Leitlik Odesláno 21. duben 2007 Sdílet Odesláno 21. duben 2007 Koupil jsem manželce novou "nákupní tašku" 207 1.4i. Je potřeba v dnešní době motor zajíždět ?? Jestli ano,tak poraďte jakým způsobem. Nebo na co má dávat větší pozor po určité kilometry. Předem díky za všechny vaše rady !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 21. duben 2007 Sdílet Odesláno 21. duben 2007 Dnešní motory už moc zajíždět nepotřebují - prvních 5000 ať s tím jezdí opatrněji, ale občas je i v záběhu potřeba motor prohnat, aby nezlenivěl. Takže v podstatě s tím může jezdit od koupě normálně (samozřejmě žádný točky zastudena a podobné prasárny), přeju hodně spokojených kilometrů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 21. duben 2007 Sdílet Odesláno 21. duben 2007 Taky přeji mnoho kilometrů a vše by mělo být napsáno v manuálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hudy Odesláno 21. duben 2007 Sdílet Odesláno 21. duben 2007 presne jak pise Medved!!motor by se mel trochu prohanet i v zabehu!at neni linej a pokud tam je nejaka skryta vada,at se projevi driv! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 22. duben 2007 Sdílet Odesláno 22. duben 2007 Pokud to budeš zajíždět "pomalejším" způsobem (žádně honění) tak budeš mít líp sednutý motor (menší spotřeba oleje, subjektivně bude trošku hůř půjde do otáček, méně bude motor reagovat na plyn). Když to budeš vytáčet víš, více jak 3500 ot, bude motor víc pružnější, bude ochotnější při zrychlování. Tykové motory mívají lehounce větší spotřebu než motory zaběhnuté 1. způsobem. Ta spotřeba to není žádná tragedie, nelze srovnávat s motorama co už mají měkolik křížků na hřbetě za sebou. Přikláním se k záběhu v režimu 1800 (2000) do 3500 a pak řadit. Nenechat ho při řazení moc tahat odspoda, proto těch řádově 3500, někdo jenom 3000 ot. Víc mu budou světčit delší cesty, ne do obchodu a z5 kdy se motor ani neohřeje. Pokud máš motor 1. verze, kdy to majitel předsi jenom šetřil, dá se v pohodě tento "lenivý" motor rozběhnout, znamená to víc na něj šlapat, po zahřátí jít do 4500 - 5000 v kopcích. Motor se více zabrouusí a rozjede. Říkají že tento režim u nového motoru dodržovat cirka prvních 5 000 km. Pak jezdit dle svých možností, i když se vzhledem k těm prvním 5000 km asi moc nezmění. Zaběhával jsem takhle poslední motor, zdá se mi že je dostatečně pružný s výsledkem spotřeby oleje 0 (Castrol) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leitlik Odesláno 22. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. duben 2007 Dík za vaše rady !! Zatím má najeto 56 km , tak se asi přikloním k těm 3500 ot/min. a řadit. Jak píše Ladis. Doufám,že to manželka dodrží ! Ještě jednou dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavlii Odesláno 23. duben 2007 Sdílet Odesláno 23. duben 2007 Jo - bratránek říká "nesmí se to zaject dědkovsky" :D P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.