Krabat Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Prosím o radu.Při volnoběžných otáčkách nebo lehounce sešláplém pedálu je vše ok.Když přidám o něco víc,motor začne cukat.Když přidám ještě víc,motor najednou zabere a je to ok.Prostě dělá to jen při určitém stlačení pedálu, při zařazení jakékoli rychlosti.Na studeném motoru je to citelnější, než na teplém.Mám najeto asi 90000, vše včetně rozvodů původní.Díky za pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BATT Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Jo jo, mě to dělalo úplně to samé, asi bude špatný nějaký recyklační ventil který vrací část nespálené směsi zpět do válců. Koupit nový je pěkná garda, ale v servisu se to dá odpojit a jezdit můžeš v pohodě bez toho. Akorát až půjdeš na emise tak si to musíš nechat znovu zapojit (jedna podtlaková hadička), jinak to emisema neprojde. Co jsem koukal technikovi v Peugeotu přes ruce tak ten ventil je nahoře za válci pod plastovým víkem motoru. Jak se to jmenuje přesně nevím. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dundee Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Ten ventil se jmenuje EGR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Původně zaslal: BATT Jo jo, mě to dělalo úplně to samé, asi bude špatný nějaký recyklační ventil který vrací část nespálené směsi zpět do válců. Koupit nový je pěkná garda, ale v servisu se to dá odpojit a jezdit můžeš v pohodě bez toho. Akorát až půjdeš na emise tak si to musíš nechat znovu zapojit (jedna podtlaková hadička), jinak to emisema neprojde. Co jsem koukal technikovi v Peugeotu přes ruce tak ten ventil je nahoře za válci pod plastovým víkem motoru. Jak se to jmenuje přesně nevím. U dieselů se měří kouřivost v přeběhových otáčkách, na to nemá ten EGR ventil sebemenší vliv, je při tom stejně zavřený. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...