Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Spojkove lanko !!!


Misoo

Recommended Posts

Aftermarket je skutečně nedělá, ale pokud si zjistíš rozdíly, mezi 2,0 a 2,1td (snad délka??). nabídl bych ti úplně nové origo z Peugeota na 2,1td, které jsem koupil a nakonec nepoužil, takže se mi válí ve sklepě. Tátá má 2,0 a když jsem je okukoval, rozdíl (tvarový a funkční) jsem neviděl.

Teď :xvul: minulý týden jsem sháněl novou horní hadici k chladiči pro 2,1td (nebyla prasklá ale při tlaku se začala v jednom místě nafukovat - asi povolilo to vnitřní opletení). Aftermarket zase nic a soudruzi v P chtěli za origo půl metru hadice přes 2k Kč. Nakonec jsem zajel do autodílů, majitel se na ní podíval a přišel s náručí rúzných hadic pro různé typy. Jedna (ani nevím z čeho) tam sedla jak pr*** na hrnec a byla za 500 kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ludia prosim vas, ako to lanko dostat von? ma s tym niekto skusenost? je to dost zle pristupne aj z motorovej strany (zavadzia nadrzka ABS) aj z vnutornej (pedal spojky). lanko je v pohode, zlomil sa akurat ten plastovy hak medzi lankom a pedalom, takze jednoducho vytiahnut sa to neda ani z jednej strany...

[upravil dne 26.4.07 Misoo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Misoo

ludia prosim vas, ako to lanko dostat von? ma s tym niekto skusenost? je to dost zle pristupne aj z motorovej strany (zavadzia nadrzka ABS) aj z vnutornej (pedal spojky). lanko je v pohode, zlomil sa akurat ten plastovy hak medzi lankom a pedalom, takze jednoducho vytiahnut sa to neda ani z jednej strany...

[upravil dne 26.4.07 Misoo]

Nejdřív zkontroluj, jestli nějaká odlomená část plastu nepřesahuje obrys, abys to vytáhl. Celé lanko se vytahuje ven směrem do motoru. Je tam blbý přístup, ale jde to. Na lanku by měl být takový gumový vlnovec, který kryje tu pružinu přes bowden. Celek je zasunutý do příčky karoserie přes takový čtyřhranný otvor a má na karoserii směrem dovnitř takové plechové vedení. Ten vlnovec je zaklesnutý, za takový kruhový doraz, který je součástí kompletu lanka a ten je přitisknutý na příčku karoserie. Je potřeba s tímto celkem vyklat a současně vytahovat, protože na tom čtyřhrahu, co je zasunutý do otvoru je směrem dovnitř k pedálům nasazená aretační guma, takový návlek (viditelný od pedálů) a ten se má stáhnout s tím čtyřhranem. Ten má na sobě po obvodu taková příčná žebírka k aretaci v otvoru. K celku je zachycen u toho kruhového dorazu takovou podložkou ve tvaru jakoby podkovy (kruhový obvod s hranatým vnitřním vybráním) a ta jí má přidržovat. Stává se při stahování, že tato guma i s podložkou sjede a při vytahování celku se nahrnuje zevnitř otvoru v karoserii. Možná by pomohlo t gumu zevnitř postříkat nějakým mastným sprejem (WD, concor...), aby guma líp klouzala ven. Jinak to tam není nijak aretované, jen nasunuté. Prostě jemnými kruhovými pohyby vyklat a táhnout ven.

[upravil dne 29.4.07 Kdo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...