Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

406 el.ovl. klapka pro přívod vzduchu do kabiny


vbmajkl

Recommended Posts

Nazdar,

na 406 1.8 benzin, se začaly ozývat "zvláštní" zvuky z pod palubovky spolujezdce (jako když se láme plast). Náhodou jsem stisknul tlačítko, viz. příloha, a zvuky ustaly. Zjištění: při vypnutí tlačítka <přívod vzduchu>, kdy proudí dovnitř čerstvý vzduch, nevypne el. motorek v koncové poloze a stále běží...

Nevíte někdo jak odstranit poruchu ? (když to odpojím tak se lehce mlží skla zevnitř.

Díky Majk :myslim

[upravil dne 6.4.2007 vbmajkl]

post-0-14109595469456_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to mám odpojený a klapku j¨sem ručně překlopil do polohy otevřeno a zatím to neřeším. Ke klapce se dostaneš pod kabinovým filtrem, pokud by nedržela tak se dá třeba přilepit, osobně myslím že zavřít přívod vzduchu potřebuješ jen parkrát do roka a dá se bez toho být

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je lepší, když je plně funkční. Nikdy nevíš, kdy ji budeš potřebovat. Ono jet v koloně za náklaďákem a nebo za Tatrou, není zrovna příjemné a kór, pokud máš v autě děti. Tak bych doporučoval ji zprovoznit, jak to udělal Komisar.:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ji taky opravil podobným způsobem jako komisar. Navíc pokud pouštíš klimu a v létě potom nezavřeš přívod vzduchu zvenčí, klima pořád chladí (neodepíná se), tím máš pořád menší výkon a vyšší spotřebu. Mám to vyzkoušený, předtím jsem měl se zaplou klimou a nefunkční klapkou spotřebu vyšší o litr (někdy i trochu víc), teď o přibližně půllitřík ;):super

[upravil dne 7/4/2007 Dundee]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže v létě máš zapnutou vnitřní cirkulaci vzduchu v kabině vozidla?? To jí neotevíráš? Ale v manuálu se píše, že se má použít pouze, jede li se za nějakým "kouřícím" vozidlem a nebo pokud je venku špatný vzduch (smog ve městě, kouř apod..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chci zapnout klimu, otevřu okna na "vyvětrání", pak zapnu vnitřní cirkulaci a teprve potom (otevření/zavření klapky cca 12 vteřin) pustim klimu. Je sice na motoru poznat, kdy klima sepne, ale opravdu nemám o tolik vyšší spotřebu jako dřív. Předtim ta klima jela "na tvrdo" prakticky od zapnutí do vypnutí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dundee

Já ji taky opravil podobným způsobem jako komisar. Navíc pokud pouštíš klimu a v létě potom nezavřeš přívod vzduchu zvenčí, klima pořád chladí (neodepíná se), tím máš pořád menší výkon a vyšší spotřebu. Mám to vyzkoušený, předtím jsem měl se zaplou klimou a nefunkční klapkou spotřebu vyšší o litr, teď o necelej půllitřík ;):super

No to není nejlepší nápad, ono zustat delší dobu bez přivodu čerstvého vzduchu zvyšuje únavu a i v manuálu píšou že se má klapka použit jen na krátkou dobu.

Vnitřní recilkulace vzduchu: Při prvním stisknutí se zapíná funkci zabraňující vniku cizích pachů do vozu.Vzduch z venčí se nemůže dostat dovnitř a vnitřní vzduch je reciklován.

Rozsvěcí se příslušný symbol na displeji.

Tento režim používejte ve výjimečných situacích.

Přívod vzduchu zvenčí se obnoví po dalším stisknutí tlačítka.

Tato funkce umožňuje rychlejší výměnu vzduchu v kabině pro odstranění nežádoucích pachů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...