dejwik Odesláno 11. srpen 2003 Sdílet Odesláno 11. srpen 2003 Čau montéři , tak záhada chcípání vyřešena. Vyměnil jsem těsnění pod hlavou a teď si moje Míčko vrní o 405 . Mám teď ale problém s brzdama, pokoušel jsem se je odzvzdušnit a to jsem asi neměl dělat. Mám jednotku Bendix s integrovanym ABS (který mi sice nějak nefachčí, ale to je vedlejší) s brzdičema Girling. Nějako mi to furt nejde odzdušnit. Postup mám takovejhle. Při vypnutym zapalování odzdušnim nejdřiv všechny třmeny podle postupu, jak je v manuálu. Pak odvzušnim obě komory jednotky a zapnu zapalovaní, aby se to natlakovalo. Nejen, že pedál není vůbec tvrdej, je spíš gumovej. Ale pořád mi to tlakuje a svítí mi stopka a brzdy. Dělám něco špatně? Už fakt nevim. Do servisu se mi to dávat nechce, páč sem tam zavolal, kolik za to chtěj a vytáhli na mě 1500 - 2000,- a to se mi zdá fakt dost. Díky moc za případné rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 11. srpen 2003 Sdílet Odesláno 11. srpen 2003 A coz takhle Navod primo od Masinky? Postupoval jsi pri odvzdusnovani stejne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 12. srpen 2003 Sdílet Odesláno 12. srpen 2003 Jenom bych doplnil, ze ja mam skoro vsechny odvzdusnovaky zalomeny (teda krome tëch na trmenech), takze ja odvzdusnuju jenom trmeny, pak si sice musim davat bacha, ale za cas se to samo odvzdusni. MUsim teda odvzdusnovat jenom trmeny a to pri zapnutym zapalovani, protoze to v zivote pedalem nemuzes naslapat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dejwik Odesláno 12. srpen 2003 Autor Sdílet Odesláno 12. srpen 2003 Díky moc, to je fakt dobrej návod. Zkusim to eště raz podle něj. To Masinka: Na trmenech mam šrouby v poho, ale na nádržce se mi urvaly ty dva co sou na těch kovovejch parohách nebo co to je. Maj to fakt dementně vyřešený, kovovej šroub do hliníku nebo z čeho to je. To je jasný, že to za ty léta sroste. Až uvidíte v září co sem s tim udělal, tak se posmějete. Odvrtal jsem je a dal jsem tam ocelový vložky a zalepil Loctitem :-) A ovzdušňuje to jako fík :-) Já se jenom bojim, estli nemám někde prdlou nakou hadicku a nenasava mi to tam vzduch. Dneska uvidíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 12. srpen 2003 Sdílet Odesláno 12. srpen 2003 jojo - takze mam nachyxstat garaz a vytisknout navod od Masinky...... Neni nad to, kdyz to umis rict primo Me potom dlouho trva nez mi to dojde ...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myslikovjan Odesláno 13. srpen 2003 Sdílet Odesláno 13. srpen 2003 odvzdušňovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dejwik Odesláno 7. září 2003 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2003 Tak jsem se to snažil odvzdušnit podle Mašinkova manuálu a porád mi to nejde. Asi mám něco v pr. v okruhu vysokýho tlaku, páč mi čerpadlo furt tlakuje a nezastaví se. A autigo brzdí jak, když je bez tlaku. Na todle už asi nemám. Nemáte někdo nějakej dobrej ale levnej servis v Praze? Dík moc za tipy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 7. září 2003 Sdílet Odesláno 7. září 2003 dejwik: a nejaka kontrolka sviti, nebo ne? Pokud ne, muzes mit nekde preruseny kabliky, napr. k tlakovemu spinaci,... nebo chybejici kontrolku..., nebo pojistku F2, nebo taky zasobnik tlaku = kouli (jako u citroenu), muze mit prasklou membranu nebo nefunkcni ventil, to pak jede