Jump to content
  • Current Donation Goals

306ka šíleně hulí


GibonArt.com

Recommended Posts

Ahoj lidičky, mám 306ku 2.0 HDi po kompletní údržbě (výměna všech filtru, kapalin, oleje, pročištění váhy vzduchu, ale ta mrcha hulí jako fabrika. Nejvíce na stupně 1,2,3 mezi 1200-3200 ot/min. Jsem z toho zoufalej. Doufam, že to nebudou vstřiky, protože mi bylo řečeno že oprava vstřiků u Peugeotu (řeší to výměnou) vyjde na 60 tisíc. No nejsem blázen. A nemohu ani sehnat nějaký fajn lidi, co umí udělat diagnostiku. Nevíte někdo možnou příčinu prosím??? Díky

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: GibonArt.com

Ahoj lidičky, mám 306ku 2.0 HDi po kompletní údržbě (výměna všech filtru, kapalin, oleje, pročištění váhy vzduchu, ale ta mrcha hulí jako fabrika. Nejvíce na stupně 1,2,3 mezi 1200-3200 ot/min. Jsem z toho zoufalej. Doufam, že to nebudou vstřiky, protože mi bylo řečeno že oprava vstřiků u Peugeotu (řeší to výměnou) vyjde na 60 tisíc. No nejsem blázen. A nemohu ani sehnat nějaký fajn lidi, co umí udělat diagnostiku. Nevíte někdo možnou příčinu prosím??? Díky

No pokud to má souvyslost s tou váhou, vyjde tě to nejlevněji. Vada střiku by se projevovala i lehkým klepáním, když říkáš "šíleně hulí". Taky je možnost nedostatečný tlak turba. Nevylomil si jeden plíšek ze senzoru množství?

Váha je spotřební zboží, tudíž většinou ani neměříme, jen se vymění a pak se tam buď nechá,nebo se řekne,že tím to není.

Halvně jsou stejné, takže není problém to přehodit za minutu na parkovišti na zkoušku z jiného auta.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: GibonArt.com

kdyz solicham plyn tak to nehuli jen kdyz slapnu... vahu mam jako ze skatulky cistonkou... auto vubec nema vykon... turbo mi zacina az kdyz cloveka nebavi mackat pedal

že je čistá, neznamená, že je funkční. Tohle vypadá na tu váhu, nebo hadičku od ovládání turba. Že hulí pak není vstřikem, ale tím, že tam nejde dost vzduchu na množství paliva. HDi e 306 nemá senzor tlaku turba, takže vychází z údaje váhy vzduchu a předpokládaném tlaku turba podle natavení solenoid ventilu. Jeho funkci si kontroluje před startem podle odporu.

Link to comment
Share on other sites

DW10TD v 306-ke nemá turbo ovládané solenoidným ventilom....

Ak to riadne dymí problém by som skôr videl v ovládaní ventilu EGR (poprípade klapky EGR) solenoidnými ventilmi keďže píše že mu to robí len do 3200 ot/min nakoľko funkcia EGR je nad 3000 ot/min neaktívna....

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: hnusoba

DW10TD v 306-ke nemá turbo ovládané solenoidným ventilom....

Ak to riadne dymí problém by som skôr videl v ovládaní ventilu EGR (poprípade klapky EGR) solenoidnými ventilmi keďže píše že mu to robí len do 3200 ot/min nakoľko funkcia EGR je nad 3000 ot/min neaktívna....

takže podle tebe jsou tam oba solenoidy jen na ovládání EGR ventilu ?

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: hnusoba

Jeden solenoidny ventil je na ovladanie ventilu EGR a druhy na ovladanie klapky EGR...

tak moje zkušenosti i schema říkají něco jiého. Kromě toho pokud odpojíš ten druhej, jednotka hlásí "chyba regulace turba", kdežto u prvního hlásí "chyba ovládání EGR".

Taky mi vysvětli, proč silnější HDi nemá 3, ale stále dva solenoidy.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: hnusoba

Jeden solenoidny ventil je na ovladanie ventilu EGR a druhy na ovladanie klapky EGR...

tak moje zkušenosti i schema říkají něco jiého. Kromě toho pokud odpojíš ten druhej, jednotka hlásí "chyba regulace turba", kdežto u prvního hlásí "chyba ovládání EGR".

Taky mi vysvětli, proč silnější HDi nemá 3, ale stále dva solenoidy.

Aké silnejšie? V 306-ke je len 66kW 2.0 HDi DW10TD RHY (s jedným alebo dvoma solenoidnými ventilmi, záleží na norme, EEC95 má jeden ktorý ovláda ventil EGR, EEC2000 má dva, jeden ovláda ventil EGR a druhý klapku EGR). Turbo nie je ovládané žiadnym ventilom.

Možno si to mýliš so 406-kou, 2.0 HDi 80kW DW10ATED RHZ kde je turbo ovládané solenoidným ventilom. Tam sú buď dva ventily, jeden ovláda len ventil EGR a druhý turbo (to platí pre normu EEC95). V 80kW motoroch s novou normou EEC2000 sú tri ventily (jeden pre ventil EGR, druhý pre klapku EGR a tretí pre turbo).

66kW motor Ti nemôže vypísať chybu regulácie turba keďže ten nemá ani snímač tlaku turba, ten má až 80kW HDi.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: hnusoba

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: hnusoba

Jeden solenoidny ventil je na ovladanie ventilu EGR a druhy na ovladanie klapky EGR...

tak moje zkušenosti i schema říkají něco jiého. Kromě toho pokud odpojíš ten druhej, jednotka hlásí "chyba regulace turba", kdežto u prvního hlásí "chyba ovládání EGR".

Taky mi vysvětli, proč silnější HDi nemá 3, ale stále dva solenoidy.

Aké silnejšie? V 306-ke je len 66kW 2.0 HDi DW10TD RHY (s jedným alebo dvoma solenoidnými ventilmi, záleží na norme, EEC95 má jeden ktorý ovláda ventil EGR, EEC2000 má dva, jeden ovláda ventil EGR a druhý klapku EGR). Turbo nie je ovládané žiadnym ventilom.

Možno si to mýliš so 406-kou, 2.0 HDi 80kW DW10ATED RHZ kde je turbo ovládané solenoidným ventilom. Tam sú buď dva ventily, jeden ovláda len ventil EGR a druhý turbo (to platí pre normu EEC95). V 80kW motoroch s novou normou EEC2000 sú tri ventily (jeden pre ventil EGR, druhý pre klapku EGR a tretí pre turbo).

66kW motor Ti nemôže vypísať chybu regulácie turba keďže ten nemá ani snímač tlaku turba, ten má až 80kW HDi.

Jistě, že ne v 306, ale 306 skutečně vypisuje chybu regulace turba, když e špatný druhý ventil.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...