stalmik Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 hoj, Dnes jsem se pustil do barvení brzd na červeno. Koupil jsem Hammerite jak zde mnozí doporučili a taky po zkušenostech kdy jsem na minulým autě nastříkal brzdy sprejem a po půl roce ta barva skoro nebyla. Mam dotaz. Povrch se krásně slil do skloviny ale i po druhým nátěru jsou tam dost hrbolky po tahích štětce. Čeká mě finální nátěr a tak se ptám mam tu barvu trošku naředit? nebo koupit na finální vrstvu sprej? Pomůže to? Co myslíte, jak to vyřešit?? Fakt sem si dával záležet celý den jsem dělal jedno kolo.. Chtěl bych to ještě doladit.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Ne, dost špatně to snáší. A místo Hammerite je lepší používat Alkyton od Rust-oleum, je na podobném principu, ale líp se s tím dělá a dává lepší výsledky. A dá se lépe ředit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neon Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Já hammerite ředil vždycky ... sice jen trošičku, ale přeci ... ono se s ním pak lépe pracuje ... teď jenom nevim, když máš tu první vrstvu, jak píšeš hrubou, jestli ti to tu další zjemní, ale zase u brzdiče bych to tak neřešil - pokud tam teda nejsou nějaké mega viditelné rýhy od tahů štětcem (i origo je celkem hrubý od výroby) Stejně se top časem zapráší ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neon Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Původně zaslal: oddie Ne, dost špatně to snáší. A místo Hammerite je lepší používat Alkyton od Rust-oleum, je na podobném principu, ale líp se s tím dělá a dává lepší výsledky. A dá se lépe ředit. Když ho decentně naředíš, nic se s jeho vlastnostmí nestane a pracuje se s ním fajn ... alespoň tedy moje zkušenost ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stalmik Posted April 23, 2007 Author Share Posted April 23, 2007 NO z dálky to vidět není asi kdybych se na to nezaměřil nepoznal bych to a pod koly se to ještě víc schová jde spíš o pocit. Tak jako tak lepčí než rez Ne vážně napadlo mě co když to ráno trochu přejedu smirkem a udělam tu poslední vrstvu? Zkazím tim něco? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Vzhledem k tomu, jak je gumovej, tak se ti to asi dost těžko povede, a když jej necháš příliš vytvrdnout, tak už na něj nemáš plácat další vrstvu, neb se pořádně nespojí, máš to v návodu. To jsou mj. důvody, proč jsem to už před 10 lety po pár pokusech vyčlenil jen na to, na co to patří, tj. akorát na snadné natírání plotu. Na auto jsou jiné barvy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stalmik Posted April 23, 2007 Author Share Posted April 23, 2007 ale tak s tim sem zase problém neměl přetíral jsem to i po třech dnech a od roku co se prodává drží jako čert a tak hrozný to s těma rýhama není. Je to prostě vidět po bližším prozkoumání.. zejtra se uvidí provedu finální vrstvu a buďto to udělam na ostatních kolech taky nebo ne, ale spíš jo.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neon Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 No tak jasně, že HAMMERITE není určen an auto a kor na brzdiče ... prodávají na to spešl barvu, nebo ještě lépe spreje (sice drahý, ale speciálně na to) ale myslim, že ho na to použít není nějaká tragedie.... Já osobně hammerite použil u auta na natření hadice od serva, aby nerezla (potom, co první byla na 2 místech děravá).... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stalmik Posted April 23, 2007 Author Share Posted April 23, 2007 stejěn na to kouká minimum lidí. Většině je jedno jestli sou tam trošku rýhy hlavně když je to barevný Prostě to tak dodělam a pak pošlu foto jak to vypadá pod novýma kolama hned jak je obuju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tanagy Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Hammerite je hnúj. Kdysi sem četl článek, jaký barvy na auto používat a jaký rozhodně ne. S hameritem a jemu podobnýma byly úžasný výsledky - natíraná plocha se zatáhne a zacelí, ale co se děje pod barvou to, vidět není. Rezne to vesele dál, akorát to není vidět - což je to nebezpečí. Na brzdiče sem kupoval speciální barvu na brake calipers (značku nevim možná motip neboco) a problém s aplikací nebyl - drží nádherně. Když už ses s tím tak prděl (já měl obě přední kola za odpoledne a to na tom mám tři vrstvy - samozřejmě sem části kde nemá být barva důkladně zakryl a zalepil páskou), tak už si měl ty dvě stovky investovat do barvy, která na to patří a ne do hemeritu, což je řešení ale kozlík šikula. Skrytě reznout to snad nebude, tak doufám, že se ti s tim nic