Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

v kabine 406ky 1.8 jde cejtit benzin


pagot

Recommended Posts

predem se omlouvam treba to taky nekde je ,nenasel jsem

v mej docela zachovalej 406ce jde ted zase jak je tepleji cejtit benzin---urcite to nejde ze predu od motoru,tam to mam ok

kdyz otevru okna a zacne cirkulovat vzduch nekde si to nasava vypary z nadrze ,skousel jsem koukat a nic

--kdyz jedu se zavrenyma oknama, pustenej pouze ventilator tak nejde cejtit nic,dneska se skusim kouknot na nadrz jestly tam je nekde pod sedackama pristup,,resil to nekdo? uvitam kazdou skusenost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prohlidni takovou malou trubicku co vede k regulatoru tlaku na vstrikovaci rampe ( prochazi tim plastem na hlave motoru, v mistech nad rozvody - leva strana motoru ) Uz se tu o ni psalo i s fotkama, tam se stava ze zacne propoustet benzin, chce to pak vymenit tech 5cm za novou a dat nove svorky. Pokud tady bude vse v poradku tak to budou asi jen vypary z filtru s aktivnim uhlim v pravem podbehu. Ten filtr je takovy valec, v prumeru asi 10cm a na delku 15cm, je prichycen pod plastovym podbehem ( takze pro pristup k nemu je treba sundat prave predni kolo a nasledne zadni cast plastoveho podbehu ) Tenhle filtr ma za ukol chytat benzinove pary unikajici z nadrze a ve chvili kdy se nastartuje motor a ridici jednotka usoudi ze jsou vhodne podminky ( teplota motoru, otacky, otevreni klapky sani atd. ) tak otevre elektromagneticky ventil (ten je taky pod tim plastovym podbehem, nebo pak byva nekde z boku kastliku ridici jednotky ) pres ktery se ty nachytane pary z filtru nasajou hadickou az ke klapce sani a spali se v motoru.

Problem u tebe bude bud ze nefunguje ten elektromagneticky ventil, nebo ze je ten filtr s aktivnim uhlim uz starej a spatne absorbuje a ty benzinove pary pak vychazi spodni odvetravaci trubkou z filtru ven. Nanestesti jak je to na prave strane primo pod otvorem pro nasavani vzduchu do interieru, tak pak to pekne vetrak natahne do kabiny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diky,tu hadicku uz jsem menil a u motoru je vse ok---------,to je prave ta zahada,,,,,,,mam v hrdle na nadrzi,, jak tam jsou na takyvych perkach ty dve umelohmotny klapky,tak na jednej je zlomeny to perko a ta klapky uz nezakrejva nalejvaci hrdlo a do odparovaci hadice jde asi vice vyparu

skousel jsem se dostat pod zadni sedacky ,ale nepovedlo se me pod ne dostat:mad:

skusim skouknout ten ventil u predniho pravyho kola a uvidi se

zda se me ze benzin jde cejtit od zadnich sedacek,nekde tam je nejaka zrada,asi ve vedeni tej hadice na vypary,nebo nekde na nadrzi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v nalejvacim hrdle ,nad tema umelohmotnejma klapkama je otvor o prumeru 1.5-2cm ,odvod vyparu "asi" ten jsem pricpal ,a nesmrdi nic ,to ale neni reseni ,musim to nejak rozdelat,,nekde to bude poruseny

da se nejak dostat pod zadni sedacky na viko nadrze ,jestly tam je nejakej pristup?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem vypacil zadni plastovej podbech u zadniho kola na strane vicka od nadrze,,,byla praskla jedna hadicka vedena z odparovacky ,ktera vede asi k nejakymu filtru,nebo cemu "takova skatule " takze spraveno

ale nechapu jednu vec,,,,odparovacka vede dopredu k dalsimu filtru s ventilem u predniho kola

,ale ta jak byla praskla je rozdelena takovejma dukladnejma spojovackama, jeste na jednu a ta vede dozadu do kufru,tam je uchycena a v takovej spojovacce vede zase zpet ,ale pod vrchni plato za zadnima sedackama,to se me uz nechtelo rozdelavat,tak nevim proc to tam soudruzi vedou?? no hlavne ze uz nefetuju za jizdy:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pagot

tak jsem vypacil zadni plastovej podbech u zadniho kola na strane vicka od nadrze,,,byla praskla jedna hadicka vedena z odparovacky ,ktera vede asi k nejakymu filtru,nebo cemu "takova skatule " takze spraveno

ale nechapu jednu vec,,,,odparovacka vede dopredu k dalsimu filtru s ventilem u predniho kola

,ale ta jak byla praskla je rozdelena takovejma dukladnejma spojovackama, jeste na jednu a ta vede dozadu do kufru,tam je uchycena a v takovej spojovacce vede zase zpet ,ale pod vrchni plato za zadnima sedackama,to se me uz nechtelo rozdelavat,tak nevim proc to tam soudruzi vedou?? no hlavne ze uz nefetuju za jizdy:D

Dalo ti hodně práce to rozdělat ten zadní podběh? Docela bych tak taky mrknul..:nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pagot

nedalo ,dhromady asi 6sroubu ,sundas zadni kolo , a jeto rozhodne je dobry tam mrknout,ja tam jednu mel urazenou,

Super tak já na to mrknu.. Protože když to nebude tam tak je to kolem čerpadla. A není to těsnění ale prasklý to víčko ze kterýho vedou hadičky a tak.. Nebo nevim prostě když to nebude tam tak je to čerpadlo to je na 100% :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj ty tenky hadicky praskaj, jak jsem psal nekde vys, tak jsem ji mel taky ulomenou, nechapu proc je jich tam tolik, stacila by prece jen jedna nalevaci tlusta, popr. jedna tenka podel ni pro odvzdusnovani behem tankovani a pak jedna pro odvod par za jizdy ( pres ten elektroventil v prednim podbehu a uhlikovej filtr ) Ty ostatni jsou tam jen pro zlost :bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: stalmik

Tak po sundání podběhu nic.. Všechno suchý čistí úplně v pohodě.. Nevim co jinýho kde hledat..

Myslíte že by kvůli malinký prasklince ve víčku palivovýho čerpadla byl tolik cítit ten benzín?? Ale stejně je to nějaký divný..

ty hadicky si prohledl dukladne? ja jsem koukal sahal a nic,pak koukam jak trubka ze jedna ta mensi"jsou tam dve" jak vede do tej plastovej skatule ,byla na vstupu urazena

zavada tam nekde bude ,me to nesmrdelo uplne katastrofalne a pritom jedna byla urazena nar. do 10st nebylo citit nic ,pokud je vse ok neni cejtit benzin na 406 nikde

pak tedy skontroluj jeste tu hadicku jak vede do zadniho kufru a pod zadni plato,kam presne vede a s jakym ucelem nevim

[upravil dne 25.4.07 pagot]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ta hadicka jak vede do kufru a pak pod plato, tak ta mozna vede dale po zadnim sloupku a nad dverma strechou pres predni sloupek az do predniho podbehu do toho uhlikovyho filtru, tam se absorbujou pary a kdyz nastartujes motor a ridici jednotka vyhodnoti vhodne podminky, otevre elektromagn. ventil v prednim podbehu a pary se vysajou hadickou do jednoho z tech kanalku u krokoveho moturku volnobeznych otacek a spali v motoru - ekologicke predpisy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...