hanschenL5 Posted April 28, 2007 Share Posted April 28, 2007 Ahoj!jsem nováček ve světě peugeot:mad:!Mám 406 2.0Hdi a navíc v elegantní černé barvě!I přes pár závad např.prasklé přední okno,nějaká rozhašená přední náprava,jsem si ji pořídil!Strašně se mi imponuje a doufám,že i moje slečna 406ka,nebude litovat!Ale nevím kde začít dřív z údržbou!A nechci něco zaspat!Kdyžtak někdo napište,budu moc rád! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted April 28, 2007 Share Posted April 28, 2007 Původně zaslal: hanschenL5 Ahoj!jsem nováček ve světě peugeot:mad:!Mám 406 2.0Hdi a navíc v elegantní černé barvě!I přes pár závad např.prasklé přední okno,nějaká rozhašená přední náprava,jsem si ji pořídil!Strašně se mi imponuje a doufám,že i moje slečna 406ka,nebude litovat!Ale nevím kde začít dřív z údržbou!A nechci něco zaspat!Kdyžtak někdo napište,budu moc rád! Hlavně jako první nechat vyměnit rozvodový řemen + vodní pumpa a řemen pomocných agregátů a náplně, teda pokud nemáš zdokladováno že to bylo dělany, a jsi si jistý najetýmy kilometry, dál by to chtělo tu nápravu, tam odcházejí tyčky stabilizátorů. A taky to okno;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukáš.t Posted April 29, 2007 Share Posted April 29, 2007 nějaké foto na ukázku by nebylo?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanschenL5 Posted April 29, 2007 Author Share Posted April 29, 2007 Bohužel foto ještě žádné není ale slibuju že dodám;)Jinak ted mám spíš plnou hlavičku té ůdržby!A nechci to nechat náhodě,protože tahle slečna si to nezaslouží... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukikuk Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Hehe taky ji mam kratce a je to supper kara.....MAX vybava vcetne dreva a tempomatu .Jinak uz sem na tom menil čepy, jinak az na tu kontrolku oleje to prede jak kote;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...