Dundee Odesláno 22. duben 2007 Sdílet Odesláno 22. duben 2007 Ahojte všichni, zakládám sice nový téma, ale nikde jsem nenašel odpověď na otázky, který si pokládám Chtěl bych něco solidního na auto, ale aby to nebyl mega kravál, trochu to vypadalo a třeba i o něco málo líp jelo (zázraky nečekám, jde mi spíš o decentní baryton a vzhled) Ty otázky zní: Jakej je rozdíl mezi laďákem na benziny a diesely? V čem se eventuelně liší? Rád bych, kdyby se tady vyjádřil i někdo, kdo má se stavbou výfuků nějaký zkušenosti, protože jsem slyšel cosi o rozdílech ve stavbě, nějaký tipy atd. Takže třeba: 1. U benzína čím víc se nacpe tlumič tou "vatou", tím víc to dělá kravál, kdežto u diesela naopak (kor u turbíny)- je to tak nebo ne? 2. U turboropy zvětšenou průchodností výfuku (absence přepážek např.) hrozí "přetočení" turbíny a její následná destrukce- jak je to možný a co dělat proti tomu, aby se nepřetočila? 3. Benzín a diesel mají výfuk dělaný jiným způsobem (něco jako dvoutakt vs. čtyřtakt)- je to tak nebo ne? Víc věcí mě teď hned nenapadá, vím, že někdo si jen poťuká na čelo (v lepšim případě), někdo poradí. Díky za odpovědi (i ty negativní ;)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.