Keeper Odesláno 11. duben 2007 Sdílet Odesláno 11. duben 2007 Caves vsetci. Zohnal som motor 1.9 D r.v. 88 a pouzil som ho do traktora, no mam jeden problem ohladom jeho prehrievania, neviem ci som chladenie dobre pozapajal. Na termostate su tri snimace a neviem vobec ako maju byt zapojeme. Moze mi niekto pls pomoct resp. zaslat schemu zapojenia chladenia alebo nieco podobne? Dik moc keeeper@zoznam.sk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mila_S Odesláno 11. duben 2007 Sdílet Odesláno 11. duben 2007 A proč to sem píšeš dvakrát? :myslim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Keeper Odesláno 13. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. duben 2007 MILA_S-- dakujem za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 13. duben 2007 Sdílet Odesláno 13. duben 2007 Vodu si hádam dobre zapojil, chladič, termostat, kúrenie?? U toho motora ide voda do kúrenia stále, a tak obmýva a zohrieva termostat - nemáš tento problém? Že ti voda neprúdi a tak neotvorí termostat? Snímače teploty vody vyber z chladiča a skús v hrnci s teplomerom - ventilátor by mal zapínať asi pri 87 stupňoch, prípadne druhý stupeň pri 95. Elektriku potom zapoj tak, aby ventilátor alebo ventilátory fungovali. Alebo sa na snímače vykašli a urob to na ručný spínač alebo najlepšie na trvalý chod. Ale tvoj problém bude zrejme v termostate, a nie v elektrike. PS: iný problém, či ti motor nefúka pod hlavou a tak prehrieva vodu?? [upravil dne 13.4.2007 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 13. duben 2007 Sdílet Odesláno 13. duben 2007 No. Tak za prvé na chladiči žádné snímače teploty nejsou. Ty jsou výhradně na tělese termostatu. Na chladiči je jen a pouze teplotní spínač sahar, což je poněkud něco jiného. Ty tři snímače na termostatu, co tě tak zajímají jsou: 1) čidlo teploty (pro budík), 2) teplotní spínač pro kontrolku přehřátí, 3) teplotní spínač pro EGR ventil. Ten třetí - pro EGR - je ten nejblíž termostatu, a pro motor D9B tam vůbec není. Co se zapojení hadic týče, žádné schéma ti nepošlu, musí stačit slovní popis. Tlustá hadice z termostatu vede do chladiče, z chladiče vede zase do té nejtlustší dozadu dolu k předehřevu nafty. Přepadová hadice z termostatu vede do přepadu expanze (buď jí má chladič integrovanou, nebo oddělenou, je to úplně fuk). Zezadu z hlavy naproti termostatu je výstup do radiátoru topení, druhá hadice z něj se zapojí opět do příslušného výstupu z předehřevu nafty. Paralelně s tím je na motoru tenká by-pass trubka, dohromady to dělá malý okruh. Poslední horní vývod z předehřevu nafty vzadu na motoru je výstup do expanzky. Toť vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Keeper Odesláno 13. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. duben 2007 to ODDIE super praca, idem na to a vsetko checknem, vidim , ze sa vyznas. este raz dik. Ak mate este niekto nejake rady tak sa podelte, dobra rada nad zlato !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.