natvrdo, furt to cvaka, nebot neni kam tlakovat! Vsechno to odre pumpa a ta to nemuze stihat. Tlak v systemu by mel byt 80-180, nebo 80-160 baru (zapnuti pumpy-vypnuti pumpy). Kontrolka ABS Bendix by mela po zapnuti 3s svitit a pak zhasnout. Pokud odpojis jednotku ABS, nebo regulator, mela by se rozsvitit. Pokud se nevypina pumpa a koule je dobra, zmackni ten testovaci knoflik nadrzce s brzdovkou. Pokud se pumpa nevypne, odpoj z nadrzky hnedy 3-polovy konektor, a zmer odpor mezi 1 a 3 nozickou (drat 33A a 33B). Mel by tam byt mene nez 1 Ohm, pri stisku toho knofliku nadoraz by to melo byt cca. 200KOhmu. Jestli je to OK, zkontroluj rele, jestli ne, je chyba v elektrice u pumpy. Jinak chybove kody ABS lze precist diagnostikou. Zatim takhle ve zkratce, prover to a dej mi vedet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dejwik Odesláno 8. září 2003 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2003 Napsán autorem Dydzej dejwik: a nejaka kontrolka sviti, nebo ne? Pokud ne, muzes mit nekde preruseny kabliky, napr. k tlakovemu spinaci,... nebo chybejici kontrolku..., nebo pojistku F2, nebo taky zasobnik tlaku = kouli (jako u citroenu), muze mit prasklou membranu nebo nefunkcni ventil, to pak jede natvrdo, furt to cvaka, nebot neni kam tlakovat! Vsechno to odre pumpa a ta to nemuze stihat. Tlak v systemu by mel byt 80-180, nebo 80-160 baru (zapnuti pumpy-vypnuti pumpy). Kontrolka ABS Bendix by mela po zapnuti 3s svitit a pak zhasnout. Pokud odpojis jednotku ABS, nebo regulator, mela by se rozsvitit. Pokud se nevypina pumpa a koule je dobra, zmackni ten testovaci knoflik nadrzce s brzdovkou. Pokud se pumpa nevypne, odpoj z nadrzky hnedy 3-polovy konektor, a zmer odpor mezi 1 a 3 nozickou (drat 33A a 33B). Mel by tam byt mene nez 1 Ohm, pri stisku toho knofliku nadoraz by to melo byt cca. 200KOhmu. Jestli je to OK, zkontroluj rele, jestli ne, je chyba v elektrice u pumpy. Jinak chybove kody ABS lze precist diagnostikou. Zatim takhle ve zkratce, prover to a dej mi vedet. Covece to by aj mohla bejt ta koule. Ale to poznam asik jen tlakomerem co? To se asi neda rozebrat, nebo jo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 8. září 2003 Sdílet Odesláno 8. září 2003 Celej systém ABS na Peugeotech je pěkně dojebanej(sorry ty slova). Neznám nikoho kdo má ABS a něco na něm nedělal. Tuhle část frantíci nevychytali nevím jak teď nebo u nových modelů ale jinak je to pěknej sráč. Takže Dejwiku upřímnou soustrast ale na druhou stranu bud rád, že nemáš 4x4, protože tam je to ještě horší. Jinak zeptám se nemáš nahodou slušnou pravou poloosu? Tomáš Mi16 low power ( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 8. září 2003 Sdílet Odesláno 8. září 2003 Tomáš1: a to mi řekni jaký je rozdíl v brzdách u Mi a Mi 4x4? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dejwik Odesláno 8. září 2003 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2003 Napsán autorem Tomáš1 Celej systém ABS na Peugeotech je pěkně dojebanej(sorry ty slova). Neznám nikoho kdo má ABS a něco na něm nedělal. Tuhle část frantíci nevychytali nevím jak teď nebo u nových modelů ale jinak je to pěknej sráč. Takže Dejwiku upřímnou soustrast ale na druhou stranu bud rád, že nemáš 4x4, protože tam je to ještě horší. Jinak zeptám se nemáš nahodou slušnou pravou poloosu? Tomáš Mi16 low power ( Covece nemam, jinac uz