nevys..... Byla by to škoda když už ses s tím tak piplal. Ve finále je to po roce provozu stejnak všechno tak zahnojený, že sem to skoro hodinu drhnul, aby to jaxštaxš vypadalo. Takže bychnějaký stopy po štětci neřešil. Každopádně, až to budeš dělat příště, tak NE HEMEROID. ať se daří těm našim francouzským vozítkům Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stalmik Posted April 24, 2007 Author Share Posted April 24, 2007 Původně zaslal: tanagy Hammerite je hnúj. Kdysi sem četl článek, jaký barvy na auto používat a jaký rozhodně ne. S hameritem a jemu podobnýma byly úžasný výsledky - natíraná plocha se zatáhne a zacelí, ale co se děje pod barvou to, vidět není. Rezne to vesele dál, akorát to není vidět - což je to nebezpečí. Na brzdiče sem kupoval speciální barvu na brake calipers (značku nevim možná motip neboco) a problém s aplikací nebyl - drží nádherně. Když už ses s tím tak prděl (já měl obě přední kola za odpoledne a to na tom mám tři vrstvy - samozřejmě sem části kde nemá být barva důkladně zakryl a zalepil páskou), tak už si měl ty dvě stovky investovat do barvy, která na to patří a ne do hemeritu, což je řešení ale kozlík šikula. Skrytě reznout to snad nebude, tak doufám, že se ti s tim nic nevys..... Byla by to škoda když už ses s tím tak piplal. Ve finále je to po roce provozu stejnak všechno tak zahnojený, že sem to skoro hodinu drhnul, aby to jaxštaxš vypadalo. Takže bychnějaký stopy po štětci neřešil. Každopádně, až to budeš dělat příště, tak NE HEMEROID. ať se daří těm našim francouzským vozítkům No a to je právě to.. Já sem na minulým autě měl motip a piplal se s tim tejden. Výsledek byl takovej že po půl roce ani známka po barvě.. Uvidíme jak říkam pošlu pak foto.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
@re Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Původně zaslal: Neon No tak jasně, že HAMMERITE není určen an auto a kor na brzdiče ... prodávají na to spešl barvu, nebo ještě lépe spreje (sice drahý, ale speciálně na to) ale myslim, že ho na to použít není nějaká tragedie.... Já osobně hammerite použil u auta na natření hadice od serva, aby nerezla (potom, co první byla na 2 místech děravá).... no právě... není určen na brzdy... já natřel zadní kotouče a barva byla ještě druhý den vlhká (dal jsem pouze jednu ale hrubší vrstvu)... a při svižné jízdě hammerite stekl na elektrony možná jsem dal moc silnou vrstvu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pata Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 @re: spis jsi na to moc slapal :D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stalmik Posted April 24, 2007 Author Share Posted April 24, 2007 no nechal jsem to přes noc uschnout a na kole není vůbec nic a jel jsem velmi často i 180Km/h.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirec.dk.406 Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 ja som to mal na 405 a teraz na 406 použil som spray na brzdové telesá, striekal som to podľa návodu 3x, to predtým držalo dobre dúfam že aj toto vydrží, použil som spray MOTIP [upravil dne 25.4.2007 mirec.dk.406] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirec.dk.406 Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 ešte predné Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stalmik Posted April 25, 2007 Author Share Posted April 25, 2007 No já to zejtra dodělam zbejvá pravá přední brzda jinak vše hotovo. Po finálních úpravách to není z metru téměř poznat že je to štětcem. Mam z toho radost a pod koly to nebude poznat už vůbec Pošlu fotky taky ale bez liťáků to nemá smysl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dundee Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 No a já se s tim nepiplal vůbec, vzal jsem klasickou nitrovku a nacpaj jsem ji tam. Stejně to za rok budu dělat znova, jak to bude zasr...., tak je jedno, co je tam za barvu... [upravil dne 26/4/2007 Dundee] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
@re Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 Původně zaslal: Pata @re: spis jsi na to moc slapal :D:D anebo :D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ladis Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 Na netu jsem se dočetl o zkouškách barev proti korozi a závěr byl takový že Hammerite, Antyrezin a spol korozi nezastaví, neomezí jenom pěkně maskují. Může někto potvrdit, vyvrátit, co je pod nátěrem např. po roce, jestli barva odolává běžným povětrnostním podmínkám atd. Hammerite osobně nepoužívám, nemám s ní zkušenost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.