Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

OT: Zase výfuk


Dundee

Recommended Posts

Ahojte všichni, zakládám sice nový téma, ale nikde jsem nenašel odpověď na otázky, který si pokládám :( Chtěl bych něco solidního na auto, ale aby to nebyl mega kravál, trochu to vypadalo a třeba i o něco málo líp jelo (zázraky nečekám, jde mi spíš o decentní baryton a vzhled) :)

Ty otázky zní: Jakej je rozdíl mezi laďákem na benziny a diesely? V čem se eventuelně liší?

Rád bych, kdyby se tady vyjádřil i někdo, kdo má se stavbou výfuků nějaký zkušenosti, protože jsem slyšel cosi o rozdílech ve stavbě, nějaký tipy atd.

Takže třeba:

1. U benzína čím víc se nacpe tlumič tou "vatou", tím víc to dělá kravál, kdežto u diesela naopak (kor u turbíny)- je to tak nebo ne?

2. U turboropy zvětšenou průchodností výfuku (absence přepážek např.) hrozí "přetočení" turbíny a její následná destrukce- jak je to možný a co dělat proti tomu, aby se nepřetočila?

3. Benzín a diesel mají výfuk dělaný jiným způsobem (něco jako dvoutakt vs. čtyřtakt)- je to tak nebo ne?

Víc věcí mě teď hned nenapadá, vím, že někdo si jen poťuká na čelo (v lepšim případě), někdo poradí. Díky za odpovědi (i ty negativní :D;))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...