Jump to content
  • Aktuální cíle darů

diagnostika - chyba 41


vinorak

Recommended Posts

Zdravim všechny. Takže můžu potvrdit že vyblikání klíčkem funguje i u 1,1 44kw. no ale teď k problému. Asi před dvěma měsíci se párkrát za jízdy rozsvítila kontrolka diagnostiky a zhasla až když se to chcíplo, někdy zhasla třeba po minutě. ale auto jelo ok a nežralo. od té doby nic a vše je ok. Tak sem teď zkusil vyblikání a je tam 41 což je SNÍMAČ OTÁČEK/ POLOHY v angličtině :Vehicle speed sensor (voltage low and high respectively)

nemá s timhle problémem někdo zkušenost? je to snímačem otáček u setrváku? zatim je všechno ok ale co kdyby..:myslim

dík moc za rady.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

máte někdo něco nového?

já tam mám taky chybu 41 a pak ještě 53.

ta 41 je jak psal vinorak SNÍMAČ OTÁČEK/ POLOHY v angličtině :Vehicle speed sensor (voltage low and high respectively)

a ta 53 je Napětí na akumulátoru příliš vysoko nebo nízko. a anglicky Battery Voltage** Fault that will cause ECU to use default value in place of faulty sensor.

pokud tomu dobře rozumím, tak by to spolu mělo spouviset.

netušíte co s tím?

Link to comment
Share on other sites

Podle toho co jsem vycetl na jinych forech by 41 by nemela znamenat nic, jak uz jsem tady psal, je to tim ze nebezi motor kdyz delas diagnostiku.

A 53 mi to vyblikalo tez. Ja mel jednu dobu strasne problemy s dobíjením, tak predpokladam ze ta chyba byla z te doby. Chyby sem smazal, a 53 se uz od te doby neobjevila.

Link to comment
Share on other sites

No ja s tim mel velke problemy, ted uz posledniho trictvrte roku, musim zaklepat, dobiji krasnych 14,2 V, se zaplyma svetlama a vetrakem 14V. Baterku jsem daval nedavno novou.. stara najde uplatneni jinde - dobijeni baterek do modelů na letisti :super. Jeste cekam az mi znamy posle plany kridla a vyskovky na novy trochu silnejsi elektrovetron, jsem mu dal lhutu 3 tydny, uz je to 4 a furt nic : )).

Link to comment
Share on other sites

A není tam ten hallov snímač otáček jen jako náhradní čidlo nebo doplňkový??Nebere řj informace o otáčkach motoru z jineho snímače?Třeba snímač polohy vačkový hřídele?nebo snímače polohy 1 válce?.prootže si myslím že kdyby byl vadnej(nebo poškozenej a daval nesmyslny hodnoty impulsu) Halluv snímač otáček,tak by jsi to auto ani nenakopl....To je jednobod a vstřik.Bosch Mono-Jetronic???

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Pája Rybišár

A není tam ten hallov snímač otáček jen jako náhradní čidlo nebo doplňkový???

Taky bych to tak viděl:super

Snímač otáček je na rozdělovači.....nebo někde tam

Taky modul zapalování bejvá často zoxidovanej, je zasunutej dvouma kontaktama do rozdělovače a málokdo to tam čistí.

[upravil dne 19/6/07 Vopičí]

Link to comment
Share on other sites

ta 53 je v poho, měl jsem chvíli vyšťavenou baterku.

ta 41 mě zajímá proto, že to občas cukne a blikne k-čko a někdy to i zdechne. a když to zdechne tak věšinou chyntne na poprvé, ale párkrát až na několikátý pokus.

zkusím pročistit kontakty a uvidíme

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Hafity

Odpoj oba póly aku a spoj je mezi sebou klidně i na dýl než 10 sekund. Myslím spojit ty kabely! Póly na baterce nee!:bojim

Já mam napojenou další baterii (tzv. záloha) na alarm a tý by ani spojení těch káblů neprospělo:D:D....ale odpojení baterie na 1 min funguje taky:D.....chce si to uvědomit, co všechno v autě člověk má.:papa

Ale jinak souhlasím s Hafity

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...