vinorak Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 Zdravim všechny. Takže můžu potvrdit že vyblikání klíčkem funguje i u 1,1 44kw. no ale teď k problému. Asi před dvěma měsíci se párkrát za jízdy rozsvítila kontrolka diagnostiky a zhasla až když se to chcíplo, někdy zhasla třeba po minutě. ale auto jelo ok a nežralo. od té doby nic a vše je ok. Tak sem teď zkusil vyblikání a je tam 41 což je SNÍMAČ OTÁČEK/ POLOHY v angličtině :Vehicle speed sensor (voltage low and high respectively) nemá s timhle problémem někdo zkušenost? je to snímačem otáček u setrváku? zatim je všechno ok ale co kdyby.. dík moc za rady. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HanzGti Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 zkus vycistit a prostrikat konkorem nebo jinym olejem vsechny kontakty jestli to nic nedela a jeszdi bez chyb tak to bude en naka kraviny ve stylu utrzenyho dratu nebo spatnyho uzemeni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinorak Posted April 19, 2007 Author Share Posted April 19, 2007 to už sem udělal a vymazal paměť diagnostiky tak uvidíme co bude dál... [upravil dne 19.4.2007 vinorak] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoby Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 máte někdo něco nového? já tam mám taky chybu 41 a pak ještě 53. ta 41 je jak psal vinorak SNÍMAČ OTÁČEK/ POLOHY v angličtině :Vehicle speed sensor (voltage low and high respectively) a ta 53 je Napětí na akumulátoru příliš vysoko nebo nízko. a anglicky Battery Voltage** Fault that will cause ECU to use default value in place of faulty sensor. pokud tomu dobře rozumím, tak by to spolu mělo spouviset. netušíte co s tím? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinorak Posted June 19, 2007 Author Share Posted June 19, 2007 tu 53 mi to tudle napsalo a zjistil sem že mám na baterce 12,2 V tak sem jí nabyl a vše je ok:myslim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitja Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Podle toho co jsem vycetl na jinych forech by 41 by nemela znamenat nic, jak uz jsem tady psal, je to tim ze nebezi motor kdyz delas diagnostiku. A 53 mi to vyblikalo tez. Ja mel jednu dobu strasne problemy s dobíjením, tak predpokladam ze ta chyba byla z te doby. Chyby sem smazal, a 53 se uz od te doby neobjevila. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinorak Posted June 19, 2007 Author Share Posted June 19, 2007 no mě to dobijí 14v ale baterka byla načatá a celkem rychle se vybíjí a před zimou pude nová Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitja Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 No ja s tim mel velke problemy, ted uz posledniho trictvrte roku, musim zaklepat, dobiji krasnych 14,2 V, se zaplyma svetlama a vetrakem 14V. Baterku jsem daval nedavno novou.. stara najde uplatneni jinde - dobijeni baterek do modelů na letisti . Jeste cekam az mi znamy posle plany kridla a vyskovky na novy trochu silnejsi elektrovetron, jsem mu dal lhutu 3 tydny, uz je to 4 a furt nic : )). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pája Rybišár Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 A není tam ten hallov snímač otáček jen jako náhradní čidlo nebo doplňkový??Nebere řj informace o otáčkach motoru z jineho snímače?Třeba snímač polohy vačkový hřídele?nebo snímače polohy 1 válce?.prootže si myslím že kdyby byl vadnej(nebo poškozenej a daval nesmyslny hodnoty impulsu) Halluv snímač otáček,tak by jsi to auto ani nenakopl....To je jednobod a vstřik.Bosch Mono-Jetronic??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vopičí Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Původně zaslal: Pája Rybišár A není tam ten hallov snímač otáček jen jako náhradní čidlo nebo doplňkový??? Taky bych to tak viděl:super Snímač otáček je na rozdělovači.....nebo někde tam Taky modul zapalování bejvá často zoxidovanej, je zasunutej dvouma kontaktama do rozdělovače a málokdo to tam čistí. [upravil dne 19/6/07 Vopičí] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoby Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 ta 53 je v poho, měl jsem chvíli vyšťavenou baterku. ta 41 mě zajímá proto, že to občas cukne a blikne k-čko a někdy to i zdechne. a když to zdechne tak věšinou chyntne na poprvé, ale párkrát až na několikátý pokus. zkusím pročistit kontakty a uvidíme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoby Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 jak se maže paměť závad? když jsem ten klíček podržel víc jak 10 sekund tak se to nesmazalo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hafity Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Odpoj oba póly aku a spoj je mezi sebou klidně i na dýl než 10 sekund. Myslím spojit ty kabely! Póly na baterce nee! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vopičí Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Původně zaslal: Hafity Odpoj oba póly aku a spoj je mezi sebou klidně i na dýl než 10 sekund. Myslím spojit ty kabely! Póly na baterce nee! Já mam napojenou další baterii (tzv. záloha) na alarm a tý by ani spojení těch káblů neprospělo:D:D....ale odpojení baterie na 1 min funguje taky:D.....chce si to uvědomit, co všechno v autě člověk má. Ale jinak souhlasím s Hafity Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.