Gargamell Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Tudle v noci si takhle kroužim na kruháči a mám radost z pískajících gum, pak vyjedu a motor mi zhasne, nejde nastartovat....pak chytí ale svítí taková kontrolka oranžová - vypadá to jako čerpadlo nebo co to je... Měl jsem skoro prázdnou nádrž... je možné, že to nějak souvisí - kruháč - odstředivá síla - prázdná nádrž...? Je to 2.O Hdi. Už jsem objednanej do peugeota na výměnu spojky a setrvačníku, nerad bych tam nechával další prachy. Palivovej filtr mám měněn nedavno. [upravil dne 16/4/07 Gargamell] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pata Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 no je mozne, ze cerpadlo nasalo vzduch a rozsvitila se diagnostika - slaby tlak paliva ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
f3Rd@ Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Je to mozny, ale asi by nemela svitit autodiagnostika, teda aspon me nesvitila, kdyz mi nafta zamrzla a ja ujel jen 50m. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gargamell Posted April 15, 2007 Author Share Posted April 15, 2007 a v pripadě nasátí vzduchu mám dělat co? Nevíte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gargamell Posted April 16, 2007 Author Share Posted April 16, 2007 Tak ráno jsem nastartoval, kontrolka porad svitila, dotankoval jsem, kontrolka zhasla a pohoda. Vyrazil jsem do Plzne a pri ceste zpět - kopec...prislápl jsem pedál k podlaze a najednou konec...a uz nenastartuju....je to bída. To jsem zvedav co to zase bude...predpokládám že opět vysokotlaký regulátor vstřiku paliva nebo nějaká jiná krávovina za několik desítek tisíc. Už mi to přestává bavit...pomalu. To už jsem objednanej na výměnu spojky, setrváku, a novej display palubního počítače - už to bude nějakejch 30 papírů... [upravil dne 16/4/07 Gargamell] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHa Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 A co nízkotlaké čerpadlo paliva v nádrži. Jde slyšet jeho chod po zapnutí klíčku? Nedávno se mi stalo něco podobného až to nakonec přestalo jet úplně. Byloto vadné nízkotlaké čerpadlo v nádrži. Po rozmontování úplně ojetý lolektor s uhlíky, ty měděné lamely tam na jednom místě už nebyly. Při výměně jsem měnil i palivový filtr, byly na dně úlomky těch měděných lamel.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vector Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Původně zaslal: Gargamell Tak ráno jsem nastartoval, kontrolka porad svitila, dotankoval jsem, kontrolka zhasla a pohoda. Vyrazil jsem do Plzne a pri ceste zpět - kopec...prislápl jsem pedál k podlaze a najednou konec...a uz nenastartuju....je to bída. To jsem zvedav co to zase bude...predpokládám že opět vysokotlaký regulátor vstřiku paliva nebo nějaká jiná krávovina za několik desítek tisíc. Už mi to přestává bavit...pomalu. To už jsem objednanej na výměnu spojky, setrváku, a novej display palubního počítače - už to bude nějakejch 30 papírů... [upravil dne 16/4/07 Gargamell] Se vzduchem nemáš dělat nic, jen třeba 3x otočit klíčekm a počkat bez startování. Odvzdušní se samo. Tenhle problém může být čerpadlo v nádrži, regulátor tlaku na čerpadle, nebo čerpadlo.... no a nebo co se nám stalo za parádu a nemohli sme na to přijít... předřenej kabel k regulátoru tlaku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gargamell Posted April 19, 2007 Author Share Posted April 19, 2007 Tak problém odhalen - palivové čerpadlo. Asi 5000 tis. No mohlo to být horší. Těch pár tisícovek už se v tom celkovém účtu ztratí . Jsem na to zvědav kolik mi poví, klucí šikovný. Doufam, že bude zase na chvilku pokoj. Budu mit konečně novej display tak s toho budu mít pár dní vánoce, spojka nová, setrvačník už nebude hvízdat...no bude fešák jako novej. Ještě nový botky na léto [upravil dne 19/4/07 Gargamell] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gargamell Posted May 7, 2007 Author Share Posted May 7, 2007 Jen pro info. Bylo to palivové čerpadlo - od peugeotu cca 5000kč. Takže souhrn - výměna spojky, setrvačníku, diagnostika a výměna palivového čerpada, display palubního počítače - celková suma 40 700kč... docela dosta ale snad je na nějakej čas pokoj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 To čerpadlo se mě zda nějak podezřele levný, běžná cena novýho čerpadla Bosch je 12tis.+ A jaktože setrvák hvízdá? 2.0HDi v roce 00 už měly dvouhmotnostní? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukikuk Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Prosim te kolik mas natocino KM ze davas menit spojku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Kdy si zase zakroužíš? Myslíš, nebo ostatní myslíte, že se to mohlo stát chodem čerpadla nasucho? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.