Dcharlie Odesláno 5. duben 2007 Sdílet Odesláno 5. duben 2007 Rozhoduji se mezi těmito dvěma motory.Zajímaly by mne vaše zkušenosti,jaké jsou nejčastější závady,na co si dát pozor při koupi a jaká je skutečná spotřeba?Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamancha Odesláno 5. duben 2007 Sdílet Odesláno 5. duben 2007 Z hlediska spotřeby, pojistky atd. - 1.6HDi. Já mám 2.0HDi, 79kW, spotřeba 5.8-6.5. Ale třeba platí Medvědovo - objem nenahradíš, dej si vyhledávání, probíralo se to několikrát:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 5. duben 2007 Sdílet Odesláno 5. duben 2007 Jedině 2,0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marshall Odesláno 5. duben 2007 Sdílet Odesláno 5. duben 2007 1,6 HDI 66kW kroutící moment 215 Nm při 1750 ot. 2,0 HDI 66kW kroutící moment 205 Nm při 1950 ot. Jednašestka je novější konstrukce a lépe odhlučněná. Pojistka je nižší, ale jak u které pojišťovny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toro Odesláno 5. duben 2007 Sdílet Odesláno 5. duben 2007 Koncepce motorů je shodná pokud se zajímáš o provedení se 16V.Náhled na cenu pov. ručení je bez diskuze.Další náhled je na provedení auta, jeho váhu, co od něho očekáváš, jestli chceš 6 st. převodovku apod, a tedy i pořizovací cenu.To, co tady padá jako zaklínadlo, objem ničím nenahradíš, je o fajnovosti nebo trvanlivosti motoru z pohledu zacházení s autem a jeho využití.1,6 je určitě úspornější než 2l, ale až tak ne rozhodujícím způsobem.Jezdím s 1,4 Cliem, 1,8 Focusem, 1,9 octavií, 2l v Peugeotu, vše v dieslu.Všechny atributy výhod bych dal do 1,8 , ale bohužel jí Peugeot nevyrábí. A proto jsem šel do 2l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
js307 Odesláno 5. duben 2007 Sdílet Odesláno 5. duben 2007 mám 307 break 1.6. HDi 80kw a jsem maximálně spokojen. A když to srovnám se švagrovou 307 break 2.0 HDi 66 kw, tak mám naprosto luxusní motor, kděžto on takovej trošku línej traktůrek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marshall Odesláno 5. duben 2007 Sdílet Odesláno 5. duben 2007 Původně zaslal: js307 mám 307 break 1.6. HDi 80kw a jsem maximálně spokojen. A když to srovnám se švagrovou 307 break 2.0 HDi 66 kw, tak mám naprosto luxusní motor, kděžto on takovej trošku línej traktůrek Rozdíl musí být, vzhledem k odlišnému výkonu. Ta jednašestka je brko! 1,6 HDI 80kW krouťák 240 Nm 2,0 HDI 66kW krouťák 205 Nm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mares Odesláno 5. duben 2007 Sdílet Odesláno 5. duben 2007 Možná ti pomůže při rozhodování i tato funkce motoru 1,6 HDI 80kW, kterou jiné motory 1,6 nemají. Rázem máš krouťák z 240 Nm na hodnotě 260 Nm!!!!!!!!!!!!!!!!!! Funkce « Overboost », která se aktivuje při plném zatížení motoru mezi 1 500 1/min a 3 750 1/min, mu navíc umožňuje jednorázové navýšení až na 260 Nm při 1 750 1/min. Nárazově může být tedy maximální dosažená hodnota točivého momentu zvýšena o celých 8,3 %. Takže, nyní jsem zvědav jak se rozhodneš, po zavalení technickými údaji . Moje nynější volba motoru, by byla tato výše uvedená. :super:super:super:super:super:super:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamancha Odesláno 5. duben 2007 Sdílet Odesláno 5. duben 2007 Původně zaslal: marshall 1,6 HDI 66kW kroutící moment 215 Nm při 1750 ot. 2,0 HDI 66kW kroutící moment 205 Nm při 1950 ot. Jednašestka je novější konstrukce a lépe odhlučněná. Pojistka je nižší, ale jak u které pojišťovny. 