Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 306 1,9TD


martik.ada

Recommended Posts

Zdravím,

dotala se mi nabidka koupě Peugeotu 306 1,9TD r.v.94, puvodne to byl 1,9D bez turba ale předchozi majitel turbo namontoval(original Peugeot 306) a nepřepsal do techničáku, takže čisla motoru souhlasi jen je tam turbo. Chtěl jsem se zeptat jestli je nejaky problem s přepisem na TD. Kamarad mi rika že by nemel byt problem protože jde o stejne motory, jen do jednoho pridavaly turbo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obávám se, že to problém být může - ale možná se vyjádří někdo, kdo je v problematice poněkud zběhlejší (třeba Oddie) a vyvrátí mi to. Můj názor pramení z toho, že ke všem přestavbám je potřeba vyjádření Peugeot ČR, a Ti podle mě jen těžko povolí výkonnější motor do auta se slabším motorem (byť by se jinak v ničem ty auta nelišily, tak platí pravidlo, že výkon můžeš snižovat, ubírat místa k sezení - ale obráceně ani náhodou). Podobný problém jsem řešil u VW Transportera, kdy jsem chtěl z 6ti místného udělat 9ti místný a na VW Čr mi sdělili, že mám být rád, že bazaristovi se povedlo z 2 místné dodávky ofiko přihlášné v Němcích udělat 6ti místný kombík a že mi doporučují do toho nijak nevrtat, nebo můžu o auto i přijít (bylo na leasing)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: martik.ada

Zdravím,

dotala se mi nabidka koupě Peugeotu 306 1,9TD r.v.94, puvodne to byl 1,9D bez turba ale předchozi majitel turbo namontoval(original Peugeot 306) a nepřepsal do techničáku, takže čisla motoru souhlasi jen je tam turbo. Chtěl jsem se zeptat jestli je nejaky problem s přepisem na TD. Kamarad mi rika že by nemel byt problem protože jde o stejne motory, jen do jednoho pridavaly turbo.

Ne, není to stejný motor. Ta odlišnost v motorech není jen, že to toho přidávalY (holky???) nějaké turbo, ta odlišnost v motorech je dost zásadní, a byla tu popsána už vícekrát. Nicméně to je úplně jedno, ono i když ty motory lze mezi sebou celkem snadno přehodit, legalizace toho v techničáku NEHROZÍ. A pokud je to původně skutečně 1,9D motor, ke kterému někdo jen namatlal turbo, tak od toho bych šel ale zatraceně rychle pryč, protože ten motor to moc dlouho nevydrží - D má jinou klikovku, ojnice, ložiska, písty, jiný kompresní poměr, chybí mu ostřik pístů, není počítáno s odběrem tlakového oleje pro turbo, nemá na to dimenzovanou spojku, nemá dostatečně výkonný chladič, a má zbytečně krátkou převodovku. Resp. klidně bych to vzal, pokud je minimální cena a použitelný stav, ale okamžitě bych to vrátil zpět na 1,9D...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak koukam že asi bych mnel od toho ustoupit, škoda po technicke ztrance je ok, mno takže se musim poohlednout po nejakem jinem, kdyby nekdo o nejakem věděl tak mi kdyžtak pisnete diky moc. muže to byt aji benzin asi 1,6 16v, to bude asi nejlepši volba co do spolehlivosti co říkáte, a nebo 1,9TD

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží na ceně, pokud je technicky v pořádku a cena je příslušně nízká, že by se vyplatilo to vrátit do původního stavu, tak bych to klidně udělal. Co do spolehlivosti je nejlepší volbou právě 1,9D - bez turba, tomu to ostatní spolehlivostí nesahá ani po kotníky. Ovšem je to něco za něco - malý výkon...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...