Jump to content
  • Current Donation Goals

nový majitel krásný 406 2.0Hdi 80kw

hanschenL5

Recommended Posts

Ahoj!jsem nováček ve světě peugeot:mad:!Mám 406 2.0Hdi a navíc v elegantní černé barvě!I přes pár závad např.prasklé přední okno,nějaká rozhašená přední náprava,jsem si ji pořídil!Strašně se mi imponuje a doufám,že i moje slečna 406ka,nebude litovat!Ale nevím kde začít dřív z údržbou!A nechci něco zaspat!Kdyžtak někdo napište,budu moc rád!

Původně zaslal: hanschenL5

Ahoj!jsem nováček ve světě peugeot:mad:!Mám 406 2.0Hdi a navíc v elegantní černé barvě!I přes pár závad např.prasklé přední okno,nějaká rozhašená přední náprava,jsem si ji pořídil!Strašně se mi imponuje a doufám,že i moje slečna 406ka,nebude litovat!Ale nevím kde začít dřív z údržbou!A nechci něco zaspat!Kdyžtak někdo napište,budu moc rád!

Hlavně jako první nechat vyměnit rozvodový řemen + vodní pumpa a řemen pomocných agregátů a náplně, teda pokud nemáš zdokladováno že to bylo dělany, a jsi si jistý najetýmy kilometry, dál by to chtělo tu nápravu, tam odcházejí tyčky stabilizátorů. A taky to okno;)

• 2 weeks later...

Mám 406 1.8 16V cca 14dní. Logicky jsem udělal po koupi všechny náplně, filtry,svíčky a chystám se co nejdříve na rozvody. Není mi ale jasné proč měnit vodní pumpu jen tak preventivně. Může někdo vysvětlit.:myslim Dík.

Původně zaslal: Ivoš

Mám 406 1.8 16V cca 14dní. Logicky jsem udělal po koupi všechny náplně, filtry,svíčky a chystám se co nejdříve na rozvody. Není mi ale jasné proč měnit vodní pumpu jen tak preventivně. Může někdo vysvětlit.:myslim Dík.

Taky sem to nedělal a nechápu proč bych měl když je ok..

Původně zaslal: Ivoš

Jo pumpa je sice dobrá, ale tím že se nasadí novej řemen a kladky je na pumpu tím novým řemenem vyvíjen větší tlak než doposud tím vytahaným řemenem, za chvilku začne pumpa téct, a pak stejná práce znovu, tak radši dejte 1000kč za pumpu zrovna než potom 3x tolik kvuli zbytečný práci.