Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Kdo je nejlepsi????


destiny

Recommended Posts

Cau vsichni. Poradi mi nekdo z Vas? Kdo je nejlepsi v mechanickem zamykani zpatecky? Medved Block, Construct, MULT-T-LOCK, Tytan-Dipol...????

Nevi nekdo z Vas o nejakem srovnavacim testu techto zarizeni nebo nemate nekdo nejake info o tom, jak si ktera firma stoji v oblasti bezpecnosti? Nebo je to uplne jedno???

Diky, Destiny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

on je velky zvire - pro pulku cech :), takze by to mohlo byt temer kdekoliv v jeho pulce. az se vrati sepp (taky ma zajem) z dovoleny, tak to domluvim. Odkud jsi?

Jeden dotaz mimo: v jakym programu jsi delal vostikovu 205-ku? Rad bych neco podobny udelal se 406 -kou. 2 fotky, pridelat kridlo, spoilery vpredu, folie do oken snizit, vetsi kola.. . Nebo nemas nejakej link, kde je takova 406-ka? Kridlo ala f@f.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Georg:

Jsem z Prahy. Asi by to bylo dobry, kdyby nas slo do toho vic, sleva by pak mohla byt opravdu zajimava :o)

Vostikovo 205-tku jsem delal ve Photoshopu. Jinak co se tyka 406-tek, tak bohuzel zadne linky na obrazky nemam. Shanel jsem vzdy jen fotky 307.

Abych se vratil k tematu, tak jsem si vedom, ze tohle neni zadne zabezpeceni. Pokud budou chtit to auto ukradnout, jednoduse vyslapne zlodej spojku a druhej ho odtahne do garaze, kde to hodi na zvedak a v klidku si to sundaj. Chci to jeste nakombinovat s elektronickym zabezpecenim.

Ptal jsem se jen, jestli existujou nejake rozdily v tomhle systemu, co se tyka obtiznosti prekonani nebo jestli je to jedno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejakej rozdil bude. Nevim kterej system, ale nekdo ma zamykani pouze zatlacenim trnu - nemusis zamykat klicem (odmykat samozrejme klicem), jinej system zas je setrnejsi k instalaci - nemusi se tolik vrtat. Heled, jestli vydrzis, tak ti od toho znamyho sezenu nejaky porovnani. Ale nebude to hned.. .

V Praze to vubec nebude problem :))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mame ve sluzebnim aute Defenda s trnem a priznam se, ze skoro pokazde na to zapomenu, sednu do auta a nastartuju. Vzapeti zjistim, ze mam zamklou zpatecku a klic od trnu mam na klici v zapalovani. Tak musim vypnout motor, odemknout trn a zase nastartovat :)

Az to budu mit ve vlastnim aute, tak si doufam zvyknu

[Editován dne 13/8/03 destiny]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky chci do sveho milacka namontovat zamykani 3X /jak rikaji nasi rusti bratri/. Takze jsem prosmejdil net a obvolal par firem - Napriklad Construkt me zklamal /cenou i montazi/. Mult-t-lock byl lepsi, ale nakonec me zlakal georg na defendlock, takze pokud na me nezapomel tak se snim po vikendu hned zkusim domluvit.

Co se tyce ukradnuti auta - domnivam se, ze pokud pujdou primo po tvem aute /vetsinou se u nas uz krade jen na zakazku/ nic te neochrani /snad jedine ten dobrman, ale nevim nevim/ Zamykani 3X je jen proti tem \"debilum\" co se chteji povozit - no a na zpatecku? Radeji se podivaji po necem jednodusim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky jsem to řešil a vybíral jsem podle způsobu montáže. U některýcj je totiž nutné vrtat tunel a dostat se s trnem až ven pod auto , takže vlastně máte díru do podlahy. Hlavně hluk se pak řeší gumovým špuntem. Takže jsem chtěl něco, co blokuje tyč řadičky hned pod plastovým krytem. Navíc jsem nechtěl vyndavací trn, ale pouze zasunovací a to s integrovaným zámkem, aby tam nestrašily dvě díry. Objevil jsem , že to má např. Titan, ale zase mě trochu odpuzuje kvalita zámku. Tak dál pátrám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsán autorem destiny

Mame ve sluzebnim aute Defenda s trnem a priznam se, ze skoro pokazde na to zapomenu, sednu do auta a nastartuju. Vzapeti zjistim, ze mam zamklou zpatecku a klic od trnu mam na klici v zapalovani. Tak musim vypnout motor, odemknout trn a zase nastartovat :)

Az to budu mit ve vlastnim aute, tak si doufam zvyknu

[Editován dne 13/8/03 destiny]

Zvyknes si. Parkrat nastartujes, pustis spojku a vrazis do zdi co je za tebou a pak uz si to budes pamatovat. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikdy to nastesti nedoslo tak daleko, ze bych pustil spojku. Vetsinou jsem ji seslapnul, nastartoval a chtel preradit na jednicku a kupodivu mi to neslo :)

Vlastne jednou, jsem tu spojku pustil, protoze jsem potreboval vycouvat z rady :) Vycouval jsem, donutil zastavit kolemjedouci auta a pak se snazil zaradit za jedna a hadejte, na co jsem zapomnel :)

Takze nasledovalo vypnuti motoru, vytazeni klicku, odemknuti fofr-klacku, znovu nastartovani a odjezd. Trochu jsem tam zpusobil dopravni kolaps :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, je to nevýhoda, že není signalizace zamčené páky (uvažoval jsem tam dát nějaký spínač na zvukovou signalizaci, nebo přímo na rozpojení startování). Taky jsem několikrát nacouval před rychle blížící se míchačku s betonem a zjistil, že to musím vyřešit zase jenom couváním. Horší bylo, když jsem při rychlém odjezdu přehlédl, že jsem si nesundak tyč mezi brzdou a volantem, to byl docela adrenalin.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...