Jump to content
  • Aktuální cíle darů

PEUGEOT 206 1.9D-cukání


Krabat

Recommended Posts

Prosím o radu.Při volnoběžných otáčkách nebo lehounce sešláplém pedálu je vše ok.Když přidám o něco víc,motor začne cukat.Když přidám ještě víc,motor najednou zabere a je to ok.Prostě dělá to jen při určitém stlačení pedálu, při zařazení jakékoli rychlosti.Na studeném motoru je to citelnější, než na teplém.Mám najeto asi 90000, vše včetně rozvodů původní.Díky za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Jo jo, mě to dělalo úplně to samé, asi bude špatný nějaký recyklační ventil který vrací část nespálené směsi zpět do válců. Koupit nový je pěkná garda, ale v servisu se to dá odpojit a jezdit můžeš v pohodě bez toho. Akorát až půjdeš na emise tak si to musíš nechat znovu zapojit (jedna podtlaková hadička), jinak to emisema neprojde.

Co jsem koukal technikovi v Peugeotu přes ruce tak ten ventil je nahoře za válci pod plastovým víkem motoru. Jak se to jmenuje přesně nevím.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: BATT

Jo jo, mě to dělalo úplně to samé, asi bude špatný nějaký recyklační ventil který vrací část nespálené směsi zpět do válců. Koupit nový je pěkná garda, ale v servisu se to dá odpojit a jezdit můžeš v pohodě bez toho. Akorát až půjdeš na emise tak si to musíš nechat znovu zapojit (jedna podtlaková hadička), jinak to emisema neprojde.

Co jsem koukal technikovi v Peugeotu přes ruce tak ten ventil je nahoře za válci pod plastovým víkem motoru. Jak se to jmenuje přesně nevím.

U dieselů se měří kouřivost v přeběhových otáčkách, na to nemá ten EGR ventil sebemenší vliv, je při tom stejně zavřený.

Link to comment
Share on other sites

Na emise to vliv samozřejmě má, ale ne na ty, co se měří. EGR omezuje NOx, kdežto na "emisích" se měří kouřivost. EGR funguje jen v určitém rozmezí otáček, a jen při částečném zatížení motoru, kdežto kouřivost se měří na plný plyn v přeběhových.

Link to comment
Share on other sites

Tak jsem EGR odpojil a motor jede jako vítr.Děkuji za radu.Když jsem auto projížděl tak jsem potkal místního automechanika a ten mně strašil,že teď budu mít větší spotřebu a že může utrpět katalyzátor.Jaké máte zkušenosti vy?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...