Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Rozsviceni kontrolky motoru(chyba snimace motoroveho oleje) u 406 2.0 HDi


kukikuk

Recommended Posts

Ahojda.Prosim vas potreboval bych poradit.Mam Peugeota 406 2.0 HDi a rozsvitila se me kontrolka elektroniky motoru, tak sem zajel ke znamemu na diagnostiku a vypsalo to chybu snimace motoroveho oleje (1519) nemate s tim nekdo zkusenost?Tady de spis o to ktera kontrolka to muze delat jestli tlaku oleje, nebo na hladinu oleje a taky jestlit o zpusobuje vubec ta kontrolka!Jinak tlakova stoji asi 350 korun tak bych ji klidne vymenil.Predem dekuju za rady moc diiiky :roker:myslim

[upravil dne 1/5/07 kukikuk]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo olej sem kontroloval je ho tam dost....jasny no nejde to do otacek tolik, protoze to jede na nouzovy rezim-neni to tak zivy a hlavne to zere jako prase....me jde o to jestli s tim nema nekdo zkusenost ze by to mohlo delat i neco jinyho nez to cidlo na tlak a hladinu oleje.....:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jooo, ale kdo me pujci kontrolku kera je zasroubovana v bloku motoru :D je to spousta prace a hlavne nemam ani u koho.....nova kontrolka na tlak stoji asi 350 kc v Peugeotu tak ji hold budu muset koupit a vymenit, ale nez se do toho budu poustet, tak potrebuju zjistit kde presne ta kontrolka je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Ahoj, mám sice 806 HDi 80kW, taky se mi to stává. Měnil jsem palivák, na diagnostice mi to řeklo čidlo tlaku nafty, ale když jsem ho šel koupit, tak v katalogu měli v překladu čidlo tlaku oleje. Podle mého soudu je tlak oleje v motoru snímán jiným čidlem a rosvítí se červená kontrolka a STOP. Čidlo tlaku nafty jsem koupil cca 6000,-, bez roury ( s ní cca 11000), vyměnil, dalo to pokoj na chvíli a po další poruše diagnostice si to řeklo o nové podávací čerpadlo. Cestou na dovol. mi to lehlo a v Peugeotu zbyly pouhé dva názory vstřiky, nebo regulátor tlaku paliva na vysokotlakém čerpadle. Tak pátrám dál. Názor Peugeotu:

Podávačky se se.ou, čidla občas a to ostatní od kvality nafty.

Ale co je kvalitní nafta? Shell u nás a v Rakousku nebe a dudy. Na rakouskou naftu se auto mohlo roztrhnout, jak jelo.

Auto skáče do nouzáku hlavně při teplotě vody nad 75C, bez varování chcípne. Po vypnutí klíče nastartuje normálně a po dvou cyklech nastartování kontrolka zhasne.Ale motor má takový divný tuchý chod, není to ono.

Risknu tu výměnu regulátoru a uvidím. Ty vstřiky se mi moc nezdaj. Po 100000km to není povzbudivé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: kukikuk

Zatim sem cidlo jeste nemenil.Ale brzo se na to chystam, ty mas stejny problem?

Pokud mas zajem jedu zitra vecer do hradce muzu te napichnout

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...