2.0 HDI 79kW kroutící moment 250 Nm při 1750 ot. ať máš z čeho vybírat:mrk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusoba Odesláno 5. duben 2007 Sdílet Odesláno 5. duben 2007 A co takto 100kW HDi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marshall Odesláno 5. duben 2007 Sdílet Odesláno 5. duben 2007 Jó v Košicích jsou peníze na tak výkonné motory.Holt ta reforma financí má něco do sebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusoba Odesláno 5. duben 2007 Sdílet Odesláno 5. duben 2007 Původně zaslal: marshall Jó v Košicích jsou peníze na tak výkonné motory.Holt ta reforma financí má něco do sebe. :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mares Odesláno 5. duben 2007 Sdílet Odesláno 5. duben 2007 S úsměvem jde všechno lépe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leos Odesláno 6. duben 2007 Sdílet Odesláno 6. duben 2007 Musíte srovnávat stejné výkony motorů HDI! t.j. 1.6/80kW a 2.0/80kW a rozdíly tam určité jsou. Pokud jezdíš v autě převážně sám určitě zvol 1.6/80kW, je úspornější a platíš menší pojistku, ale pokud jezdíš plně obsazený nebo naložený tak je obsah opravdu znát, do kopců nevadne jako 1.6. Měl jsem 2.0/66kW je to lenoch ale jel pořád stejně, kopec nekopec. Teď mám 2.0HDI/100kW a jízda je ohromnou radostí, jen se kolikrát nedokážu ovládnout a bojím se aby mě někde nezměřili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marshall Odesláno 6. duben 2007 Sdílet Odesláno 6. duben 2007 Původně zaslal: Leos Musíte srovnávat stejné výkony motorů HDI! t.j. 1.6/80kW a 2.0/80kW a rozdíly tam určité jsou. Pokud jezdíš v autě převážně sám určitě zvol 1.6/80kW, je úspornější a platíš menší pojistku, ale pokud jezdíš plně obsazený nebo naložený tak je obsah opravdu znát, do kopců nevadne jako 1.6. Měl jsem 2.0/66kW je to lenoch ale jel pořád stejně, kopec nekopec. Teď mám 2.0HDI/100kW a jízda je ohromnou radostí, jen se kolikrát nedokážu ovládnout a bojím se aby mě někde nezměřili. To ti věřím, že 136 koňských sil musí s tímto vozidlem pořádně cvičiti a zároveň si umím představit ten požitek z jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 6. duben 2007 Sdílet Odesláno 6. duben 2007 Ja mám 1,6 HDi 80 kW. Je to výborný motor a dá sa s ním jazdiť veľmi úsporne. Tento motor má rád otáčky, ako všetky 16V motory. Je oproti 2,0 HDi podstatne tichší. Pozri si toto: http://www.brnocar.cz/technika/16hdi.htm. Mal som aj 2,0 HDi v 307 krátkej. Ten motor nie je zlý, len na SW/Break je podľa mňa slabý. Pokiaľ chceš aj športovo jazdiť, tak zober 2,0 HDi 100 kW a máš to aj so 6-rýchlostnou prevodovkou. [upravil dne 6/4/07 Martinsk] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marshall Odesláno 6. duben 2007 Sdílet Odesláno 6. duben 2007 Původně zaslal: mares Možná ti pomůže při rozhodování i tato funkce motoru 1,6 HDI 80kW, kterou jiné motory 1,6 nemají. Rázem máš krouťák z 240 Nm na hodnotě 260 Nm!!!!!!!!!!!!!!!!!! Funkce « Overboost », která se aktivuje při plném zatížení motoru mezi 1 500 1/min a 3 750 1/min, mu navíc umožňuje jednorázové navýšení až na 260 Nm při 1 750 1/min. Nárazově může být tedy maximální dosažená hodnota točivého momentu zvýšena o celých 8,3 %. Takže, nyní jsem zvědav jak se rozhodneš, po zavalení technickými údaji . Moje nynější volba motoru, by byla tato výše uvedená. :super:super:super:super:super:super:super Stručně řečeno, tento výše uvedený motor je správná volba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PEUGEOTIK307 Odesláno 6. duben 2007 Sdílet Odesláno 6. duben 2007 A čo takto Fabia 1,2 HTP? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marshall Odesláno 6. duben 2007 Sdílet Odesláno 6. duben 2007 Perfektní motor 51 kW, ovšem ne do Peugeota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusoba Odesláno 6. duben 2007 Sdílet Odesláno 6. duben 2007 Původně zaslal: PEUGEOTIK307 A čo takto Fabia 1,2 HTP? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Fabia Junior by 1.0 37kW by nestacila? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.