jaroslavjir Odesláno 22. srpen 2003 Sdílet Odesláno 22. srpen 2003 ČUS příznivci pegin, mam na vás prozbu. Scháním schémata a popis opravy k vstřikovacímu čerpadlu. Potřebuju ho trošku poladit. Pokud někdo má alespoň nějakou inf. pošlet mi to na E-mail: jaroslavjir@seznam.cz Díky za pomoc MAXIM:cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 22. srpen 2003 Sdílet Odesláno 22. srpen 2003 Jakoejkoliv zásah do čerpadla neprofesionálním způsobem NEDOPORUČUJU!!! Jediný co je přípustný nastavovat jsou volnoběžné oráčky a předvstřik, který se provádí natočením celého čerpadla. Na cokoliv jinýho je nutná speciální stolice a Know how. A co máš za problém z čerpadlem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaroslavjir Odesláno 22. srpen 2003 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2003 Chtěl jsem mu trošku přidat nafty, sice je to na úkor spotřeby ale zas to pojede lépe snad. Teď ma spotřebu 5,3L/100km samozřejmě na dálku po dálnici. Ujedu na 70l / 1 300km. Kde přesně se na čerpadle dá nastavit bohatost. Dík MAXIM:cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 22. srpen 2003 Sdílet Odesláno 22. srpen 2003 Tím, že máš atmosférický disel přidáním nafty mnoho nedocílíš. Prostě v množství nasátého vzduchu shoří jen tolik nafty, pro kterou je tam kyslík. Zbytek vyletí bez efektu v podobě černýho kouře z vejfuku. V případě TD se nějaký fígle daj dělat, ale taky to nejni nic moc. Se spotřebou si gratuluj. Je to opravdu na spodní hranici. Taky sem se snažil, taky sem docílil naprosto stejný jako ty, ale za cenu naprosto plynulý jízdy, téměř sem nevyužíval turbo a ve městě sem se rozjížděl jak s méblákem. Pokud jezdím normálně, tak je to nějakejch 6l/100km. Pokud opravdu trváš na tom nastavení bohatosti směsi, tak si počkej, až se vrátí Oddie. Ten to tuším ví, ale můj názor je takovej, že bez znalostí a vybavení to akorát rozvrtáš a nebudeš vědět, co pak s tím. Neber to jako posměch nebo něco takovýho. Prostě se zkus poptat tady na fóru, kdo by si to lajznul udělat na vlastním autě a garantuju ti, že nikoho nenajdeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mila Odesláno 22. srpen 2003 Sdílet Odesláno 22. srpen 2003 nebo se podivej na www.diselpower.cz do diskuzniho fora, jsou tam specialisti na starsi TD bez elektroniky dokazou z VW 1,9 TD dostat az 150 PS prave upravou cerpadla a dalsich veci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaroslavjir Odesláno 22. srpen 2003 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2003 TO HICS: Dík za radu. Ja jsem před nedávnem vydal vzduch filtr a dal jsem tam KIT. (konus) takže vduch je Good. Já vím že ty filtry se tu omílaj pořád. Z mé skušenosti to mé 405 udělalo dobře. Má lepší zátah v nižších otáčkách a lépe se nechá vytočit. Čus MAXIM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomson Odesláno 22. srpen 2003 Sdílet Odesláno 22. srpen 2003 Odkud jsi já se známým opravujem i seřizujem čerpadla.pokud jsi poblíž Nového Jičína. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
impact Odesláno 22. srpen 2003 Sdílet Odesláno 22. srpen 2003 Napsán autorem Mila nebo se podivej na www.diselpower.cz do diskuzniho fora, jsou tam specialisti na starsi TD bez elektroniky dokazou z VW 1,9 TD dostat az 150 PS prave upravou cerpadla a dalsich veci. Ovšem auto se pak při akceleraci chová jako oliheň. :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaroslavjir Odesláno 25. srpen 2003 Autor Sdílet Odesláno 25. srpen 2003 TO TOMSON: Jestli to bylo na mě tak jsem z Ústí nad Labem. ČUS MAXIM:cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 25. srpen 2003 Sdílet Odesláno 25. srpen 2003 to impact: to s tou olihní je přesný přirovnání :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 28. srpen 2003 Sdílet Odesláno 28. srpen 2003 Vstřikovací čerpadlo není karburátor, žádný šroub bohatosti směsi nemá. Má akorát seřizování dávky, a do toho bych se nevrtal. Koukal jsem na to diselpower.cz do diskuzniho fora, kde jsou tam ti specialisti na starší TD motory??? V rychlosti jsem prolétl co se dalo, ale neviděl jsem tam jediný rozumný příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.