RichVa Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Ahoj mám 1.1i jednobodý střik z roku 91 - najeto cca 145 kkm Auto jezdí do 5 litříků na dálky po městě se vejde do 6,5. Teď ale nejde teplé nastartovat tak 10 minut po vypnutí. Startér točí a motor ani neslíbí. Svíčky i kabely mají najeto cca 3 kkm (4 měsíce), ale začalo to dělat až teď. Studené startuje na první ťuk. Když běží tak tahá, neškube prostě stále pohoda - jen když je studeno a dá se plný naráz plný kotel tak lehce škytne (ale to je asi normální) Co mám zkusit vyměnit? nebo pomůže jen diagnostika? dík [upravil dne 30.4.07 RichVa] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vopičí Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Zdary, taky mi to jednou dělalo že studenej chytl a teplej nee, ale taky to hůř jelo a teplej motor chcípal i na volnoběh a byl to špatnej benzín. Zkus taky mrknout na všechny vzduchový hadice u karburátoru, občas tam nějaká praskne a pak to dělá nelechu. Jo a chytne to pokud při startu s teplým motorem jemně přišlápneš plyn? Pokud jo, tak koukni na doraz táhla od plynu na karburátoru. Minimální poloha je tam vymezená šroubkem, kterej je z výroby zabarvenej. Pokud s ním někdo už dřív točil, tak ta barva bude fuč a šroubek se mohl "třeba" trušku vytočit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinorak Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Původně zaslal: Vopičí Zdary, taky mi to jednou dělalo že studenej chytl a teplej nee, ale taky to hůř jelo a teplej motor chcípal i na volnoběh a byl to špatnej benzín. Zkus taky mrknout na všechny vzduchový hadice u karburátoru, občas tam nějaká praskne a pak to dělá nelechu. Jo a chytne to pokud při startu s teplým motorem jemně přišlápneš plyn? Pokud jo, tak koukni na doraz táhla od plynu na karburátoru. Minimální poloha je tam vymezená šroubkem, kterej je z výroby zabarvenej. Pokud s ním někdo už dřív točil, tak ta barva bude fuč a šroubek se mohl "třeba" trušku vytočit. no nevim ale psal že má stříkačku tak nevim kde bude hledat karburátor sorry. jo zkusil bych potenciometr na škrtící klapce a diagnostiku co z toho vypadne [upravil dne 2.5.2007 vinorak] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vopičí Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Původně zaslal: vinorak Původně zaslal: Vopičí Zdary, taky mi to jednou dělalo že studenej chytl a teplej nee, ale taky .................... no nevim ale psal že má stříkačku tak nevim kde bude hledat karburátor sorry. jo zkusil bych potenciometr na škrtící klapce a diagnostiku co z toho vypadne [upravil dne 2.5.2007 vinorak] No pokud psal: "mám 1.1i jednobový střik z roku 91", tak je asi každýmu jasný co má...teda krom někoho:Dže A pokud se můžu zeptat, tak co si představuješ pod pojmem: "stříkačku".....nemyslíš tím náhodou auto s elektronickým KARBURÁTOREM kterej má řízený vstřikovač?? No abych tě tady neosočoval, tak se příště polepším a napíšu alespoň elektronický karburátor;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hafity Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Co to je elektronický karburátor s řízeným vstřikovačem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vopičí Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Kluci nemučte mě, já už budu hodnej. Karburátor = zařízení pro přípravu směsi (benzín + vzduch).....to zná asi každý, že:) Řízený vstřikovač = elektronicky řízená tryska dodávající v určitých časových intervalech palivo (benzín). No a pokud se před to celé ještě dá slovo Elektronický (karburátor s řízeným vstřikovačem) = vše řídí elektronika (samozřejmě hlavně množství a poměr benzín+vzduch) Ale pojďme se raději věnovat původnímu tématu: TEPLÝ START 1.1 BENZÍN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hafity Posted May 3, 2007 Share Posted May 3, 2007 Máš tam svíčky co tam patří? Kvůli tepelné hodnotě. Jinak jsem si myslel, že karburátor má vždy plovákovou komoru..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RichVa Posted May 15, 2007 Author Share Posted May 15, 2007 Tak problém vyřešen. Dělala to naprasklá hadička přívodu benzínu. Divil jsem se, proč je těleso vstřiku mokré od benzínu. Mno a když se vzalo na teplém autě za hadičku a trochu se s ní "zakvedlalo" tak pokapal benzín. Vyměnily se tedy všechny tři hadičky v motorovém prostoru a vyčistilo všechno kolem Teď startuje teplota neteplota. [upravil dne 15.5.07 RichVa] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.