bych se ti davno ozval. Vono ti to nejak s tou repasi za 1500,- nevyslo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 8. září 2003 Sdílet Odesláno 8. září 2003 dejwik: koule se rozebrat neda; snad kazdej citroen servis ma takovy udelatko, kterym ti kouli zmeri. Dojed tam, vysroubuj ji a uvidis. No vlastne takovej figl na urceni, jestli je koule OK, nebo ma prasklou membranu, existuje: vysroubuj ji, otoc ji dirou dolu a zmer kolik a jak to vytece - pokud toho je hodne a volne to vyteka, je koule v haji, pokud to musis vytrasat a je toho min, je koule dobra. Ber to s rezervou, uz je to dyl, co jsem mel Citroena a tohle resil... BTW na tom ABS mas zboku taky jeden kontrolni otvor, kde lze merit tlak v soustave, ale zase potrebujes tlakomer a vhodnou koncovku. Tam to ma dat po zapnuti klicku a rozbehnuti pumpy tlak 50-70 baru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mateso Odesláno 9. září 2003 Sdílet Odesláno 9. září 2003 hele Dejwik a kolik Te stala vymena tesneni na Micku? Ceka me to asi taky, tak abych vedel.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dejwik Odesláno 9. září 2003 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2003 To: Mateso Stálo mě to 600,- těsnění pod hlavu, 100 těsnění pod sání. A půl dne práce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dejwik Odesláno 10. září 2003 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2003 To: Dydzej Prosimte, nemas nejakej jednoduchej postup jak vyndat tu kouli? Ja jen, abych neco neopomel, nebo abych si zbytecne nepojebal afto brzdovkou. Dik D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 10. září 2003 Sdílet Odesláno 10. září 2003 dejwik: nemam, ale ta koule by tam mela byt nasroubovana. Pokud se casem zakousne jako u citroenu, pomuze kladivo a majzlik (je to tlakova nadoba, takze to ma celkem silnou stenu a nejaky zasek tomu nemuze az tak vadit). Kazdopadne s potrisnenim kapalinou musis pocitat, koule je ji plna. BTW Ted jsem se dival, co stoji pumpa k ABS Bendix Integral na 405, a prestoze jsem ze 605 zvyklej vidat hrozny castky, castka 88892.51 Kc s DPH mi vyrazila dech. No ono i ta koule (7416,-) a ventil (5329,-) jsou dost drahe... Ale pokud je ta koule stejna s citroenskou, sezenes ji nekde jinde lacinejc, nebo existuje i nouzove reseni... Tak jsem ted videl kouli na fotce a je o dost mensi nez u citroenu [Editován dne 10/9/03 Dydzej] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 10. září 2003 Sdílet Odesláno 10. září 2003 Mám doma 1 náhradní i s čerpadlem a jsou tam´i nějaké čidla, ale to nevím jistě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 11. září 2003 Sdílet Odesláno 11. září 2003 Nevím přesně o jaký problém jde ale u 4x4 je vzádu ta blbá hydraulika aj. vymoženosti tak možná tam je zakopaný pes. Není to moje zkušenost ale kamaráda který dělá mechanika na STK a říkal, že tyhle Mi16 4x4 nechce už nikdy videt, protože jsou to nejhorší auta skrz brzdy. Něco na tom bude protože, je jen malé procento lidí si na brzdy nestěžuje. Mám Mi a ty brzdy nic moc. Měl jsem BX a ta brzdí někdy až moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 11. září 2003 Sdílet Odesláno 11. září 2003 No já si zase myslím že ty brzdy jsou stejné a ta hydraulika na to nemá vliv. Leda že by Mi s ABS mělo zátěžák. což 4x4 nemá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.