GibonArt.com Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Ahoj lidičky, mám 306ku 2.0 HDi po kompletní údržbě (výměna všech filtru, kapalin, oleje, pročištění váhy vzduchu, ale ta mrcha hulí jako fabrika. Nejvíce na stupně 1,2,3 mezi 1200-3200 ot/min. Jsem z toho zoufalej. Doufam, že to nebudou vstřiky, protože mi bylo řečeno že oprava vstřiků u Peugeotu (řeší to výměnou) vyjde na 60 tisíc. No nejsem blázen. A nemohu ani sehnat nějaký fajn lidi, co umí udělat diagnostiku. Nevíte někdo možnou příčinu prosím??? Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vector Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Původně zaslal: GibonArt.com Ahoj lidičky, mám 306ku 2.0 HDi po kompletní údržbě (výměna všech filtru, kapalin, oleje, pročištění váhy vzduchu, ale ta mrcha hulí jako fabrika. Nejvíce na stupně 1,2,3 mezi 1200-3200 ot/min. Jsem z toho zoufalej. Doufam, že to nebudou vstřiky, protože mi bylo řečeno že oprava vstřiků u Peugeotu (řeší to výměnou) vyjde na 60 tisíc. No nejsem blázen. A nemohu ani sehnat nějaký fajn lidi, co umí udělat diagnostiku. Nevíte někdo možnou příčinu prosím??? Díky No pokud to má souvyslost s tou váhou, vyjde tě to nejlevněji. Vada střiku by se projevovala i lehkým klepáním, když říkáš "šíleně hulí". Taky je možnost nedostatečný tlak turba. Nevylomil si jeden plíšek ze senzoru množství? Váha je spotřební zboží, tudíž většinou ani neměříme, jen se vymění a pak se tam buď nechá,nebo se řekne,že tím to není. Halvně jsou stejné, takže není problém to přehodit za minutu na parkovišti na zkoušku z jiného auta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TBK Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Prošel jsem anabází předvstřik - vstřiky - čerpadlo a pomohlo odpojení (zaslepení) egr ventilu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GibonArt.com Posted April 24, 2007 Author Share Posted April 24, 2007 kdyz solicham plyn tak to nehuli jen kdyz slapnu... vahu mam jako ze skatulky cistonkou... auto vubec nema vykon... turbo mi zacina az kdyz cloveka nebavi mackat pedal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vector Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 Původně zaslal: GibonArt.com kdyz solicham plyn tak to nehuli jen kdyz slapnu... vahu mam jako ze skatulky cistonkou... auto vubec nema vykon... turbo mi zacina az kdyz cloveka nebavi mackat pedal že je čistá, neznamená, že je funkční. Tohle vypadá na tu váhu, nebo hadičku od ovládání turba. Že hulí pak není vstřikem, ale tím, že tam nejde dost vzduchu na množství paliva. HDi e 306 nemá senzor tlaku turba, takže vychází z údaje váhy vzduchu a předpokládaném tlaku turba podle natavení solenoid ventilu. Jeho funkci si kontroluje před startem podle odporu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hnusoba Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 DW10TD v 306-ke nemá turbo ovládané solenoidným ventilom.... Ak to riadne dymí problém by som skôr videl v ovládaní ventilu EGR (poprípade klapky EGR) solenoidnými ventilmi keďže píše že mu to robí len do 3200 ot/min nakoľko funkcia EGR je nad 3000 ot/min neaktívna.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vector Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 Původně zaslal: hnusoba DW10TD v 306-ke nemá turbo ovládané solenoidným ventilom.... Ak to riadne dymí problém by som skôr videl v ovládaní ventilu EGR (poprípade klapky EGR) solenoidnými ventilmi keďže píše že mu to robí len do 3200 ot/min nakoľko funkcia EGR je nad 3000 ot/min neaktívna.... takže podle tebe jsou tam oba solenoidy jen na ovládání EGR ventilu ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hnusoba Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 Jeden solenoidny ventil je na ovladanie ventilu EGR a druhy na ovladanie klapky EGR... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vector Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 Původně zaslal: hnusoba Jeden solenoidny ventil je na ovladanie ventilu EGR a druhy na ovladanie klapky EGR... tak moje zkušenosti i schema říkají něco jiého. Kromě toho pokud odpojíš ten druhej, jednotka hlásí "chyba regulace turba", kdežto u prvního hlásí "chyba ovládání EGR". Taky mi vysvětli, proč silnější HDi nemá 3, ale stále dva solenoidy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hnusoba Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 Původně zaslal: vector Původně zaslal: hnusoba Jeden solenoidny ventil je na ovladanie ventilu EGR a druhy na ovladanie klapky EGR... tak moje zkušenosti i schema říkají něco jiého. Kromě toho pokud odpojíš ten druhej, jednotka hlásí "chyba regulace turba", kdežto u prvního hlásí "chyba ovládání EGR". Taky mi vysvětli, proč silnější HDi nemá 3, ale stále dva solenoidy. Aké silnejšie? V 306-ke je len 66kW 2.0 HDi DW10TD RHY (s jedným alebo dvoma solenoidnými ventilmi, záleží na norme, EEC95 má jeden ktorý ovláda ventil EGR, EEC2000 má dva, jeden ovláda ventil EGR a druhý klapku EGR). Turbo nie je ovládané žiadnym ventilom. Možno si to mýliš so 406-kou, 2.0 HDi 80kW DW10ATED RHZ kde je turbo ovládané solenoidným ventilom. Tam sú buď dva ventily, jeden ovláda len ventil EGR a druhý turbo (to platí pre normu EEC95). V 80kW motoroch s novou normou EEC2000 sú tri ventily (jeden pre ventil EGR, druhý pre klapku EGR a tretí pre turbo). 66kW motor Ti nemôže vypísať chybu regulácie turba keďže ten nemá ani snímač tlaku turba, ten má až 80kW HDi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vector Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 Původně zaslal: hnusoba Původně zaslal: vector Původně zaslal: hnusoba Jeden solenoidny ventil je na ovladanie ventilu EGR a druhy na ovladanie klapky EGR... tak moje zkušenosti i schema říkají něco jiého. Kromě toho pokud odpojíš ten druhej, jednotka hlásí "chyba regulace turba", kdežto u prvního hlásí "chyba ovládání EGR". Taky mi vysvětli, proč silnější HDi nemá 3, ale stále dva solenoidy. Aké silnejšie? V 306-ke je len 66kW 2.0 HDi DW10TD RHY (s jedným alebo dvoma solenoidnými ventilmi, záleží na norme, EEC95 má jeden ktorý ovláda ventil EGR, EEC2000 má dva, jeden ovláda ventil EGR a druhý klapku EGR). Turbo nie je ovládané žiadnym ventilom. Možno si to mýliš so 406-kou, 2.0 HDi 80kW DW10ATED RHZ kde je turbo ovládané solenoidným ventilom. Tam sú buď dva ventily, jeden ovláda len ventil EGR a druhý turbo (to platí pre normu EEC95). V 80kW motoroch s novou normou EEC2000 sú tri ventily (jeden pre ventil EGR, druhý pre klapku EGR a tretí pre turbo). 66kW motor Ti nemôže vypísať chybu regulácie turba keďže ten nemá ani snímač tlaku turba, ten má až 80kW HDi. Jistě, že ne v 306, ale 306 skutečně vypisuje chybu regulace turba, když e špatný druhý ventil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.