Krabat Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Prosím o radu.Při volnoběžných otáčkách nebo lehounce sešláplém pedálu je vše ok.Když přidám o něco víc,motor začne cukat.Když přidám ještě víc,motor najednou zabere a je to ok.Prostě dělá to jen při určitém stlačení pedálu, při zařazení jakékoli rychlosti.Na studeném motoru je to citelnější, než na teplém.Mám najeto asi 90000, vše včetně rozvodů původní.Díky za pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BATT Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Jo jo, mě to dělalo úplně to samé, asi bude špatný nějaký recyklační ventil který vrací část nespálené směsi zpět do válců. Koupit nový je pěkná garda, ale v servisu se to dá odpojit a jezdit můžeš v pohodě bez toho. Akorát až půjdeš na emise tak si to musíš nechat znovu zapojit (jedna podtlaková hadička), jinak to emisema neprojde. Co jsem koukal technikovi v Peugeotu přes ruce tak ten ventil je nahoře za válci pod plastovým víkem motoru. Jak se to jmenuje přesně nevím. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dundee Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Ten ventil se jmenuje EGR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Původně zaslal: BATT Jo jo, mě to dělalo úplně to samé, asi bude špatný nějaký recyklační ventil který vrací část nespálené směsi zpět do válců. Koupit nový je pěkná garda, ale v servisu se to dá odpojit a jezdit můžeš v pohodě bez toho. Akorát až půjdeš na emise tak si to musíš nechat znovu zapojit (jedna podtlaková hadička), jinak to emisema neprojde. Co jsem koukal technikovi v Peugeotu přes ruce tak ten ventil je nahoře za válci pod plastovým víkem motoru. Jak se to jmenuje přesně nevím. U dieselů se měří kouřivost v přeběhových otáčkách, na to nemá ten EGR ventil sebemenší vliv, je při tom stejně zavřený. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BATT Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Aha, mě říkaly že má vliv na emise, zase jsem chytřejší Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Na emise to vliv samozřejmě má, ale ne na ty, co se měří. EGR omezuje NOx, kdežto na "emisích" se měří kouřivost. EGR funguje jen v určitém rozmezí otáček, a jen při částečném zatížení motoru, kdežto kouřivost se měří na plný plyn v přeběhových. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krabat Posted April 19, 2007 Author Share Posted April 19, 2007 Tak jsem EGR odpojil a motor jede jako vítr.Děkuji za radu.Když jsem auto projížděl tak jsem potkal místního automechanika a ten mně strašil,že teď budu mít větší spotřebu a že může utrpět katalyzátor.Jaké máte zkušenosti vy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Blbost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
C.J. Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 spotřeba by mohla spíše klesnout.. budeš spalovat čistý vzduch a ne už jednou spálený.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.