Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Kontrolka - diagnostika - kruháč


Gargamell

Recommended Posts

Tudle v noci si takhle kroužim na kruháči a mám radost z pískajících gum, pak vyjedu a motor mi zhasne, nejde nastartovat....pak chytí ale svítí taková kontrolka oranžová - vypadá to jako čerpadlo nebo co to je... Měl jsem skoro prázdnou nádrž... je možné, že to nějak souvisí - kruháč - odstředivá síla - prázdná nádrž...? Je to 2.O Hdi. Už jsem objednanej do peugeota na výměnu spojky a setrvačníku, nerad bych tam nechával další prachy. Palivovej filtr mám měněn nedavno.

[upravil dne 16/4/07 Gargamell]

Link to comment
Share on other sites

Tak ráno jsem nastartoval, kontrolka porad svitila, dotankoval jsem, kontrolka zhasla a pohoda. Vyrazil jsem do Plzne a pri ceste zpět - kopec...prislápl jsem pedál k podlaze a najednou konec...a uz nenastartuju....je to bída. To jsem zvedav co to zase bude...predpokládám že opět vysokotlaký regulátor vstřiku paliva nebo nějaká jiná krávovina za několik desítek tisíc. Už mi to přestává bavit...pomalu.:grr To už jsem objednanej na výměnu spojky, setrváku, a novej display palubního počítače - už to bude nějakejch 30 papírů...:(

[upravil dne 16/4/07 Gargamell]

Link to comment
Share on other sites

A co nízkotlaké čerpadlo paliva v nádrži. Jde slyšet jeho chod po zapnutí klíčku? Nedávno se mi stalo něco podobného až to nakonec přestalo jet úplně. Byloto vadné nízkotlaké čerpadlo v nádrži. Po rozmontování úplně ojetý lolektor s uhlíky, ty měděné lamely tam na jednom místě už nebyly. Při výměně jsem měnil i palivový filtr, byly na dně úlomky těch měděných lamel....

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Gargamell

Tak ráno jsem nastartoval, kontrolka porad svitila, dotankoval jsem, kontrolka zhasla a pohoda. Vyrazil jsem do Plzne a pri ceste zpět - kopec...prislápl jsem pedál k podlaze a najednou konec...a uz nenastartuju....je to bída. To jsem zvedav co to zase bude...predpokládám že opět vysokotlaký regulátor vstřiku paliva nebo nějaká jiná krávovina za několik desítek tisíc. Už mi to přestává bavit...pomalu.:grr To už jsem objednanej na výměnu spojky, setrváku, a novej display palubního počítače - už to bude nějakejch 30 papírů...:(

[upravil dne 16/4/07 Gargamell]

Se vzduchem nemáš dělat nic, jen třeba 3x otočit klíčekm a počkat bez startování. Odvzdušní se samo.

Tenhle problém může být čerpadlo v nádrži, regulátor tlaku na čerpadle, nebo čerpadlo.... no a nebo co se nám stalo za parádu a nemohli sme na to přijít... předřenej kabel k regulátoru tlaku.

Link to comment
Share on other sites

Tak problém odhalen - palivové čerpadlo. Asi 5000 tis. No mohlo to být horší. Těch pár tisícovek už se v tom celkovém účtu ztratí :roll. Jsem na to zvědav kolik mi poví, klucí šikovný. Doufam, že bude zase na chvilku pokoj. Budu mit konečně novej display tak s toho budu mít pár dní vánoce, spojka nová, setrvačník už nebude hvízdat...no bude fešák jako novej. Ještě nový botky na léto :super

[upravil dne 19/4/07 Gargamell]

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jen pro info. Bylo to palivové čerpadlo - od peugeotu cca 5000kč. Takže souhrn - výměna spojky, setrvačníku, diagnostika a výměna palivového čerpada, display palubního počítače - celková suma 40 700kč... docela dosta ale snad je na nějakej čas pokoj.:super

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...