Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Ředit Hammerite nebo ne??


stalmik

Recommended Posts

hoj, Dnes jsem se pustil do barvení brzd na červeno. Koupil jsem Hammerite jak zde mnozí doporučili a taky po zkušenostech kdy jsem na minulým autě nastříkal brzdy sprejem a po půl roce ta barva skoro nebyla.

Mam dotaz. Povrch se krásně slil do skloviny ale i po druhým nátěru jsou tam dost hrbolky po tahích štětce. Čeká mě finální nátěr a tak se ptám mam tu barvu trošku naředit? nebo koupit na finální vrstvu sprej? Pomůže to? Co myslíte, jak to vyřešit??

Fakt sem si dával záležet celý den jsem dělal jedno kolo..

Chtěl bych to ještě doladit..:roker

Link to comment
Share on other sites

Já hammerite ředil vždycky ... sice jen trošičku, ale přeci ... ono se s ním pak lépe pracuje ... teď jenom nevim, když máš tu první vrstvu, jak píšeš hrubou, jestli ti to tu další zjemní, ale zase u brzdiče bych to tak neřešil - pokud tam teda nejsou nějaké mega viditelné rýhy od tahů štětcem (i origo je celkem hrubý od výroby) Stejně se top časem zapráší ...

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: oddie

Ne, dost špatně to snáší. A místo Hammerite je lepší používat Alkyton od Rust-oleum, je na podobném principu, ale líp se s tím dělá a dává lepší výsledky. A dá se lépe ředit.

Když ho decentně naředíš, nic se s jeho vlastnostmí nestane a pracuje se s ním fajn ... alespoň tedy moje zkušenost ...

Link to comment
Share on other sites

NO z dálky to vidět není asi kdybych se na to nezaměřil nepoznal bych to a pod koly se to ještě víc schová jde spíš o pocit. Tak jako tak lepčí než rez :D

Ne vážně napadlo mě co když to ráno trochu přejedu smirkem a udělam tu poslední vrstvu? Zkazím tim něco?

Link to comment
Share on other sites

Vzhledem k tomu, jak je gumovej, tak se ti to asi dost těžko povede, a když jej necháš příliš vytvrdnout, tak už na něj nemáš plácat další vrstvu, neb se pořádně nespojí, máš to v návodu. To jsou mj. důvody, proč jsem to už před 10 lety po pár pokusech vyčlenil jen na to, na co to patří, tj. akorát na snadné natírání plotu. Na auto jsou jiné barvy...

Link to comment
Share on other sites

ale tak s tim sem zase problém neměl přetíral jsem to i po třech dnech a od roku co se prodává drží jako čert a tak hrozný to s těma rýhama není. Je to prostě vidět po bližším prozkoumání.. zejtra se uvidí provedu finální vrstvu a buďto to udělam na ostatních kolech taky nebo ne, ale spíš jo..

Link to comment
Share on other sites

No tak jasně, že HAMMERITE není určen an auto a kor na brzdiče ... prodávají na to spešl barvu, nebo ještě lépe spreje (sice drahý, ale speciálně na to) ale myslim, že ho na to použít není nějaká tragedie.... Já osobně hammerite použil u auta na natření hadice od serva, aby nerezla (potom, co první byla na 2 místech děravá)....

Link to comment
Share on other sites

Hammerite je hnúj. Kdysi sem četl článek, jaký barvy na auto používat a jaký rozhodně ne. S hameritem a jemu podobnýma byly úžasný výsledky - natíraná plocha se zatáhne a zacelí, ale co se děje pod barvou to, vidět není. Rezne to vesele dál, akorát to není vidět - což je to nebezpečí.

Na brzdiče sem kupoval speciální barvu na brake calipers (značku nevim možná motip neboco) a problém s aplikací nebyl - drží nádherně.

Když už ses s tím tak prděl (já měl obě přední kola za odpoledne a to na tom mám tři vrstvy - samozřejmě sem části kde nemá být barva důkladně zakryl a zalepil páskou), tak už si měl ty dvě stovky investovat do barvy, která na to patří a ne do hemeritu, což je řešení ale kozlík šikula.

Skrytě reznout to snad nebude, tak doufám, že se ti s tim nic nevys..... Byla by to škoda když už ses s tím tak piplal.

Ve finále je to po roce provozu stejnak všechno tak zahnojený, že sem to skoro hodinu drhnul, aby to jaxštaxš vypadalo. Takže bychnějaký stopy po štětci neřešil. Každopádně, až to budeš dělat příště, tak NE HEMEROID.

ať se daří těm našim francouzským vozítkům

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: tanagy

Hammerite je hnúj. Kdysi sem četl článek, jaký barvy na auto používat a jaký rozhodně ne. S hameritem a jemu podobnýma byly úžasný výsledky - natíraná plocha se zatáhne a zacelí, ale co se děje pod barvou to, vidět není. Rezne to vesele dál, akorát to není vidět - což je to nebezpečí.

Na brzdiče sem kupoval speciální barvu na brake calipers (značku nevim možná motip neboco) a problém s aplikací nebyl - drží nádherně.

Když už ses s tím tak prděl (já měl obě přední kola za odpoledne a to na tom mám tři vrstvy - samozřejmě sem části kde nemá být barva důkladně zakryl a zalepil páskou), tak už si měl ty dvě stovky investovat do barvy, která na to patří a ne do hemeritu, což je řešení ale kozlík šikula.

Skrytě reznout to snad nebude, tak doufám, že se ti s tim nic nevys..... Byla by to škoda když už ses s tím tak piplal.

Ve finále je to po roce provozu stejnak všechno tak zahnojený, že sem to skoro hodinu drhnul, aby to jaxštaxš vypadalo. Takže bychnějaký stopy po štětci neřešil. Každopádně, až to budeš dělat příště, tak NE HEMEROID.

ať se daří těm našim francouzským vozítkům

No a to je právě to.. Já sem na minulým autě měl motip a piplal se s tim tejden. Výsledek byl takovej že po půl roce ani známka po barvě.. Uvidíme jak říkam pošlu pak foto..

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Neon

No tak jasně, že HAMMERITE není určen an auto a kor na brzdiče ... prodávají na to spešl barvu, nebo ještě lépe spreje (sice drahý, ale speciálně na to) ale myslim, že ho na to použít není nějaká tragedie.... Já osobně hammerite použil u auta na natření hadice od serva, aby nerezla (potom, co první byla na 2 místech děravá)....

no právě... není určen na brzdy... já natřel zadní kotouče a barva byla ještě druhý den vlhká (dal jsem pouze jednu ale hrubší vrstvu)... a při svižné jízdě hammerite stekl na elektrony :D

možná jsem dal moc silnou vrstvu... :myslim

Link to comment
Share on other sites

No já to zejtra dodělam zbejvá pravá přední brzda jinak vše hotovo. Po finálních úpravách to není z metru téměř poznat že je to štětcem. Mam z toho radost a pod koly to nebude poznat už vůbec :super

Pošlu fotky taky ale bez liťáků to nemá smysl :papa

Link to comment
Share on other sites

Na netu jsem se dočetl o zkouškách barev proti korozi a závěr byl takový že Hammerite, Antyrezin a spol korozi nezastaví, neomezí jenom pěkně maskují.

Může někto potvrdit, vyvrátit, co je pod nátěrem např. po roce, jestli barva odolává běžným povětrnostním podmínkám atd. Hammerite osobně nepoužívám, nemám s ní zkušenost.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...