.Chci se zeptat jaka je optimalni teplota?Je to v normalu nebo termostat v haji or čidlo???:myslimVim ze se to uz tady resilo ale kloudnou odpoved sem nenasel.

Vsem diky.:super

Jsem na tom podobně když jsem auto koupil tak mi to ukazovalo 70°C tak se mi to nezdálo a vyměnil jsem termostat který jsem objednal podle typu a r.v..Dal jsem ho tal a teplota je stejná 70°C jen když stojím tak teplota vyleze na 90°C ale pak zapne ventilátor a jde to zase dolu na 70°C,tak nevím asi to tak má být?termostat jsem zkoumal a je na něm vyraženo 70°C.Spotřeba je okolo 7L mám 1,8 16V r.v.1997

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

včera jsem rozebiral budíky ,měl jsem dva studene spoje na otačkoměru, a přitom jsem čistil všechny kontakty a prostříkal je kontaktolem.Proč to píšu, do včerejška mi taky teplota motoru nešla nad 70 ,po vyčištění kontaktu je na 80 stupnich,ja jen že je to asi taky i timhle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: mirec.dk.406

ja som na to dneska kukal mne sa drží teplota stále okolo 82-85 keď stúpne, že stojím alebo idem v kolóne tak asi na 95-97 až vtedy sa mi zapne ventilátor, je to v poriadku ?

tak to ma byt. to je oukej!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 měsíců později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...