Maverick Odesláno 27. duben 2007 Sdílet Odesláno 27. duben 2007 Zdar pánové. Chtěl jsem se zeptat, jestli náhodou netušíte, kde má Mi16 spínaš volnoběhu. Stále mi kolísá volnobě a když jsem si dělal diagnózu vyblikávání hodilo mi to chybu 21 (potenciometr škrticí klapky/spínač volnoběhu) Tu Škrticí klapku jsem vyměni včetně poťáku, ale problém stále přetrvává. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 30. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. duben 2007 Takco? nikdo nic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 30. duben 2007 Sdílet Odesláno 30. duben 2007 Spínač volnoběhu? Nemáš tu chybu někde v angličtině? Nerad bych kecal, ale zdá se mě to jako špatnej překlad. Nevím o tom, že by k volnoběhu byl zrovna spínač Kolísá to studený aji zahřátý? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 1. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. květen 2007 Co jsem koukal po netu tak ke kódu 21 je napsáno toto: Throttle position sensor (voltage high and low respectively) a tady na klubu je ke kódu napsáno toto: Snímač polohy škrtící klapky / spínač volnoběhu. viz ZDE A kolísá to jak studený tak i když je to ohřátý. Jo a co jsem zjitil dneska kolísá to i když třeba držim plyn na 2000ot. Už fakt nevim co s tim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eljan Odesláno 1. květen 2007 Sdílet Odesláno 1. květen 2007 U SRI je spínač volnoběhu určitě u škrtící klapky a je sepnutý, když se nešlape na plyn. Měříl jsem to a moje zjištění je, že jsou v tom "potenciometru škrtící klapky" jen 2 spínače. Jeden spíná, když je pedál uvolněný, druhý se sepne téměř na plný plyn. Nevím ale jestli bych tam měl nějaký měnící se odpor naměřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Swallow Odesláno 1. květen 2007 Sdílet Odesláno 1. květen 2007 Původně zaslal: eljan U SRI je spínač volnoběhu určitě u škrtící klapky a je sepnutý, když se nešlape na plyn. Měříl jsem to a moje zjištění je, že jsou v tom "potenciometru škrtící klapky" jen 2 spínače. Jeden spíná, když je pedál uvolněný, druhý se sepne téměř na plný plyn. Nevím ale jestli bych tam měl nějaký měnící se odpor naměřit. Nemůžeš naměřit žádný odpor. Jsou tam opravdu jen dva spínače. Potenciometr či váha vzduchu je pozice 1 na obrázku. A u motoru DKZ je pro volnoběh řízení přídavného vzduchu s bimetalem na což je pozice 16C. Snad si to ještě pamatuju :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Swallow Odesláno 1. květen 2007 Sdílet Odesláno 1. květen 2007 A tady je ventil volnoběhu u DKZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 6. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. květen 2007 Tak jsem se ktomu dneska konečně dostal. Znovu jsem prozkoumal celou škrticí klapku s tímto výsledkem: Na škrtišce jsou 3 svorkovnice. Jedna je k potenciometru škrticí klapky (funkční i obpor se mění bez skoků) Druhá k váze vzduchu (doufám že to skutečně váha vzduchu je) a třetí vypadá na nějaký tepelný čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.